Missäpäin löytyisi näitä rippisleirien pappien relyltoimisia - mulla ei ole ennakkoluuloja - aina on eteeen ottanut
Juuri valmitunut pappi ja ...
11
106
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ilmottaudu virastoomme heti: pappimme ovatkin niin jo vanhentuineita - ei kulli tarpeeksi seiswo ja Isoset rippisleireillä jo valittavat.
- Anonyymi00002
pitääkä olla näyttöä ...hakemuksessa
- Anonyymi00003
Ei välttämättä, mutta siitoskyky on oltava tallella - nämä nykyiset uskovaisaten tyttäret ovat isojen maatilojen uskonnillisia lapsii - emmehän edes nykyisin köyhii tänne edes päästä, ne kun ovat niin epäsiistejäkin, ja repuissaan tuovat lipun jossa kirotaan Trumppia.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei välttämättä, mutta siitoskyky on oltava tallella - nämä nykyiset uskovaisaten tyttäret ovat isojen maatilojen uskonnillisia lapsii - emmehän edes nykyisin köyhii tänne edes päästä, ne kun ovat niin epäsiistejäkin, ja repuissaan tuovat lipun jossa kirotaan Trumppia.
Kyll mää ainakin voisin aloittaa siellä Nuorena pappina, mutta olen niin ujo etten heti ainakaan ala sillaill, niitten isosten kanssa.
Voi, voi, eihän mene toviakaan - kunnes jo isonen ottaa sun.... - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kyll mää ainakin voisin aloittaa siellä Nuorena pappina, mutta olen niin ujo etten heti ainakaan ala sillaill, niitten isosten kanssa.
Voi, voi, eihän mene toviakaan - kunnes jo isonen ottaa sun....Leirillä vihdoin: Moi, olen Emma isonen ja vaikka mulla on isot rinnat - ei se tarkoita että sää kloppi niitä pääsisit mullittaamaan - kuiskaa.
- Meillä on vanha sääntö - ensin vanhat papit ja jos ne eivät enää pysty ,,,sitten vasta sää pääset pukille / liukkaille.
Katsokki näitä lapsosia, että ne nukkuu eikä unissaan mene järveen. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Leirillä vihdoin: Moi, olen Emma isonen ja vaikka mulla on isot rinnat - ei se tarkoita että sää kloppi niitä pääsisit mullittaamaan - kuiskaa.
- Meillä on vanha sääntö - ensin vanhat papit ja jos ne eivät enää pysty ,,,sitten vasta sää pääset pukille / liukkaille.
Katsokki näitä lapsosia, että ne nukkuu eikä unissaan mene järveen.Vaikka olin uusi pappi, heti huomasin kuinka siellä naimisissa olevat menivät vähän välii - naimaan metsään , housujansa vain nainenki nosteli - juuri oli saanut vierasta, mutta en sano enempää.
- Anonyymi00007
Papit jo runkkaavat - miettien 16 v lapsia
- Anonyymi00009
kertokaa kokemuksillaisellanne - nimettömästi
- Anonyymi00010UUSI
Muistan aina , kuinka suomusjärvellä rippisleirit meni niin , wanha pappi ottikin , ottikin sen leirin jälkeen eron muijastansa, tiukkaa isosta kun oli saanut.
- Anonyymi00011UUSI
Kyllä 1960 luvulla vitutti - oli silloin pakko päästä ripille ja kymmen kertaa piti polkee 8 kilsaa sunnuntaisin - se oli pakollista - että pääsi ripille - perkele, aatelkaa millaista oli ennen.
- Anonyymi00012UUSI
Oli se silloin, mutta eihän silloin ollut kuin vanhempiemme laki ja yleisradiosta äiti aina kuunteli kello kahdeksan aamuhartauksen - rinnakkasohjelmaa harvoin kuunneltiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2212926Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1732556Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1071189Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1321102- 681048
Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831045Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait2791002Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka338989Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20929Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22788