Juuri valmitunut pappi ja ...

Anonyymi-ap

Missäpäin löytyisi näitä rippisleirien pappien relyltoimisia - mulla ei ole ennakkoluuloja - aina on eteeen ottanut

11

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ilmottaudu virastoomme heti: pappimme ovatkin niin jo vanhentuineita - ei kulli tarpeeksi seiswo ja Isoset rippisleireillä jo valittavat.

• Anonyymi00002

pitääkä olla näyttöä ...hakemuksessa

• Anonyymi00003

Ei välttämättä, mutta siitoskyky on oltava tallella - nämä nykyiset uskovaisaten tyttäret ovat isojen maatilojen uskonnillisia lapsii - emmehän edes nykyisin köyhii tänne edes päästä, ne kun ovat niin epäsiistejäkin, ja repuissaan tuovat lipun jossa kirotaan Trumppia.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ei välttämättä, mutta siitoskyky on oltava tallella - nämä nykyiset uskovaisaten tyttäret ovat isojen maatilojen uskonnillisia lapsii - emmehän edes nykyisin köyhii tänne edes päästä, ne kun ovat niin epäsiistejäkin, ja repuissaan tuovat lipun jossa kirotaan Trumppia.

Kyll mää ainakin voisin aloittaa siellä Nuorena pappina, mutta olen niin ujo etten heti ainakaan ala sillaill, niitten isosten kanssa.
        Voi, voi, eihän mene toviakaan - kunnes jo isonen ottaa sun....

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kyll mää ainakin voisin aloittaa siellä Nuorena pappina, mutta olen niin ujo etten heti ainakaan ala sillaill, niitten isosten kanssa.
        Voi, voi, eihän mene toviakaan - kunnes jo isonen ottaa sun....

Leirillä vihdoin: Moi, olen Emma isonen ja vaikka mulla on isot rinnat - ei se tarkoita että sää kloppi niitä pääsisit mullittaamaan - kuiskaa.
        - Meillä on vanha sääntö - ensin vanhat papit ja jos ne eivät enää pysty ,,,sitten vasta sää pääset pukille / liukkaille.
        Katsokki näitä lapsosia, että ne nukkuu eikä unissaan mene järveen.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Leirillä vihdoin: Moi, olen Emma isonen ja vaikka mulla on isot rinnat - ei se tarkoita että sää kloppi niitä pääsisit mullittaamaan - kuiskaa.
        - Meillä on vanha sääntö - ensin vanhat papit ja jos ne eivät enää pysty ,,,sitten vasta sää pääset pukille / liukkaille.
        Katsokki näitä lapsosia, että ne nukkuu eikä unissaan mene järveen.

Vaikka olin uusi pappi, heti huomasin kuinka siellä naimisissa olevat menivät vähän välii - naimaan metsään , housujansa vain nainenki nosteli - juuri oli saanut vierasta, mutta en sano enempää.

• Anonyymi00007

Papit jo runkkaavat - miettien 16 v lapsia

• Anonyymi00009

kertokaa kokemuksillaisellanne - nimettömästi

• Anonyymi00010
        UUSI

Muistan aina , kuinka suomusjärvellä rippisleirit meni niin , wanha pappi ottikin , ottikin sen leirin jälkeen eron muijastansa, tiukkaa isosta kun oli saanut.

• Anonyymi00011
      UUSI

Kyllä 1960 luvulla vitutti - oli silloin pakko päästä ripille ja kymmen kertaa piti polkee 8 kilsaa sunnuntaisin - se oli pakollista - että pääsi ripille - perkele, aatelkaa millaista oli ennen.

• Anonyymi00012
      UUSI

Oli se silloin, mutta eihän silloin ollut kuin vanhempiemme laki ja yleisradiosta äiti aina kuunteli kello kahdeksan aamuhartauksen - rinnakkasohjelmaa harvoin kuunneltiin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      221
      2926
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      173
      2556
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      107
      1189
    4. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      132
      1102
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      68
      1048
    6. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1045
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      1002
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      338
      989
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      929
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      788
    Aihe