niihin aikoihin kun vielä nähtiin ja meni välit poikki. Tuli ainakin se tietoon, että jotkut lähelläsi olleet halusivat. Jotain oli jäänyt hampaan koloon. Jos halusit pahaa, niin ihmettelen kyllä syytä siihen, joten en helpolla usko niin. Pitäisikö toisten juorujuttujen takia mennä mukaan ja tahtoa vahingoittaa? En tiedä.
Myöhemmin on tullut joku juttelemaan ja tavallaan huomannut, että kaikki ei ole ihan kohdallaan. On voinut puhuakin vapaammin. Paha kyllä, joukko ihmisiä voi vaikuttaa kuvaan toisesta ihmisestä ja siihen, miten suhtautua häneen.
En tiedä halusiko minulle pahaa
22
366
Vastaukset
- Anonyymi00001
Myöhemmin on tullut joku juttelemaan ja tavallaan huomannut, että kaikki ei ole ihan kohdallaan. -> on huomattu
- Anonyymi00003
Huomaavainen olet. 👍👍
- Anonyymi00002
Välit pitää laittaa, mikäli syntyy luottamuspula!
- Anonyymi00004
En ole koskaan kuullut sinusta mitään ikävää. Eikä meillä ole mennyt välit koskaan poikki, kun meillä ei mitään suhdetta, edes ystävyys-, ole koskaan varsinaisesti ollut. Joten ei mulle.
n> m- Anonyymi00021
Jokin tarve sinulla on manipulointiin.
- Anonyymi00005
Onko mahdollista että olet kuvitellut koko jutun? Teksti vaikuttaa suht vainoharhaiselta, ilman perusteluja. Tuo vainoharhaisuus oli yksi syy, miksi aikanaan otin etäisyyttä erääseen kenestä välitin. En jaksanut sitä keksittyjen pelkojen ja luulojen tunkkaista maailmaa.
Naiselta- Anonyymi00006
Hän teki pahaa minulle. Ilkeitä sanoja.
Hänen ystävänsä ilmaisi vahingon ilonsa. Eli ei vainoharhaa.
Mietin vain halusiko myös hän pahaa. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Hän teki pahaa minulle. Ilkeitä sanoja.
Hänen ystävänsä ilmaisi vahingon ilonsa. Eli ei vainoharhaa.
Mietin vain halusiko myös hän pahaa.Ilkeitä sanoja missä? Ei kai vaan tällä palstalla? Jos IRL, niin päin naamaako? Jos ei, oletko varma ettei kyse ole rikkinäisestä puhelimesta? Kuvittelet hänen sanoneen jotain ilkeää, koska joku muu haluaa sotkea välinne antamalla ymmärtää niin?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ilkeitä sanoja missä? Ei kai vaan tällä palstalla? Jos IRL, niin päin naamaako? Jos ei, oletko varma ettei kyse ole rikkinäisestä puhelimesta? Kuvittelet hänen sanoneen jotain ilkeää, koska joku muu haluaa sotkea välinne antamalla ymmärtää niin?
Irl. Se oli ilmiselvää kettuilua. Jutteli jonkun toisen kanssa minun kuulteni, mutta osoitti sanansa minulle.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Irl. Se oli ilmiselvää kettuilua. Jutteli jonkun toisen kanssa minun kuulteni, mutta osoitti sanansa minulle.
Ok. Tuossakin voisi hyvin olla kyse väärinkäsityksestä. Että ei ole välttämättä sanat edes koskeneet sinua. Olet ainoastaan ottanut itseesi sanat, jotka eivät välttämättä liittyneet sinuun.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Siltikään tilanne ei välttämättä ollut sitä miltä näytti. sivusta
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ok. Tuossakin voisi hyvin olla kyse väärinkäsityksestä. Että ei ole välttämättä sanat edes koskeneet sinua. Olet ainoastaan ottanut itseesi sanat, jotka eivät välttämättä liittyneet sinuun.
Kyllä hän puhui tavalla, jonka tiesi loukkaavan minua. Iski ns. heikkoon kohtaan todella ilkeästi.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kyllä hän puhui tavalla, jonka tiesi loukkaavan minua. Iski ns. heikkoon kohtaan todella ilkeästi.
Voi olla, että tilanne oli silloin jo tulehdutettu ja reaktio johtui siitä?
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Luota vain sun kokemukseen ja tunteeseen. Voit luottaa vain itseesi.
- Anonyymi00022
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei soita kelloja. Minkälaisessa paikassa oltiin?
- Anonyymi00009
Ei todellakaan koskaan kannata uskoa toisia, kateelliset ihmiset saattaa valehdella, usko vaistoa.
- Anonyymi00012
Menitkö mukaan? Sitä aina jäin miettimään ja se loukkasi pahasti. He onnistuivat sotkemaan meidän välit?
- Anonyymi00013
En tiedä kuka sotki mitäkin.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
En tiedä kuka sotki mitäkin.
Niinpä, hankala tilanne siinä vaiheessa enää. Sitä oli jatkunut jo jonkin aikaa.
- Anonyymi00017
Itseppähän pilasit itse meidän jutun tai no tutustumisen jatka vain matkaasi tuli jo selväksi et muuta tee kuin pelleilet kanssani niin hyvästi nyt mulla on hyvä olo kun minut jätit
- Anonyymi00019
Ei meillä mitään ollut. Ja hän oli se, joka ei halunnut minkään etenevän välillämme.
Joten ohi menee. - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei meillä mitään ollut. Ja hän oli se, joka ei halunnut minkään etenevän välillämme.
Joten ohi menee.Kysyit suoraan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462362Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648