Juhlimassa vappua?
Minulla ei ole aikomusta juhlia. Keskityn vain lepäämään ja liikkumaan.
Missä sinä olet mies
24
307
Vastaukset
- Anonyymi00001
Yksin kotona mökötän ja kökötän
- Anonyymi00003
Miksi mökötät?
- Anonyymi00007
Mitä timantti siä yksin ,nyt kaupungille tai mikä minä oon sanoon kuka mitäkin haluaa ,arvostan toki sinunkin valintaa hyvää vappua.
- Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miksi mökötät?
Koska mulla ei ole mitään. Olen seuraa vailla mutta ei sitä tuolta löydy.
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mitä timantti siä yksin ,nyt kaupungille tai mikä minä oon sanoon kuka mitäkin haluaa ,arvostan toki sinunkin valintaa hyvää vappua.
En asu kaupungissa. Eikä ne paikat ole mulle. Liikaa aistiärsykkeitä.
- Anonyymi00002
Tietokoneella. Telkkarissa ei mitään, ja vaikka alkaisikin ysiltä joku leffa niin todennäköisesti ole sen tallentanut joskus. Mutta onneksi on juutuupi.
- Anonyymi00004
No mitä siellä tietokoneella on?
- Anonyymi00005
Hohto 😀
- Anonyymi00013
Here's Johnny!
- Anonyymi00014
Pelottava elokuva 😱
- Anonyymi00017
Hmmmmmm. Jäähile 🤭
- Anonyymi00022
Sisäkuvaukset tehty kokonaan Lontoossa isoissa halleissa joihin tehty sisälle lavasteet.
- Anonyymi00023
Tulee ihan oma lapsuus mieleen siitä 😅
Faija jopa näytti siltä sillon samalta. Piti aina piileskellä.
Sivusta vain
- Anonyymi00006
En juhli. 😑
- Anonyymi00008
Tiedät, että olen yksin kotona ikävissäni, etkä tee asialle mitään. 😢
- Anonyymi00010
Miksi olet yksin
- Anonyymi00012
En minä tiedä mitään. Minä ajattelen, että hän on juhlimassa niiden naistensa kanssa.
- Anonyymi00015
Tulitikkurasiassa missä minua muutenkin säilytetään. Onneksi tikut on viety pois muuten roihauttaisin koko laatikon tuleen.
- Anonyymi00016
Leffa alkaa Film action ei viitsi lähtee ok vaput
- Anonyymi00018
En ole juhlimassa. Lepo ja liikunta mullakin. m>n
- Anonyymi00019
En juhli Vappua
- Anonyymi00020
Täällä puistossa
- Anonyymi00021
Sohva on paras paikka. Väsyttää. -n
- Anonyymi00024
Hienoa, että lataat akkuja noin. Varmasti moni sukulaisten tai ystävien luona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1542505Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61764
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648