Kun sähköpostiin on tullut viesti, jokin minussa joka kerta odottaa sen tulleen sinulta. Sinusta ei kuulu mitään. Herätit toiveen uudellen. Tämä on tilanne.
Järki sanoo ettei sinusra tule mitään kuulumaankaan, silti katson postilaatikkoon yhä toiveekkaana.
Postilaatikon äärellä
32
421
Vastaukset
- Anonyymi00001
😍💌😘
- Anonyymi00002
Ei kuulukkaan anna olla jo kun et pysty kanssani olemaan nii mene omia teitäsi vaaan
- Anonyymi00003
Sama juttu täällä..
🌬️🎈Iloista vappua, honey!- Anonyymi00005
Onneksi syksyyn ei ole pitkä aika.
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mikä keväässä ja kesässä on vikana?
- Anonyymi00012
Anonyymi00005 kirjoitti:
LOVE,love,LoveLOVE,SEX AND MONEY.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
LOVE,love,LoveLOVE,SEX AND MONEY.
No onpa sulla melkoinen syksy tilauksessa.
- Anonyymi00004
Millä tavoin herätin toiveen? Täälläkö? En tule ikinä laittamaan sulle henkilökohtaista sähköpostia tai muuta viestiä. Ainoastaan kasvokkain voin avautua.
- Anonyymi00006
Sama täällä. Kaikista viesteistä ajattelen niin, että hän saattaisi näyttää sitä jollekin ja he voisivat puida ja nauraa viestille, näyttää sitä eteenpäin. Ei ikinä. Mitään todistusaineistoa en ikävästäni anna.
- Anonyymi00007
Jos olisit hän. Tietäisit ettei se koskaan toteudu. Miksi ei voi tuoda asioita totuudellisesti.
Täällä. Olin jo oppimassa läksyni. - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sama täällä. Kaikista viesteistä ajattelen niin, että hän saattaisi näyttää sitä jollekin ja he voisivat puida ja nauraa viestille, näyttää sitä eteenpäin. Ei ikinä. Mitään todistusaineistoa en ikävästäni anna.
Osoittaisi vajaaälyisyyttä näyttää yksityisiä viestejä ja nauraa toiselle ihmiselle.
Nämä palstaviestit ei ole yksityisiä.
- Anonyymi00009
Minä tiedän, että olit minuun yhteydessä s-postin ja ja feikki roolin kautta. Se tuntuu vieläkin surulliselta.
Mistä syystä jatkoit sitä pelleilyä vielä suomi24 palstan aikana ja jälkeen?
Minun arvoni ovat rehellisyys ja aitous. Ne ovat tärkeimmät elämäni loppuun asti.
Laitoin vielä nämä tänne kun sinun tarpeesi kirjoittaa on täällä. Koitahan jaksella täällä.
🙏🏻🌾- Anonyymi00014
Olet nainen ja haluat ilkeyttäsi sekoittaa asioita.
Minä tiedän ettei kumpikaan feikannut siinä kuka on. Sinä et sitä tiedä, koska olet ulkopuolinen. - Anonyymi00015
Hän ei käytä tuollaisia emojeja, naisten tapa.
- Anonyymi00016
Oletko ollenkaa tietoinen miksi ihmiset voivat feikki tilien kautta ottaa yhteyttä?Ei aina ole kyse huijaamisesta.
Jotkut tekee sen huonon tietoturvan takia ja kyttäävien exienntakia.Halutaan suojella sitä henkilöä kelle lähettää viestin. - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Oletko ollenkaa tietoinen miksi ihmiset voivat feikki tilien kautta ottaa yhteyttä?Ei aina ole kyse huijaamisesta.
Jotkut tekee sen huonon tietoturvan takia ja kyttäävien exienntakia.Halutaan suojella sitä henkilöä kelle lähettää viestin.Kyse voi olla vinkistä,joiduit tahtomattasi silmätikuksi.
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Olet nainen ja haluat ilkeyttäsi sekoittaa asioita.
Minä tiedän ettei kumpikaan feikannut siinä kuka on. Sinä et sitä tiedä, koska olet ulkopuolinen.Jos et halua, että "väärät" ihmiset kommentoivat aloitukseesi kertomalla omasta tilanteestaan, laita aloitukseen tarkka tieto siitä että kenelle se on osoitettu. Tuolla joku esim kaipasi Maijaa -> ei yhtään (väärääkään) vastausta..
(sivusta) - Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Jotkut tekee sen huonon tietoturvan takia ja kyttäävien exienntakia.Halutaan suojella sitä henkilöä kelle lähettää viestin.Ei minun kanssani yhteydessä ole ollut profiili, ihan ihminen, johon luotan.
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Jotkut tekee sen huonon tietoturvan takia ja kyttäävien exienntakia.Halutaan suojella sitä henkilöä kelle lähettää viestin.Aikoinaan hän oli yhteydessä "omalla prepaid numerolla". Tuo kuulostaa selittelyltä. Ja sen verran tiedän, että sekoilua oli ihmissuhteissa.
Eikä varmaan suojele henkilöä jolle lähettää viestiä vaan itseään.
Joten ihan turha on täällä palstalla selitellä mulle. - Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Aikoinaan hän oli yhteydessä "omalla prepaid numerolla". Tuo kuulostaa selittelyltä. Ja sen verran tiedän, että sekoilua oli ihmissuhteissa.
Eikä varmaan suojele henkilöä jolle lähettää viestiä vaan itseään.
Joten ihan turha on täällä palstalla selitellä mulle.Joku vähintään on tullut väärään aloitukseen sotkemaan.
On hyvä olla varovainen, mutta, jos ei luota välittämäänsä ihmiseen toetoturvansa kanssa, se ei ole rakkautta, eikå siitä mitään voivsilloin tulla. - Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
Jos et halua, että "väärät" ihmiset kommentoivat aloitukseesi kertomalla omasta tilanteestaan, laita aloitukseen tarkka tieto siitä että kenelle se on osoitettu. Tuolla joku esim kaipasi Maijaa -> ei yhtään (väärääkään) vastausta..
(sivusta)Uskon hänen minut tuntevan.
- Anonyymi00024
Eipä sillä ole mitään merkitystä olenko hän. Kunhan vaan lukee tämän ja miettii asioita.
Palstaelämä on rankkaa.
Vielä rankempaa on reaalissa. - Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Eipä sillä ole mitään merkitystä olenko hän. Kunhan vaan lukee tämän ja miettii asioita.
Palstaelämä on rankkaa.
Vielä rankempaa on reaalissa.Vai niin. Ihmisen tulee pitää lupauksensa. Täällä ja missä tahansa, olemme ihan reaalissa tässäkin.
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Palstaelämä on rankkaa.
Vielä rankempaa on reaalissa.Ja kuka on puhunut tässä rakkaudesta?
- Anonyymi00011
Postilaatikon äärellä postilaatikosta ,roskalaatikoiden äärellä on karhu käynyt myllään tutkimassa onko siellä "syötävää"
- Anonyymi00025
Nyt ainoa viestittelytapani on naimisen läiske, morsetuksen hötömölö.
tosijermu- Anonyymi00026
Minä osallistun täältä kimppaan ja sormetan.
- Anonyymi00030
Anonyymi00026 kirjoitti:
Minä osallistun täältä kimppaan ja sormetan.
Ja minä oksennan tähän loppuun.
Ällättövää.
- Anonyymi00029
Henkilökohtaista sähköpostia voisin laittaa, jos meillä olisi jokin syvällisempi suhde, ystävyys- rakkaus- tsi seksisuhde ja olisi vaikeaa puhumalla tuoda haluamaani asiaa esille. Tässä tilanteessa, mikä minulla ja kaivatulla on, se olisi puoleltani vain tosi outoa. Tuntisin rikkovani soveliaisuussääntöjä.
Naiselta- Anonyymi00031
Silloin kun tilanteenne on tuo niin eikö silloin ole paras antaa tilanteen olla. Ja jos olosi on vielä se, että rikkoisit jotain sov.sääntöjä joita en ymmärrä.
Jollet pysty selvittämään tilannettanne niin mikä on vaihtoehto siihen? - Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Silloin kun tilanteenne on tuo niin eikö silloin ole paras antaa tilanteen olla. Ja jos olosi on vielä se, että rikkoisit jotain sov.sääntöjä joita en ymmärrä.
Jollet pysty selvittämään tilannettanne niin mikä on vaihtoehto siihen?Totta kai annan tilanteen olla. Vastasin vain aloitukseen "kuin hänelle". Ei meillä ole mitään selvitettävää, koska ei ole mitään suhdettakasn.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Totta kai annan tilanteen olla. Vastasin vain aloitukseen "kuin hänelle". Ei meillä ole mitään selvitettävää, koska ei ole mitään suhdettakasn.
No niin.
Olipa tämä jotenkin tuuleen huutoa.
Hyviin uniin.🙏🏻
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al962345Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/221824Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1241592Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta
Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Kaikki näyttää hyvältä vuoden161280- 821274
- 1271179
Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka135909"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!48898Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa29827Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su80826