Usein sanot

Anonyymi-ap

Että kaunis ja seksikäs. Tarkoitatko sitä?

23

325

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miten on

• Anonyymi00002

En. Lämpimikseni toistan.

• Anonyymi00009

Arvasin, aina miehet on tollasta valehtelijoita 😭

• Anonyymi00003

Voi kun palstasetä koittaa niin kovasti näyttää meille naisille paikkamme keinotekoisessa ympäristössä olenhan minä varmasti kaunis ja sexikäs

• Anonyymi00004

Ymmärtäisitpä sen, että ne kehut eivät ole sulle suunnattuja. Kaikki kirjoittaa täällä sitä omaa kaivattua ajatellen.

• Anonyymi00005

Ja sinä kekkeruusi tartut teksteihin nohevana.

• Anonyymi00010

Ei hyvää päivää taasko tämä mielenköyhä ininä ”kehujen ja kaipausten” omimisesta alkaa palstaäijän avauksissa? Ei uskoisi että Sulla on ollut joskus sen tietyn ismin 😏mandaatti. T naiselta

• Anonyymi00011
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ja sinä kekkeruusi tartut teksteihin nohevana.

No ns nekin tarttuu tietysti nohevana naista miesten validaatiosta riippuvaisen naista esittävän speden aloituksiin, mutta naiselta ko käytös on jo helmasynti, tuo nimittäin on ikävä kyllä sellainen uskot tai et. T naiselta

• Anonyymi00006

Eräs on. Ja minulle saavuttamaton. Henkilökohtainen aarre ja haave, ei enempää. Joskus sellaisia tarvitsee, vaikkei olisi aietta toimia.

• Anonyymi00007

Eikö kannattaisi toimia eikä vain haaveilla?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Eikö kannattaisi toimia eikä vain haaveilla?

Omaksi iloksi vain 🫣☺️

• Anonyymi00012
    • Anonyymi00013

En alun perinkään sanoisi mitään, jos en tarkoittaisi sitä.

• Anonyymi00014

Ketään ei kiinnosta mitä vastailet palstaäijän aloituksiin tuksaria lainatakseni mutta pidä toki lippu korkealla ja mieli matalana sen suhteen millaisia me naiset olemme ja minkä kautta elämme

• Anonyymi00021
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta mitä vastailet palstaäijän aloituksiin tuksaria lainatakseni mutta pidä toki lippu korkealla ja mieli matalana sen suhteen millaisia me naiset olemme ja minkä kautta elämme

Sinunkaan vastaukset eivät erityisemmin kiinnosta. Mene ulos elämään katkeraa elämääsi.

• Anonyymi00015

Olen alkanut epäilemään ettei nämä säälittävät joikaukset välttämättä olekaan kaikki palstaäijältä.

Ottaen huomioon tietynlaisen psykologisen aspektin, joskus myös omistushaluiset ja katkerat yksilöt ovat uteliaita sen suhteen mitä muut ajattelevat siitä katkeruudenkohteestaan, pretty sick.

• Anonyymi00017

You kinda got that one right at somewhere between the narrative

• Anonyymi00018

Epävarmoja narsisteja...

• Anonyymi00019

• Anonyymi00020

• Anonyymi00016

Kuka kenelle en ole syyllistyny moiseen käytän mielummin sellaisia sanoja kuin pantava miksi olen jo sopeutunu siihen ettei toinen osaa itsestään muuta antaa si jos ulkoisesti lähdetään kokonaisuutta arvioimaan ni kyllä siihen putkimies tarpeensa tekis johtuu mistä olosko naisilla syytä miettiä mitä vinkuvat ja vaativat murto-osaa vaatimuksistaan eivät osaa itsestään antaa

• Anonyymi00022

Tarkoitan todellakin, oon sen sulle toistanut jo niinmonta kertaa ja sä et vaan ymmärrä😒

• Anonyymi00023

Kunhan piti pilkkanaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen

Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.
      Maailman menoa
      180
      2715
    2. Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä

Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin
      Rovaniemi
      22
      2304
    3. kukaan ei pakota kasteeseen..

Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot
      Kaste
      400
      1085
    4. Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!

Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!
      Maailman menoa
      154
      1012
    5. Mitä ikävöit eniten

kaivatussasi? 🫶
      Ikävä
      65
      916
    6. Kai odotan että

Juokset vielä perässäni
      Ikävä
      67
      908
    7. Anabaptismin kirous

Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä
      Kaste
      392
      901
    8. Kerrohan T miehelle yksi syy

Miksi hänen tulisi kaivata sinua?
      Ikävä
      102
      777
    9. Rakas, haluan sut niin hulluna kuin olet, tiedän jo sun pakkomielteet ja muut jutut, ihana naiseni

Kunhan et minun takia satuta itseäsi tai muita, minulla nyt ole niin väliä. Rakas mä ymmärrän ja näen kaiken, sun suure
      Ikävä
      48
      734
    10. Euroviisuhuitelua

En ole koko viisuista kiinnostunut enkä aio edes katsoa kisoja. Ihmetyttää tämä vouhkaaminen laulaja pariskunnasta joka
      80 plus
      35
      694
    Aihe