Usein sanot

Anonyymi-ap

Että kaunis ja seksikäs. Tarkoitatko sitä?

23

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Miten on

    • Anonyymi00002

      En. Lämpimikseni toistan.

      • Anonyymi00009

        Arvasin, aina miehet on tollasta valehtelijoita 😭


    • Anonyymi00003

      Voi kun palstasetä koittaa niin kovasti näyttää meille naisille paikkamme keinotekoisessa ympäristössä olenhan minä varmasti kaunis ja sexikäs

    • Anonyymi00004

      Ymmärtäisitpä sen, että ne kehut eivät ole sulle suunnattuja. Kaikki kirjoittaa täällä sitä omaa kaivattua ajatellen.

      • Anonyymi00005

        Ja sinä kekkeruusi tartut teksteihin nohevana.


      • Anonyymi00010

        Ei hyvää päivää taasko tämä mielenköyhä ininä ”kehujen ja kaipausten” omimisesta alkaa palstaäijän avauksissa? Ei uskoisi että Sulla on ollut joskus sen tietyn ismin 😏mandaatti. T naiselta


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Ja sinä kekkeruusi tartut teksteihin nohevana.

        No ns nekin tarttuu tietysti nohevana naista miesten validaatiosta riippuvaisen naista esittävän speden aloituksiin, mutta naiselta ko käytös on jo helmasynti, tuo nimittäin on ikävä kyllä sellainen uskot tai et. T naiselta


    • Anonyymi00006

      Eräs on. Ja minulle saavuttamaton. Henkilökohtainen aarre ja haave, ei enempää. Joskus sellaisia tarvitsee, vaikkei olisi aietta toimia.

      • Anonyymi00007

        Eikö kannattaisi toimia eikä vain haaveilla?


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Eikö kannattaisi toimia eikä vain haaveilla?

        Omaksi iloksi vain 🫣☺️


    • Anonyymi00012
    • Anonyymi00013

      En alun perinkään sanoisi mitään, jos en tarkoittaisi sitä.

      • Anonyymi00014

        Ketään ei kiinnosta mitä vastailet palstaäijän aloituksiin tuksaria lainatakseni mutta pidä toki lippu korkealla ja mieli matalana sen suhteen millaisia me naiset olemme ja minkä kautta elämme


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Ketään ei kiinnosta mitä vastailet palstaäijän aloituksiin tuksaria lainatakseni mutta pidä toki lippu korkealla ja mieli matalana sen suhteen millaisia me naiset olemme ja minkä kautta elämme

        Sinunkaan vastaukset eivät erityisemmin kiinnosta. Mene ulos elämään katkeraa elämääsi.


    • Anonyymi00015

      Olen alkanut epäilemään ettei nämä säälittävät joikaukset välttämättä olekaan kaikki palstaäijältä.

      Ottaen huomioon tietynlaisen psykologisen aspektin, joskus myös omistushaluiset ja katkerat yksilöt ovat uteliaita sen suhteen mitä muut ajattelevat siitä katkeruudenkohteestaan, pretty sick.

      • Anonyymi00017

        You kinda got that one right at somewhere between the narrative


      • Anonyymi00018

        Epävarmoja narsisteja...


      • Anonyymi00019

      • Anonyymi00020

    • Anonyymi00016

      Kuka kenelle en ole syyllistyny moiseen käytän mielummin sellaisia sanoja kuin pantava miksi olen jo sopeutunu siihen ettei toinen osaa itsestään muuta antaa si jos ulkoisesti lähdetään kokonaisuutta arvioimaan ni kyllä siihen putkimies tarpeensa tekis johtuu mistä olosko naisilla syytä miettiä mitä vinkuvat ja vaativat murto-osaa vaatimuksistaan eivät osaa itsestään antaa

    • Anonyymi00022

      Tarkoitan todellakin, oon sen sulle toistanut jo niinmonta kertaa ja sä et vaan ymmärrä😒

    • Anonyymi00023

      Kunhan piti pilkkanaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1886
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      681
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      671
    6. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      619
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    8. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      454
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    Aihe