Että kaunis ja seksikäs. Tarkoitatko sitä?
Usein sanot
23
325
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miten on
- Anonyymi00002
En. Lämpimikseni toistan.
- Anonyymi00009
Arvasin, aina miehet on tollasta valehtelijoita 😭
- Anonyymi00003
Voi kun palstasetä koittaa niin kovasti näyttää meille naisille paikkamme keinotekoisessa ympäristössä olenhan minä varmasti kaunis ja sexikäs
- Anonyymi00004
Ymmärtäisitpä sen, että ne kehut eivät ole sulle suunnattuja. Kaikki kirjoittaa täällä sitä omaa kaivattua ajatellen.
- Anonyymi00005
Ja sinä kekkeruusi tartut teksteihin nohevana.
- Anonyymi00010
Ei hyvää päivää taasko tämä mielenköyhä ininä ”kehujen ja kaipausten” omimisesta alkaa palstaäijän avauksissa? Ei uskoisi että Sulla on ollut joskus sen tietyn ismin 😏mandaatti. T naiselta
- Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ja sinä kekkeruusi tartut teksteihin nohevana.
No ns nekin tarttuu tietysti nohevana naista miesten validaatiosta riippuvaisen naista esittävän speden aloituksiin, mutta naiselta ko käytös on jo helmasynti, tuo nimittäin on ikävä kyllä sellainen uskot tai et. T naiselta
- Anonyymi00006
Eräs on. Ja minulle saavuttamaton. Henkilökohtainen aarre ja haave, ei enempää. Joskus sellaisia tarvitsee, vaikkei olisi aietta toimia.
- Anonyymi00007
Eikö kannattaisi toimia eikä vain haaveilla?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eikö kannattaisi toimia eikä vain haaveilla?
Omaksi iloksi vain 🫣☺️
- Anonyymi00012
- Anonyymi00013
En alun perinkään sanoisi mitään, jos en tarkoittaisi sitä.
- Anonyymi00014
Ketään ei kiinnosta mitä vastailet palstaäijän aloituksiin tuksaria lainatakseni mutta pidä toki lippu korkealla ja mieli matalana sen suhteen millaisia me naiset olemme ja minkä kautta elämme
- Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta mitä vastailet palstaäijän aloituksiin tuksaria lainatakseni mutta pidä toki lippu korkealla ja mieli matalana sen suhteen millaisia me naiset olemme ja minkä kautta elämme
Sinunkaan vastaukset eivät erityisemmin kiinnosta. Mene ulos elämään katkeraa elämääsi.
- Anonyymi00015
Olen alkanut epäilemään ettei nämä säälittävät joikaukset välttämättä olekaan kaikki palstaäijältä.
Ottaen huomioon tietynlaisen psykologisen aspektin, joskus myös omistushaluiset ja katkerat yksilöt ovat uteliaita sen suhteen mitä muut ajattelevat siitä katkeruudenkohteestaan, pretty sick.- Anonyymi00017
You kinda got that one right at somewhere between the narrative
- Anonyymi00018
Epävarmoja narsisteja...
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Epävarmoja narsisteja...
-> https://www.distractify.com/p/how-did-original-quantum-leap-end
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
-> https://www.distractify.com/p/how-did-original-quantum-leap-end
Yippiiiiiieeeee..... https://aesthetics.fandom.com/wiki/Yuppie
- Anonyymi00016
Kuka kenelle en ole syyllistyny moiseen käytän mielummin sellaisia sanoja kuin pantava miksi olen jo sopeutunu siihen ettei toinen osaa itsestään muuta antaa si jos ulkoisesti lähdetään kokonaisuutta arvioimaan ni kyllä siihen putkimies tarpeensa tekis johtuu mistä olosko naisilla syytä miettiä mitä vinkuvat ja vaativat murto-osaa vaatimuksistaan eivät osaa itsestään antaa
- Anonyymi00022
Tarkoitan todellakin, oon sen sulle toistanut jo niinmonta kertaa ja sä et vaan ymmärrä😒
- Anonyymi00023
Kunhan piti pilkkanaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen
Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.1802715Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin222304kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot4001085Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!
Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!1541012- 65916
- 67908
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä392901- 102777
Rakas, haluan sut niin hulluna kuin olet, tiedän jo sun pakkomielteet ja muut jutut, ihana naiseni
Kunhan et minun takia satuta itseäsi tai muita, minulla nyt ole niin väliä. Rakas mä ymmärrän ja näen kaiken, sun suure48734Euroviisuhuitelua
En ole koko viisuista kiinnostunut enkä aio edes katsoa kisoja. Ihmetyttää tämä vouhkaaminen laulaja pariskunnasta joka35694