Että kaunis ja seksikäs. Tarkoitatko sitä?
Usein sanot
23
354
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miten on
- Anonyymi00002
En. Lämpimikseni toistan.
- Anonyymi00009
Arvasin, aina miehet on tollasta valehtelijoita 😭
- Anonyymi00003
Voi kun palstasetä koittaa niin kovasti näyttää meille naisille paikkamme keinotekoisessa ympäristössä olenhan minä varmasti kaunis ja sexikäs
- Anonyymi00004
Ymmärtäisitpä sen, että ne kehut eivät ole sulle suunnattuja. Kaikki kirjoittaa täällä sitä omaa kaivattua ajatellen.
- Anonyymi00005
Ja sinä kekkeruusi tartut teksteihin nohevana.
- Anonyymi00010
Ei hyvää päivää taasko tämä mielenköyhä ininä ”kehujen ja kaipausten” omimisesta alkaa palstaäijän avauksissa? Ei uskoisi että Sulla on ollut joskus sen tietyn ismin 😏mandaatti. T naiselta
- Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ja sinä kekkeruusi tartut teksteihin nohevana.
No ns nekin tarttuu tietysti nohevana naista miesten validaatiosta riippuvaisen naista esittävän speden aloituksiin, mutta naiselta ko käytös on jo helmasynti, tuo nimittäin on ikävä kyllä sellainen uskot tai et. T naiselta
- Anonyymi00006
Eräs on. Ja minulle saavuttamaton. Henkilökohtainen aarre ja haave, ei enempää. Joskus sellaisia tarvitsee, vaikkei olisi aietta toimia.
- Anonyymi00007
Eikö kannattaisi toimia eikä vain haaveilla?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eikö kannattaisi toimia eikä vain haaveilla?
Omaksi iloksi vain 🫣☺️
- Anonyymi00012
- Anonyymi00013
En alun perinkään sanoisi mitään, jos en tarkoittaisi sitä.
- Anonyymi00014
Ketään ei kiinnosta mitä vastailet palstaäijän aloituksiin tuksaria lainatakseni mutta pidä toki lippu korkealla ja mieli matalana sen suhteen millaisia me naiset olemme ja minkä kautta elämme
- Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta mitä vastailet palstaäijän aloituksiin tuksaria lainatakseni mutta pidä toki lippu korkealla ja mieli matalana sen suhteen millaisia me naiset olemme ja minkä kautta elämme
Sinunkaan vastaukset eivät erityisemmin kiinnosta. Mene ulos elämään katkeraa elämääsi.
- Anonyymi00015
Olen alkanut epäilemään ettei nämä säälittävät joikaukset välttämättä olekaan kaikki palstaäijältä.
Ottaen huomioon tietynlaisen psykologisen aspektin, joskus myös omistushaluiset ja katkerat yksilöt ovat uteliaita sen suhteen mitä muut ajattelevat siitä katkeruudenkohteestaan, pretty sick.- Anonyymi00017
You kinda got that one right at somewhere between the narrative
- Anonyymi00018
Epävarmoja narsisteja...
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Epävarmoja narsisteja...
-> https://www.distractify.com/p/how-did-original-quantum-leap-end
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
-> https://www.distractify.com/p/how-did-original-quantum-leap-end
Yippiiiiiieeeee..... https://aesthetics.fandom.com/wiki/Yuppie
- Anonyymi00016
Kuka kenelle en ole syyllistyny moiseen käytän mielummin sellaisia sanoja kuin pantava miksi olen jo sopeutunu siihen ettei toinen osaa itsestään muuta antaa si jos ulkoisesti lähdetään kokonaisuutta arvioimaan ni kyllä siihen putkimies tarpeensa tekis johtuu mistä olosko naisilla syytä miettiä mitä vinkuvat ja vaativat murto-osaa vaatimuksistaan eivät osaa itsestään antaa
- Anonyymi00022
Tarkoitan todellakin, oon sen sulle toistanut jo niinmonta kertaa ja sä et vaan ymmärrä😒
- Anonyymi00023
Kunhan piti pilkkanaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 351886
- 50828
- 82819
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7681Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35671Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15619Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590- 59502
- 43454
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28449