Kiitos sadistinen lapsuuden perhe, kiitos psykopaatti, joka olet vuosikaudet minua vainonnut, kiitos suuri rakkauteni joka annoit ymmärtää, että kaikki muut ovat parempia kuin minä. Kiitos miespuolinen kaverini, joka laitoit juomaani tyrmäystippojani, raiskasit minut tajuttomana ja kohtelit kuin roskaa. Kiitos "ystävä mies" joka hait sairaalasta, mihin jouduin psykopaatin järjestämän porukan kovan henkisen kiusaamisen johdosta.
Vielä heikossa kunnossa sairauskohtauksen jälkeen haukuit sairaalan pihalla, miksi en jäänyt kotiin kuolemaan, kun siihen olisi ollut mahdollisuus. Vain koska en alkanut suhdetta kanssasi. Nyt olisi taas tyrkyllä komea mies, samanlaiset elämänarvot, varakas (ei 1. prioriteetti), asuu maalla. Itsetunto minulla pyöreät nolla. Täytyy unohtaa.
Kiitos yhteiskunta, joka lääkitsit älykkään lapseni siihen kuntoon, että tuli aivovamma, kun lääke ei metaboloitunut kehossa. Vain jotta saitte hänestä kiltin ja helposti hoidettavan. Alunperin terveen nepsyn. En pysty enää mihinkään, muuta kuin tyytymään tähän yksinäiseen kohtalooni. Ei tästä voi toipua enää. Joka aamu harmittaa herätä painajaisten ja rauhoittavien lääkkeillä tai unilääkkeillä nukutun yön jälkeen. Millä tätä voi jaksaa?
Elämäni on ohi
Anonyymi-ap
0
96
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651589
- 60918
- 63876
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe49856Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka36787- 98775
Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi57674Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56658Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa38648Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39596