onko sulla noin huono musiikkimaku? 🫵🏻🤷♂️
Siis oikeasti
28
410
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sitten sinun mielestä lähes kaikki musiikki on huonoa.
- Anonyymi00002
Kertoo vain sun omasta musiikkimausta, mikä on siis jotain, mitä ei tänne viitti kirjoittaa.
- Anonyymi00003
Pikkupojat keskustelee musiikista jään seuraamaan
- Anonyymi00004
On 😭
- Anonyymi00005
Älä itke enää!!!!!!
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Älä itke enää!!!!!!
😭😂😭😂😘
- Anonyymi00008
Mee takaisin sinne peiton alle masturboimaan.
- Anonyymi00011
En käytä peittoa!!!!
- Anonyymi00019
Anonyymi00011 kirjoitti:
En käytä peittoa!!!!
Käyttäkö edes yöpukua?
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Käyttäkö edes yöpukua?
Nukun alasti!!!! 🤷♂️
- Anonyymi00026
Anonyymi00020 kirjoitti:
Nukun alasti!!!! 🤷♂️
Jaa
- Anonyymi00009
Yleensä tällaset tietäjät kuuntelee jotain susipaskaa örinäheviä. Laitas ap pari bändiä vaikka tähän ketjuun niin päästään mekin arvosteleen sun musamaku 😀
- Anonyymi00014
Vähän arvelinkin ettei tähän tule vastauksia. Taitaa olla NKOTB lähinnä apn listalla, joka sekin olisi oikeastaan melko hyvä musiikkimaku.
- Anonyymi00010
Ei kannata olla noin kapeakatseinen. Itsekin olin joskus, mutta erilainen musiikki tekee hyvää. Toki tietyin varauksin. 😁👌
- Anonyymi00012
- Anonyymi00013
Tuu tänne niin katsotaan se maku;)
- Anonyymi00015
on joo
- Anonyymi00016
Yes- straight up gangstarap mainly
- Anonyymi00018
Aa öö money is a habit show how you make it i wanna get rich…song for flying monkeys only
- Anonyymi00029
Anonyymi00018 kirjoitti:
Aa öö money is a habit show how you make it i wanna get rich…song for flying monkeys only
Yes, i know these ”partygames” too but who plays these anyway- officers and criminals or just plain psychos and then there’s me somewhere between
- Anonyymi00017
On. Maku on sieltä ja sekin vain muistoissa
- Anonyymi00022
Do minulle, tykkaan laidasta laitaan musasta. Fiiliksien mukaan. Sins tykkaat samasta mists T naises, mielistelet sits.
- Anonyymi00023
Mä en ole laittanut tänne pitkään aikaan biisejä, vaikka sitä ennen tein. Samuli Edelmania laitoin kai viimeksi…joku duetto.
- Anonyymi00025
🤢
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
🤢
https://open.spotify.com/track/03cOATjQ4f0qD238ihEgu8?si=7-a3wqNkTKusCN9FVnqhtA
- Anonyymi00024
Siis oikeasti mitä vit. jonkun toisen musiikkimaku yhtään mitenkään kuuluu sinulle ap?
Pidä vaan ne ajatuksesi siellä pollasi sisällä. Ei ketään kiinnosta.
Ps. Hanki elämä - Anonyymi00028
Ei ole huonoa musiikkimakua, on vain rajoittuneita makuja ja mielipiteitä.
- Anonyymi00030
Pää kii
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532726
- 88944
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11915- 49876
- 78787
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35751Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 81617
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85576- 48565