Siellä ne oikeat ihmiset kävelevät kauniissa vappusäässä.
Menkää ulos!
65
501
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eipä voi mennä. Syykin on.
- Anonyymi00002
- Anonyymi00003
Kävin jo, enkå mee enää ikinä 😭
- Anonyymi00024
Voooi sää olet pikkunen riepu.Voimia sinulle.
- Anonyymi00004
En mene. Tänään on siivous- ja kevätsiivouspäivä.
- Anonyymi00006
Ei vappuna saa siivota.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei vappuna saa siivota.
En juhli vappua.
- Anonyymi00019
Sinullahan on arkijyystö jiten sopii hyvin.,Sinun nainen viettää omien lastensa kanssa nimittäin viikonloppuja.
- Anonyymi00020
Anonyymi00009 kirjoitti:
En juhli vappua.
T naisen kanssa vain Joulua ja Juhannusta.
- Anonyymi00025
Äitiskö tuli taas siivoaan?
- Anonyymi00032
Anonyymi00025 kirjoitti:
Äitiskö tuli taas siivoaan?
Tietenkin,olen T naisella.En uskalla tuoda sitä kotiin koska olemme yhdessä kiusanneet naista kuka näki meidän salasuhteen ja pelkäämme että hän saa syyn kävellä asemalle tekeen ilmoituksen.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Tietenkin,olen T naisella.En uskalla tuoda sitä kotiin koska olemme yhdessä kiusanneet naista kuka näki meidän salasuhteen ja pelkäämme että hän saa syyn kävellä asemalle tekeen ilmoituksen.
Äitini ei ole ainut,sisareni tulee vuoroin myös.
- Anonyymi00047
Anonyymi00032 kirjoitti:
Hieno sisennys, aloittaja_mies. Vähän sekavahko mutta eihän se mitää ”haittaa”
- Anonyymi00048
Anonyymi00020 kirjoitti:
T naisen kanssa vain Joulua ja Juhannusta.
Olisiko tässä…ömm visiossasi tapahtunut joku rikos tai vastaava vääryys sun muu maininnan arvoinen erittäin tärkeä seikka?
- Anonyymi00005
Väärät ihmiset jää kotiin niinkö?
- Anonyymi00007
En tarkoittanut vääriä ihmisiä, vaan satuihmisiä seuraavia henkilöitä. Niitä jotka yhdistelee näitä palstan juttuja oman mielensä mukaan saduiksi.
- Anonyymi00008
En mene ulos tänään, ellei ilmaannu jotain tähdellistä tekemistä. Koiraa korkeintaan ulkoilutan.
Loading…. …. … …- Anonyymi00010
Koiran kanssa oli kiva istua kävelyn jälkeen parvekkeella. Harmi, ettei se enää ole kuljettamassa mua ulkona.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Koiran kanssa oli kiva istua kävelyn jälkeen parvekkeella. Harmi, ettei se enää ole kuljettamassa mua ulkona.
Miten sille kävi?
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Miten sille kävi?
Vanhuusvaivoihin piti lopettaa 13 vuotiaana. Kipuja oli liikaa!
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Vanhuusvaivoihin piti lopettaa 13 vuotiaana. Kipuja oli liikaa!
Otan osaa. Omani on 10v.
- Anonyymi00027
Anonyymi00016 kirjoitti:
Otan osaa. Omani on 10v.
Koirat elää liian vähän aikaa! Jalostuksessa olisi pitänyt keskittyä eliniän lisäämiseen rikä niin paljoa ulkonäköön. Edellinen koira eli 13,5v.
- Anonyymi00034
Anonyymi00027 kirjoitti:
Koirat elää liian vähän aikaa! Jalostuksessa olisi pitänyt keskittyä eliniän lisäämiseen rikä niin paljoa ulkonäköön. Edellinen koira eli 13,5v.
Niinpä. Edellinen koira sai Vestibulaarisyndrooman ja päätin päästää sen päiviltä 12 vuotiaana. Tyypillinen sairaus kuulemma kyseiselle rodulle. Nykyinen on samaa rotua.
- Anonyymi00011
Kävin jo ulkona ja nyt odotan illan saunaa ja huomista päivää.
- Anonyymi00017
Sulla on asiat kohdallaan. Mä olen kuin motonet mainoksen mies (vaikka olenkin nainen). Suunnittelen liikaa, joten en ole vielä ehtinyt ulos/ Aloittaja-ap
- Anonyymi00031
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sulla on asiat kohdallaan. Mä olen kuin motonet mainoksen mies (vaikka olenkin nainen). Suunnittelen liikaa, joten en ole vielä ehtinyt ulos/ Aloittaja-ap
Se on niin äklö kuin vain olla voi. Ihan kauhee. Sivu
- Anonyymi00046
Anonyymi00017 kirjoitti:
Olet alkanut palstaäijä käyttää taas tätä digitaalista allekirjoitusta aloittaja_naiselta. On niin mainio ja informatiivine
- Anonyymi00012
Kyllä näin on...mut olis hyvä muistaa meteorologin vinkki hyvästä suojautumisesta uv-säteilyltä. Oliko se iltapäivästä peräti kerroin 4. Oikein iloista vappua!
- Anonyymi00015
Aloittajalla on suojakerroin kasvoissa 50.
Juu, ulkona olin, kävin kattoon filatovin puheen. Ja ihan asiaa puhu. Toisin kuin halotovi aikanaan vaikka kaimoja olivatkin.
Kaikenlaista vappukrääsää oli myynnissä, mutta ei ees punalippua saatavilla. Sellasia oisin tarvinnu, koristellu vähän tätä taloo. No ens vuonna teen ite.
Nyt lähen kääntää perunapenkkiä.- Anonyymi00028
Kunhan pääsen maalle niin aion laittaa ämpäriperunoita. Vähän multaa pohjalle ja pottujen päälle. Multaa lisätään sitä mukaa kun varret kasvavat niin kauan kunnes ämpäri on täynnä. Niitä pottuja tulee sit useampi kerros.
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kunhan pääsen maalle niin aion laittaa ämpäriperunoita. Vähän multaa pohjalle ja pottujen päälle. Multaa lisätään sitä mukaa kun varret kasvavat niin kauan kunnes ämpäri on täynnä. Niitä pottuja tulee sit useampi kerros.
Oho, en oo tollasta kuullukaan. Aika kätevää.
- Anonyymi00037
JeroP kirjoitti:
Oho, en oo tollasta kuullukaan. Aika kätevää.
Mulla on ämpärin pohjassa reikiä, joista valuu liika vesi pois jos sattuu olemaan sateinen kesä. Joskus on joutunut kastelemaankin kun on ollut liian kuivaa. Rikkaruohoja ei ole tarvinnut kitkeä. Varmaan parvekkeellakin voisi kasvattaa ämpäriperunoita.
Anonyymi00037 kirjoitti:
Mulla on ämpärin pohjassa reikiä, joista valuu liika vesi pois jos sattuu olemaan sateinen kesä. Joskus on joutunut kastelemaankin kun on ollut liian kuivaa. Rikkaruohoja ei ole tarvinnut kitkeä. Varmaan parvekkeellakin voisi kasvattaa ämpäriperunoita.
Juu sitä aattelinkin, parveketta. Mutta onneks mun elämässä toi parvekeaika alkaa oolla mennyttä elämää. Ja nyt on uutta puutarhan, talohoidon ja kaikenlaisen käsityö merkeissä. Saa noi puheenjohtaja hommatkin oleen ohi.
- Anonyymi00050
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ota undulaatteja seuraksi sinne
https://youtube.com/shorts/rM5IeGi-8X4?si=0ijeOSGQfLeX0_vM - Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
https://youtube.com/shorts/rM5IeGi-8X4?si=0ijeOSGQfLeX0_vM - Anonyymi00054
Anonyymi00051 kirjoitti:
Englannin reissulla linnut lauloi kirkkaasti
https://youtube.com/shorts/zEg_DYRXnRk?si=FHdjJO-kD02oCs7S - Anonyymi00059
Anonyymi00050 kirjoitti:
https://youtube.com/shorts/rM5IeGi-8X4?si=0ijeOSGQfLeX0_vMOi miten ihana kylpy niille on laitettu. Mulla oli yhteen aikaan undulaatteja. Ainoa hankaluus oli saada ne takaisin häkkiin, kun laskin ne lentelemään vapaasti. Myös naapureiden kissat häiritsivät, kun ne tunkivat sisään jos vähänkin oli ovi auki. Kissat viihtyivät myös ikkunalaudalla ikkunan ulkopuolella vakoilemassa linturaukkoja. -ap
- Anonyymi00018
Kiviä taskussa.
- Anonyymi00021
Ei siellä tuule ja kaikki on syöny kuitenkin niin paljon munkkeja sekä juonut simaa, että pysyy maassa kevyempikin ihminen.
- Anonyymi00029
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ei siellä tuule ja kaikki on syöny kuitenkin niin paljon munkkeja sekä juonut simaa, että pysyy maassa kevyempikin ihminen.
Aloittaja paistoi rosetteja. Olivat tosi hyviä.
- Anonyymi00022
Ja kun menee ulos.
Voipi kohdata kivan ihmisen..
Keväällä on rakkautta ilmassa..
Ei siellä kotona o kun seinät..
Vaikka olis kuinka kiva koti..😊🩷- Anonyymi00023
Ei ole ikinä tullut ketään elämäni aikana ,lenkillä tai kaupoissa vastaan semmosta.Päinvastoin karseita.
Autotkin nykyään on jotain perheautoja.Ei yhtään persoonia. - Anonyymi00030
Minuun ei kauppareissulla ihastunut kuin naapurin koira. Näin jo kaukaa kun se huomasi mut niin tassuihin tuli vipinää.
- Anonyymi00052
Lähinnä koiranulkoiluttajia joiden elämä on se narun päässä oleva. En ole koiraihminen.
- Anonyymi00026
Itse kohtaan usein tuntemattomia lenkillä kauppa reissuilla.
Joskus vähän liikaakin..
Ehkä olen helposti lähestyttävä..
Hymyile vastaan tulialle..
Saat kyllä puhe seuraa..😄- Anonyymi00043
Täälläpäin ei kannata vieraille vastaantulijoille hymyillä. -aloittaja
- Anonyymi00035
Saunaan olisi menossa työpöivän jälkeen. Kävisikö näin?
- Anonyymi00036
- Anonyymi00038
Olipas alakuloista.
Jos minuutin saan ajastasi - Sammy Babitzin
https://youtu.be/lSkKx_FlTZ8 - Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Olipas alakuloista.
Jos minuutin saan ajastasi - Sammy Babitzin
https://youtu.be/lSkKx_FlTZ8Ai niin. Aloittajanaiselta.
- Anonyymi00040
Minä olen siis oikea ihminen
- Anonyymi00042
Niin, en tiedä. Aloittajanaisella on mielessä vain yksi oikea mies susirajan sisäpuolelta.
- Anonyymi00041
Ei tässä kerkiä eikä jaksa orgioiden jälkiä pitää taas siivota.
- Anonyymi00044
Ilma on mitä ihanin. Aloitin eilen auringonottokauden ja taas lähdössä rantaan katsomaan tarkeneeko siellä. Eilen ainakin tarkeni loistavasti ❤️ Ihanaa, kun tulee kesä tai oikeastaan on jo 😊
- Anonyymi00049
Hieno sää todella. Harvoin on vappuna näin lämmintä ollut. Päivän kruunasi kaupasta haetut tarjousmansikat. Nam 😋/ aloittajalta
- Anonyymi00055
Anonyymi00049 kirjoitti:
Hieno sää todella. Harvoin on vappuna näin lämmintä ollut. Päivän kruunasi kaupasta haetut tarjousmansikat. Nam 😋/ aloittajalta
Rakastan mansikoita. Ne on todella hyviä. 😊 Tästä kesä alkaa .. 🤗
- Anonyymi00061
Anonyymi00055 kirjoitti:
Rakastan mansikoita. Ne on todella hyviä. 😊 Tästä kesä alkaa .. 🤗
Mä en ole vielä kastanut talviturkkia. Pikkuhiljaa tekisi mieli. Oletko sinä? 😊
- Anonyymi00062
Anonyymi00061 kirjoitti:
Mä en ole vielä kastanut talviturkkia. Pikkuhiljaa tekisi mieli. Oletko sinä? 😊
Järvivedet 8 astetta. /Aloittaja-ap
- Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
Järvivedet 8 astetta. /Aloittaja-ap
Järvivesi on lämpimämpää kuin merivesi, tai ainakin tuntuu siltä. Olen vuosia uinut järvessä Vapusta alkaen pitkälle syksyyn, yleensä marraskuuhun. Meri on jotenkin koleempi tähän aikaan vuodesta, vaikka kyllä järvivesikin tuntuu karaisevan kylmältä ensimmäisillä kerroilla 😊 Käy kokeilemassa, alkaa verikiertämään 🌞
- Anonyymi00053
Vappusessa sievässä jotkut.
- Anonyymi00056
Jee olen siis oikea ihminen. Olin torilla eilen kävelemässä ja ulkona monta tuntia.
- Anonyymi00057
Ei kävele, koska en ole vielä löytänyt ikäistäni uutta ystävää! Joten en tiedä edes minkä näköinen hän on. Koska korvaukset ensin! Minua on kiusattu yli kymmenen vuoden ajan, enkä enää jaksa sitä yhtään!
- Anonyymi00058
Olin neljän naisen kanssa laavulla makkaraa grillaamassa.
- Anonyymi00060
Grilli on hyvä keksintö saada miehet osallistumaan ruoanlaittoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi1353820Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä662692Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla492669Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi852473Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "332340Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1051448Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm6331294SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past811246Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday1601136Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik2611066