Ei mee kauaa

Anonyymi-ap

ForestFinn menee tilaajamääräs ohi pullosilmän .Hieno juttu .

12

246

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sitä minäkin ootan - ja toivon!🙏Hän on kaikkein uskottavin ja fiksuin paskakylän aktiivitupettajista. Vaikka välillä pistää ihan överiksi! Ei koskaan "painosta" tilamaan kanavaa.

• Anonyymi00002

Totta .Tuo MetsaMan oli jo koulussa se kiusaaja ja riidankylväjä .Tunnen molemmat sekä Arin sekä Timon .Jo silloin kouluaikoina tuo Timo keksi laittaa toisen syyksi kaiken vaikka hän itse oli jonkun asian sotkenut. Ei minkäänlaista kotikasvatusta hällä ollu ja se näkyy vieläkin hänen käytöksessään.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Totta .Tuo MetsaMan oli jo koulussa se kiusaaja ja riidankylväjä .Tunnen molemmat sekä Arin sekä Timon .Jo silloin kouluaikoina tuo Timo keksi laittaa toisen syyksi kaiken vaikka hän itse oli jonkun asian sotkenut. Ei minkäänlaista kotikasvatusta hällä ollu ja se näkyy vieläkin hänen käytöksessään.

Tuonhan nyt aika pian huomaa, kun hetken seuraa sen videoita. Itseään täynnä oleva puupää.
        Hyh.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00002 kirjoitti:

"Totta .Tuo MetsaMan oli jo koulussa se kiusaaja ja riidankylväjä .Tunnen molemmat sekä Arin sekä Timon .Jo silloin kouluaikoina tuo Timo keksi laittaa toisen syyksi kaiken vaikka hän itse oli jonkun asian sotkenut. Ei minkäänlaista kotikasvatusta hällä ollu ja se näkyy vieläkin hänen käytöksessään."

Tunsin koulussa” on aika ohut todiste vielä vuosien jälkeen. Kuulostaa enemmän vanhan kaunan purulta kuin miltään oikealta analyysiltä. Jos jotain on pielessä, sen pystyy kyllä näyttämään ilman että kaivetaan hiekkalaatikkohistoria esiin.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00007 kirjoitti:

"Totta .Tuo MetsaMan oli jo koulussa se kiusaaja ja riidankylväjä .Tunnen molemmat sekä Arin sekä Timon .Jo silloin kouluaikoina tuo Timo keksi laittaa toisen syyksi kaiken vaikka hän itse oli jonkun asian sotkenut. Ei minkäänlaista kotikasvatusta hällä ollu ja se näkyy vieläkin hänen käytöksessään."

Tunsin koulussa” on aika ohut todiste vielä vuosien jälkeen. Kuulostaa enemmän vanhan kaunan purulta kuin miltään oikealta analyysiltä. Jos jotain on pielessä, sen pystyy kyllä näyttämään ilman että kaivetaan hiekkalaatikkohistoria esiin.

Hänen vanhemmat kasvatti tuon väärin .

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Hänen vanhemmat kasvatti tuon väärin .

Vanhempien syyttely ei tuo tähän mitään lisää. Jos kritiikkiä on, se kannattaa kohdistaa ihmisen omaan nykyiseen toimintaan – ei kasvatukseen tai huhuihin.

• Anonyymi00004

Jes.nyt on kova luku tuloss a mielenkiintoinen tubettaja on myös viehättävä konelady

• Anonyymi00006

Mersu videota odotetaan .

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mersu videota odotetaan .

Ja traktoreilla ajoa, ehkä myös jaarittelua politiikasta.

• Anonyymi00009

Jesss! Ja sehän aivan oikein! Alkaa varmaan törkyturpa vähän siivoamaan suutansa ja mielellään myös pihaansa ja romun täytteistä katoksia

• Anonyymi00010

Hyvinhän Ari mestarin perässä hiihtää.

• Anonyymi00013

En hiihdä minkään perässä en edes metsa manin t,forest finn

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      339
      1165
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      398
      1095
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      905
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      82
      817
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      792
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      746
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      676
    8. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      675
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      670
    10. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      103
      664
    Aihe