Kaivattusi vakaumuksesta? Onko se esteenä?
Mitä ajattelet
72
618
Vastaukset
- Anonyymi00001
Elääkö joku vakaumuksensa mukaan 🤔
- Anonyymi00006
Tarkennus: voiko puhua vakaumuksesta, jos "poimii vain rusinat pullasta", ne jotka ovat edullisimpia itselle... Muut voikin unohtaa.
- Anonyymi00028
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tarkennus: voiko puhua vakaumuksesta, jos "poimii vain rusinat pullasta", ne jotka ovat edullisimpia itselle... Muut voikin unohtaa.
Jotkut oudot tyypit pitävät uskovaista jonain valehtelijana jos hän arvostaa Jumalan ihmiskunnalle antamaa seksuaalisuuden ja sukupuolisuuden lahjaa. Sanoisin että aika ulkokultaista ja tiukkapipoista ajattelua.
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Jotkut oudot tyypit pitävät uskovaista jonain valehtelijana jos hän arvostaa Jumalan ihmiskunnalle antamaa seksuaalisuuden ja sukupuolisuuden lahjaa. Sanoisin että aika ulkokultaista ja tiukkapipoista ajattelua.
Papit, saarnaajat ja uskonopettajat ovat valehtelijoita, uskoon hurahtaneet heidän herkkäuskoisia uhreja. Eihän siinä sinänsä mitään pahaa ole, kyse uskomisessa on itsemeditaatiossa, jokainen kuvittelee omassa mielessään Jumalan. Uskovia on käytetty läpi historian hyväksi ja aiheutettu paljon pahaa.
- Anonyymi00002
Riippuu vakaumuksesta, jos sillä tarkoitetaan uskontoja, niin se antaa typerän vaikutelman ihmisestä, että onko vähän pöpi, kun satuihin ja ihmisten keksimiin jumaliin uskoo.
- Anonyymi00004
Ajatteletko todella noin
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ajatteletko todella noin
Täällä toinen joka ajattelee noin.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sittenhän ei tule mistään mitään
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sittenhän ei tule mistään mitään
Te uskovaiset löydätte parinne varmasti kirkosta tai jostain suviseuroista?
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei nyt ihan
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Yli 80% väestöstä ajattelee noin ja onhan se ymmärrettävä reaktio.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Yli 80% väestöstä ajattelee noin ja onhan se ymmärrettävä reaktio.
Höpsistä. Esim. vuoden 2025 laaja tutkimusaineisto osoittaa, että usko Jumalaan on kasvussa etenkin nuoren sukupolven kohdalla:
"yli 70 prosenttia pääkaupunkiseudulla rippikoulun käyneistä pojista vastasi uskovansa Jumalaan ja tytöistä 60 prosenttia."
"– Nykyaikana jo uskominen on vastakulttuuria. Sillä halutaan erottua muista ja myös omista vanhemmista. Poikiin liittyvä uskonnollisuuden käänne on havaittu monessa muussakin pohjoismaassa, Suomessa ensin. Suurten kaupunkien keskustoissa rippikoulun käyneiden nuorten usko näyttäytyy erityisen vahvana, kertoo kyselyn aineistoa analysoinut tutkija Jouko Porkka." - Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
En minä ole uskovainen, olen eronnut kirkosta jo monta vuotta sitten!
- Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Juu ja kolmas, ihminen keksii kaikkee shaipaa.
- Anonyymi00003
Mikä se sellainen vakaumus on, missä sohii sinne sun tänne, kuvitellen olevansa joku palkinto?
- Anonyymi00034UUSI
Eikä vaan pelkkä palkinto ,vuon kiertopalkinto.
- Anonyymi00063UUSI
No mutta tämähän se vasta hengellinen ja syvällinen lausunto on, anna kun banaali ”ihminen” arvaan- tapausta kiinnittyy palstatodellisuuteen ja naista esittävän teksteihin joista näet muiden aikuislissujen kera vaivaa? T naiselta
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Eikä vaan pelkkä palkinto ,vuon kiertopalkinto.
Kerro toki hetkeen heittäytyvä tekolupsakkaa murretta vääntävä tatti otsassa kirjoitteleva lisää sinun pakkoajatuksista ja valheista. Mitä pienemmät ympyrät sitä enemmän kai pitäisi sitä ajantasaista tietoa kieroista löytyä
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Kerro toki hetkeen heittäytyvä tekolupsakkaa murretta vääntävä tatti otsassa kirjoitteleva lisää sinun pakkoajatuksista ja valheista. Mitä pienemmät ympyrät sitä enemmän kai pitäisi sitä ajantasaista tietoa kieroista löytyä
Eli ihan ”jonkun” öllölän möllölän maisemiinko liittyisi tämä teesi vai peräkammarin pussihousujen katkeraan ininään muuten
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
Eli ihan ”jonkun” öllölän möllölän maisemiinko liittyisi tämä teesi vai peräkammarin pussihousujen katkeraan ininään muuten
Puhallutetaanko näitä ikinä aamuisin? Lisäys
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00066 kirjoitti:
Puhallutetaanko näitä ikinä aamuisin? Lisäys
Yksi mokaa kaikki kärsii, mitäs ootte niin laumasopuleita. Osa 4, eikö välttämättä tähä jää
- Anonyymi00005
En usko että olet säilyttänyt poikuutesi
- Anonyymi00007
En tiedä hänen vakaumustaan. Miksi kysyt?
- Anonyymi00008
Kyllä se voi olla esteenä sille, joka on harras uskovainen. Uskon kyllä kaikkivaltiaaseen. Rukoilen ja kiitän Luojaa usein. Mutta en kuulu mihinkään lahkoon. m>n
- Anonyymi00011
Eli millä tavoin on esteenä
- Anonyymi00027
Anonyymi00011 kirjoitti:
Eli millä tavoin on esteenä
Ettei hän nainen halua ei lahkolaista miestä eli minua. m>n
- Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Miltä se tuntuu
- Anonyymi00031
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kannattaa selvittää, koska se ei kerro totuutta.
- Anonyymi00012
Mulla on oma kultti kohta.
- Anonyymi00020
Ai mikä kultti?
- Anonyymi00015
Jos se joku natsi, sinimusta, persu on niin kyllä
- Anonyymi00068UUSI
Samaa mieltä, natän ei ole pakko identifioitua olevansa kytsipaska muuten. Kaikki nämä äärihörhöt ttuun joka paikasta, kts
- Anonyymi00016
Persun kanssa ei onnistu.
- Anonyymi00069UUSI
No ei kun niillä on aina sympatiaa naisvihamieliselle pillitykselle
- Anonyymi00017
On varmaan.
- Anonyymi00018
Riippuu vakaumuksesta, tutustua pitää ensin ja sitten vasta miettiä.
- Anonyymi00019
Ei ole kaivattua ja kaveri saa uskoa tai olla uskomatta. Itse olen ateisti.
- Anonyymi00048UUSI
Kaver.
- Anonyymi00021
Mikä on vakaumus?
- Anonyymi00022
Mihin? Este mihin tai mille?
- Anonyymi00023
Ikävä tuntuu jylläävän ei anna periksi
- Anonyymi00024
Näinhän jossakin sanottiin. Et pysty unohtamaan ja tykkäät aina.
- Anonyymi00026
Hullu sanoo sydämessään: ei ole Jumalaa. Olisi kamalaa elää naisen kanssa, joka teeskentelee ettei Jumalaa ole ja palvoo maailmaa luojanaan. Katsoo maailmaa ja antaa kunnian sokeille ja itsessään voimattomille luonnonvoimille.
Yksi mitä nuo hullut väittävät, on että moraali on subjektiivinen. Samat hullut ovat vihaisia jos heitä syytetään jostain mitä eivät ole tehneet. Eikö ole ristiriitaista? Eivät siedä vääryyttä kun se kohdistuu heihin itseensä, mutta kyllä he itse saavat olla sellaisia kuin ovat. - Anonyymi00029
Olen ateisti ja minulla on moraali. Tuntuu että muka uskovaisilla ei sitä todellakaan ole. Helposti syyttävä sormi osoittaa. Katsokaa peiliin!
- Anonyymi00035UUSI
Kunhan on sitten sitä eikä feikkaa ja olekkin pahempi vakaumus piilossa on tavallaan vain vinkki ja lakien mukaan sallitumassa versiossa.
- Anonyymi00032
Hän on mt ongelmainen
- Anonyymi00038UUSI
No voi että, miten se tähän liittyy?
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Sehän on pelkkää plussaa.
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
En riitä mikä kaksisuuntainen verbaalitourette korisija se tämä on, joku heebo varmaan. T
- Anonyymi00033UUSI
On esteenä. Hän viehättää minua fyysisesti ja perusluonteeltaan, mutta jälkiasennettu asenteellisuutensa ei sovi kaltaiseni kanssa parisuhteeseen.
- Anonyymi00072UUSI
Anna kun arvaan aivopesty feminismiin ja yhhyhyy? T naiselta jatkahan matkaa elon tiellä ns
- Anonyymi00036UUSI
Mormooneista puhut
- Anonyymi00037UUSI
Kovin erilainen maailmankatsomus on ollut esteenä. Erilainen asenne, joten luottamus jäänyt puolitiehen.
- Anonyymi00040UUSI
En tiedä siitä oikein mitään. Uskon hänen uskovan Jumalaan, mutta en tiedä vaikuttaako se meidän juttuun mitenkään. Itsekin uskon, mutta en ole mikään Raamatulla päähän lyöjä. Kahden varatun väliset tunteet ovat ongelmallinen juttu silti moraalisesti totta kai. Omassa suhteessa on sovittu, että jos mulla olisi "jotain" jonkun kanssa, siitä ei kannattaisi kertoa puolisolle, ettei hänelle tule paha mieli. Kaivatulla taas on varmaan ihan omat säännöt suhteessaan.
- Anonyymi00043UUSI
Ja siis puolisoni on ateisti eikä kuulu nykyään kirkkoon.
- Anonyymi00044UUSI
Hän on ateisti, minä uskon Jumalaan. Asia ei haittaa minua.
Naiselta- Anonyymi00061UUSI
Mistä tiedät, että on asteisti?
- Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Mistä tiedät, että on asteisti?
Sulla on taas hoppu vatvoa jokainen aloittajaäijän gallupin monologi uudelleen ja uudelleen ja esittää näitä typeriä pistokysymyksiä tjn
- Anonyymi00045UUSI
Tarvitsen tradwaiffin ja hän on kaukana siitä.
- Anonyymi00050UUSI
Miksi kaipailet jos ei miellytä?
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Miksi kaipailet jos ei miellytä?
Hän on kiva, hyvännäköinen ja tykkää minusta ja minä hänestä. Tulevaisuutta vain ei ole.
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Hän on kiva, hyvännäköinen ja tykkää minusta ja minä hänestä. Tulevaisuutta vain ei ole.
Ota hänet rakastajattareksi.
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Ei. Katsetta eteenpäin kun kaipaus hellittää.
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Ainakaan viälä ,toivotaan että tästä edes jotain kehkeytyy.
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Tai seksiorjaksi.
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Ei. Katsetta eteenpäin kun kaipaus hellittää.
Ehkä se on parempi niin. Tai on tietysti. En arvannut mitenkään että kaipasit vaimoa itsellesi.
Sivusta n
- Anonyymi00046UUSI
Veikkaan, ettei paljon alkoholilla läträä, ja se on minusta tosi hienoa!
- Anonyymi00060UUSI
Juu ei.
- Anonyymi00049UUSI
Ei ole kaivattua, kaveri voi uskoa vaikka joulupukkiin.
- Anonyymi00059UUSI
Uskoo se.
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
Uskoo se.
Ei minulla ole kaivattua, enkä sellaista edes halua!
- Anonyymi00055UUSI
Tietääkseni hänellä ei ole mitään sen kummempaa vakaumusta. Hyvä niin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2313011Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1972646Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1121253Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1411208Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait2991119- 701108
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka3721091Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831065Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a211005Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin8833