Olen asunut noin 20 vuotta Orimattilassa ja tänä kesänä palaan takaisin sivistyksen pariin, muutan Espooseen. Det bor bättre människor i Esbo.
Kahdenkymmenen vuoden aikana olen havainnut orimattilalaisen olevan elämäänsä pettynyt ja saamaton. Täällä on myös paljon takakammarien poikia joiden tilanne on jopa säälittävä.
Onhan selvää että kun asuu orimattilassa, sivussa kaikesta sivistyksestä niin se jättää jälkensä ajatusmaailmaan ja aiheuttaa jopa ajatusvääristymiä jotka ohjaavat ihmistä väärään suuntaan.
Analyysini Orimattilalaisista
19
223
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tervemenoa, toivottavasti viihdyt siellä.
T: Keijo - Anonyymi00002
Hyvä aloitus. Onneksi joku uskaltaa sanoa tämän ääneen kaiken maailman keijoille.
- Anonyymi00003
Täällä on myös paljon niitä jotka ovat jämähtäneet kahdeksankymmentäluvulla niitä jotka olivat silloin meillä nuoria niitä joilla silloin oli uskoa tulevaisuuteen ovat kuin matti nykänen joka uskoi silloin että kaikki muuttuu vielä paremmaksi vuosikymmenet ovat vierineet ja se on ja usko on hiipunut on tajuttu se että tästä ei enää noustakaan sinne kahdeksankymmentäluvulle jäi nuoruus ja se toiveikkuus jota silloin vielä oli aika entinen ei kuitenkaan koskaan enää palaa mutta sitähän nämä eivät ymmärrä se on vaikea paikka se on kova paikka kun 60 70 vuotiaana tajuaa sen että elämä on ohi ja viikatemies kolkuttelee ovella viikatemies on vienyt jo kavereita ja oma vuoro lähestyy se on kova paikka se on kova paikka tajuta että elämä meni ei ollut puolisoa ei lapsia ei ystäviäkään joitakin harvoja kavereita työeläke on minimi se on se takuueläke sitä se monella on se on monen enemmän sellainen että siinä ei ole mitään muuta kun s marketin päivystäminen ja ärrällä oleminen kovaa on se mutta kuka meistä ei täällä matkaan me itse päätä no herra siunausta kaikille
- Anonyymi00004
Mie meen ainakin kyllä huomen Marenkii.
T: Keijo - Anonyymi00005
"sivussa kaikesta sivistyksestä niin se jättää jälkensä ajatusmaailmaan"
Täällä nimenomaan SUOJELLAAN sitä omaa haurasta harhamaailmaa. Ihan vain Lahdessa oleminen/asuminen olisi jo maailmaa avartavaa. Siellä silti vain nopeasti käydään, silmät kiinni ja toivotaan ettei joutuisi kohdata todellisuutta sen reissun aikana.
Kaikki ulkomaailmasta tuleva on täällä uhka, kun ulkomaailmasta muistutetaan jatkuvasti siitä että täällä oleva "totuus" asioista, on vain ihan täysin itse keksittyä. Sitä ylläpitää vain se että sitä itse hoetaan. Uudet ei edes hoe sitä tai nyökyttele hiljaa, kun nämä täällä paasaavat omia harhakuvitelmiaan. Täällä oikeasti saa vihamiehiä ihan vain sillä ettei siis ole jeesjees, kyllä-kyllä, joo-olet-varmaan-oikeassa noille idi**teille.- Anonyymi00006
...Ja vielä että meillä todellakin on SUOMEN LAKI ja meillä on jo liikennesäännöt. Te pällit varmasti järkytytte tiedosta että liikennesäännöt on todellakin ihan KOKO Suomessa eikä täällä ole mitään erityisjärjestelyistä. Liikennesäännöistä ei päätetä yhdessä ja omalla porukalla, vaan vaikka te kaikki rikkoisitte sitä, niin silti ainoa oikein tehnyt on se, joka noudatti niitä KOKO maassa voimassa olevia liikennesääntöjä. Tää Orimattila ei ole mikään oma valtio eikä sille ole ikinä annettu valtuuksia rakentaa omaa itselleen sopivaa lakisysteemiä. Täällä pätee ihan samat SUOMEN LAIT, kuin loppu valtioonkin. Kiitos.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
...Ja vielä että meillä todellakin on SUOMEN LAKI ja meillä on jo liikennesäännöt. Te pällit varmasti järkytytte tiedosta että liikennesäännöt on todellakin ihan KOKO Suomessa eikä täällä ole mitään erityisjärjestelyistä. Liikennesäännöistä ei päätetä yhdessä ja omalla porukalla, vaan vaikka te kaikki rikkoisitte sitä, niin silti ainoa oikein tehnyt on se, joka noudatti niitä KOKO maassa voimassa olevia liikennesääntöjä. Tää Orimattila ei ole mikään oma valtio eikä sille ole ikinä annettu valtuuksia rakentaa omaa itselleen sopivaa lakisysteemiä. Täällä pätee ihan samat SUOMEN LAIT, kuin loppu valtioonkin. Kiitos.
...Ja todellakin, jos ei SUOMEN LAKIEN noudattaminen kiinnosta, niin siirrytte sitten valtioon, jonka lait sopii paremmin teidän arvomaailmaan.
Täällä raivotaan aika, kun joku kyseenalaistaa teidän omat järjestelyt ja olen todellakin ymmärtänyt sen (syvällisesti) MIKSI... täällä ei saa puhua eikä kyseenalaistaa yhtään mitään. Teillä kun EI OLE MITÄÄN. Te olette p*skaa ilmaa ilman mitään oikeaa vaikutusvaltaa. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
...Ja todellakin, jos ei SUOMEN LAKIEN noudattaminen kiinnosta, niin siirrytte sitten valtioon, jonka lait sopii paremmin teidän arvomaailmaan.
Täällä raivotaan aika, kun joku kyseenalaistaa teidän omat järjestelyt ja olen todellakin ymmärtänyt sen (syvällisesti) MIKSI... täällä ei saa puhua eikä kyseenalaistaa yhtään mitään. Teillä kun EI OLE MITÄÄN. Te olette p*skaa ilmaa ilman mitään oikeaa vaikutusvaltaa....Ja vieläkin! Eli vaikka pressa rikkoisi lakia tai poliisijohtaja (tai joku v* Aarnio), niin se h*mo menee siitä nätisti vankilaan :) Ei ole herraa niin isoa että olisi lain yläpuolella. Täällä ei ole ketään eikä mitään muuta kuin laki ja se on AINOA mitä minä tottelen.
- Anonyymi00009
Kerrankin järkevä alotus.
- Anonyymi00010
Juurikin niin. Ja harvinaista herkkua tällä palstalla.
- Anonyymi00011
Olennaisen tärkeää on myös sukujuuret, ne pitää olla täältä, että hyväksytään.
Tai sitten muuten tunnettua sukua. Sitten nää lisääntyy keskenään, harvoin tulee uutta verta. Tulos näkyy.- Anonyymi00012
Tuo on täysin totta. Täällä pitää olla " alkuperäistä" väkeä. Kyselevät täällä kuka olet ja jos sukunimi on vähänkään ei orimattilalainen niin tajuavat heti että olet tulokas.
- Anonyymi00015UUSI
Ei täällä hyväksytä ketään, ei se siitä johdu. Aidosti siellä on vuosikymmeniä vanhoja sukuRIITOJA ja paljon-paljon kiristämistä. Katso nyt tätä nykymeininkiäkin ja ymmärrä että näiden pällien lapset on tuolla kouluissa ja kärsii vanhempiensa teoista ja ovat JO niissä tismalleen samoissa ongelmissa valmiiksi ilman että ovat itse mitään tehneet. Sitten se kierre jatkuu ja jatkuu ja jatkuu.
Uutena sä et ehkä ymmärrä miten järkyttävän kieroa tämä touhu täällä on. Minuakin kiusattiin lapsena ja mulle äiti siihen HETI sanoi ettei niille pojille tule siitä koskaan mitään, koska niiden äiti on opettajan kaveri. Tääkin on vain se yksi ainoa esimerkki.
Politiikasta en ymmärrä/tiedä, mutta ainakin näiden s24-juttujen perusteella kaikki viratkin jaetaan vain ja ainostaan suhteilla eli näin se täällä vain menee. Pelkällä K.O.R.R.U.P.T.I.O.L.L.A. ja sitten ihan vain koska on jonkun lapsi, niin siksi MINUA ei hyväksytä, vaikka minulla on sukujuuria täällä (ja Artjärven puolella) juuri niin pitkälle kuin on ihmisiä rekisteröity. - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei täällä hyväksytä ketään, ei se siitä johdu. Aidosti siellä on vuosikymmeniä vanhoja sukuRIITOJA ja paljon-paljon kiristämistä. Katso nyt tätä nykymeininkiäkin ja ymmärrä että näiden pällien lapset on tuolla kouluissa ja kärsii vanhempiensa teoista ja ovat JO niissä tismalleen samoissa ongelmissa valmiiksi ilman että ovat itse mitään tehneet. Sitten se kierre jatkuu ja jatkuu ja jatkuu.
Uutena sä et ehkä ymmärrä miten järkyttävän kieroa tämä touhu täällä on. Minuakin kiusattiin lapsena ja mulle äiti siihen HETI sanoi ettei niille pojille tule siitä koskaan mitään, koska niiden äiti on opettajan kaveri. Tääkin on vain se yksi ainoa esimerkki.
Politiikasta en ymmärrä/tiedä, mutta ainakin näiden s24-juttujen perusteella kaikki viratkin jaetaan vain ja ainostaan suhteilla eli näin se täällä vain menee. Pelkällä K.O.R.R.U.P.T.I.O.L.L.A. ja sitten ihan vain koska on jonkun lapsi, niin siksi MINUA ei hyväksytä, vaikka minulla on sukujuuria täällä (ja Artjärven puolella) juuri niin pitkälle kuin on ihmisiä rekisteröity....Ei joku luulee että pitäisi olla jotkut sukujuuret, mutta mulla ei niistä ole puutetta!!! Ongelma on se etten ole koskaan ollutkaan yhtään kenellekään yhtään mitään muuta kuin sukuni jäsen. Omatkin sukulaiset kiusaa eli siis Komit. Ne on katkeria sieltä jostain kai heidän mummonsa ajoilta. Mulla ei edes ole mitään käsitystä siitä että mitä siellä on ollut, mutta meidän äidit ei siis ole väleissä.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
...Ei joku luulee että pitäisi olla jotkut sukujuuret, mutta mulla ei niistä ole puutetta!!! Ongelma on se etten ole koskaan ollutkaan yhtään kenellekään yhtään mitään muuta kuin sukuni jäsen. Omatkin sukulaiset kiusaa eli siis Komit. Ne on katkeria sieltä jostain kai heidän mummonsa ajoilta. Mulla ei edes ole mitään käsitystä siitä että mitä siellä on ollut, mutta meidän äidit ei siis ole väleissä.
...Se miksi minäKIN noista sukujuurista olen sanonut, on kun joku Supermarketin h*ora alkaa mulle sönköttää jotain sen kaupan henkilökunnasta! Hei, haloo! Mulle on aivan sama että kuinka paljon teitä on. Oikeasti.
Se että h*ro oli noinkin leuhka jonkun henkilökunnan mittasuhteista, niin kertoi tosi-tosi paljon. Se kauppa on siis ensinnäkin tosi pieni. Toi Supermarket on PIENI kauppa ja se että joku luulee yhtään minkään hetkellisen olevan oleellista on naurettavaa. Meikä siis syntyi ongelmien keskellä ja aina tässä 40-vuotiaana niitä on. Ei ne ongelmat ole minnekään katoamassa. Ihmisiä tulee ja menee, ongelmat jää.
Jengejä on tullut ja mennyt. Olin teini-ikäinen ja jo sen aikana paikallinen johtava diileri vaihtui vissiin useampaakin kertaa. Ei ne ole pysyviä ja aina joku tulee ja raivaa vanhat pois alta. Vaikka ois sekin h*ro kuinka tahansa (ihan mikä vaan!!!) kovan jengin osa, niin kuule kun jengit tulee ja menee. Se on elämää! Ei tasan kyllä pysy missään joku jengi vallassa eikä ainakaan helpolla! Ihan naurettava ajatus.
Meikäkin kun yhä miettii sitä Aisakelloa, niin täällä joku h*ro alkaa mulle silloisen (huom!) Luostarisen aikaisessa Supermarketissa mulle lesoamaan sitä että niillä ois siinä joku hyväkin jengi. Kun "hyvä" on noinkin surkea, niin eihän se h*ro kyllä tiedä mistään mitään. Toi oli tosi nolo juttu.
Mä siis tarkoitan sitä että se miksi minäkin puhun SUKUasioista, on se että siellä on p*skaa jo 100 vuotta sitten ja meikä tässä niistä joutuu kärsiä, vaikken liity niihin mitenkään. Ei ketään kiinnosta kuka mä olen. Suvut tulee sieltä hautojen takaa, vuosisatojenkin jälkeen.
Kukaan ei ole yksin perheessään ja suvussa tiedetään toisten salaisuuksia. Ne luo sellaisia lujia lankoja, joita ei muut nää eikä varmaan niitä ymmärräkään. *huokaisu* Mä siis... tarkoitan sitä että... ihmiset tietää TOINEN TOISTENSA salaisuudet. Vaikka sä haluaisit kertoa jonkun toisen homman, niin se ehkä kostaa kertomalla sitten sinun homman. Ja vaikka nää kaksi olisikin keskenään ok, mutta jos joku kolmas tietää (kuten yleensä tietää), niin sitten se meni taas jo monimutkaisemmaksi. Se siis että ihmiset on hiljaa eikä reagoi vaikka toisen rikoksiin, johtuu siitä ettei niillä ole liiikumavaraa. Ei ne RAKASTA toisiaan täällä, vaan ne kiristää toinen toisiaan. Ei se ole siis mainitsemaasi "hyväksymistä".
Sit meikä... on kuitenkin ihan läpi elämäni lapsesta asti koittanut elää kaikin puolin hyvin, kauniisti ja ystävällisesti <3 Olen tässä onnistunutkin, mutta minusta tuli sitten joku uhka näille ja juurikin mun luonteeni takia minua tässä jatkuvasti tapetaan. Se on ironista joo.
Sitten kun mulla on oikeustaju alkanut jo paukkua liikaa yli, niin meikä muistaa että mä tiedän kaikenlaista. Mä kuitenkin kun ITSE olen elänyt täysin koko elämäni aina hyvin, niin niillä ei ole yhtään mitään mistä ne voisi minua kiristää. Vain minulla itselläni on se kiristysmahdollisuus tässä :)
No, mutta kun puhutaan siis suvuista ja näistä Orimattilan lonkeroista, niin kuten aiemmin mainitsin niin siellä on yleensä se kolmas ja kolmas voi kertoa neljännelle ja lopulta siellä on käytännössä kaikki sellaisia että nekin tietää (ellei juttu ole matkalla muuttunut). Asioita on siis hankala käsitellä vain kahden ihmisen välillä. Kun puhumme tiedosta ja kiristämisestä, niin se aina liittyy muihinkin ihmisiin ympärillä, vaikka itse olisin irrallinen muista.
Mä puhun tälleen yleisesti tarkentamatta, mutta vähän avarsin siis sitä että miksi meno Orimattilassa on tällaista... kireää. Ei ne suosi omia, koska haluaa ne, vaan koska lähes kaikkia kiristetään tai on se koston kierteen uhka. (Romanit vissiin tietää näistä hyvin?)
Joo...
Minäkin puhun suvuista, koska hei haloo! Kyllä huomaa joidenkin jutuista ettei tajuta miten umpijumissa nää kuviot on täällä. Ei yhtään happea! Sitäkin mä sitten olen ihmetellyt, kun just MINUA on niin simputettu, kun mun taustat on vähän erikoiset, niin ihmettelen päivittäin sitä että EIKÖ ne tiedä vai nimenomaan TIETÄÄ mun taustat ja/tai että mikä siellä. Mulla on vähän kaikenlaista siellä.
Sitten mä olen tullut siihen lopputulokseen että ne TIETÄÄ joo jotain sieltä mun taustoista, mutta kun ne ei tajua että se on vain se yksi osa siellä. Minä itse vain tiedän ne kaikki siellä. Mä sitten aloin täällä kertoa laajemmin sieltä täältä vähän auttaakseni niitä pällejä tajuamaan miten k*sessa te todellakin olette v*ttuillessanne minulle. Mä pahoittelen. Te ette oikeasti tajua yhtään. Sellainen jännä lonkero on se että... te siis haluatte että mä kerron jotain tai te olette jo murtautuneet minun tietoihin. Te ette (kai) silti tajua että mun tiedot on myös muiden tietoja ja te v*ttuilette HEILLE. En minä tässä ole ongelma.
Ja kun te tajuaisitte sen MASSIIVISEN määrän valheita tuolla, niin te tajuaisitte miten noloa oli mennä siihen mukaan ja luulla että te siihen alkaisitte vaikuttaa. E-hei! Ne on just kuten on, vaikken minäkään halua :( ja olen tapellut koko elämäni niitä vastaan. - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
...Se miksi minäKIN noista sukujuurista olen sanonut, on kun joku Supermarketin h*ora alkaa mulle sönköttää jotain sen kaupan henkilökunnasta! Hei, haloo! Mulle on aivan sama että kuinka paljon teitä on. Oikeasti.
Se että h*ro oli noinkin leuhka jonkun henkilökunnan mittasuhteista, niin kertoi tosi-tosi paljon. Se kauppa on siis ensinnäkin tosi pieni. Toi Supermarket on PIENI kauppa ja se että joku luulee yhtään minkään hetkellisen olevan oleellista on naurettavaa. Meikä siis syntyi ongelmien keskellä ja aina tässä 40-vuotiaana niitä on. Ei ne ongelmat ole minnekään katoamassa. Ihmisiä tulee ja menee, ongelmat jää.
Jengejä on tullut ja mennyt. Olin teini-ikäinen ja jo sen aikana paikallinen johtava diileri vaihtui vissiin useampaakin kertaa. Ei ne ole pysyviä ja aina joku tulee ja raivaa vanhat pois alta. Vaikka ois sekin h*ro kuinka tahansa (ihan mikä vaan!!!) kovan jengin osa, niin kuule kun jengit tulee ja menee. Se on elämää! Ei tasan kyllä pysy missään joku jengi vallassa eikä ainakaan helpolla! Ihan naurettava ajatus.
Meikäkin kun yhä miettii sitä Aisakelloa, niin täällä joku h*ro alkaa mulle silloisen (huom!) Luostarisen aikaisessa Supermarketissa mulle lesoamaan sitä että niillä ois siinä joku hyväkin jengi. Kun "hyvä" on noinkin surkea, niin eihän se h*ro kyllä tiedä mistään mitään. Toi oli tosi nolo juttu.
Mä siis tarkoitan sitä että se miksi minäkin puhun SUKUasioista, on se että siellä on p*skaa jo 100 vuotta sitten ja meikä tässä niistä joutuu kärsiä, vaikken liity niihin mitenkään. Ei ketään kiinnosta kuka mä olen. Suvut tulee sieltä hautojen takaa, vuosisatojenkin jälkeen.
Kukaan ei ole yksin perheessään ja suvussa tiedetään toisten salaisuuksia. Ne luo sellaisia lujia lankoja, joita ei muut nää eikä varmaan niitä ymmärräkään. *huokaisu* Mä siis... tarkoitan sitä että... ihmiset tietää TOINEN TOISTENSA salaisuudet. Vaikka sä haluaisit kertoa jonkun toisen homman, niin se ehkä kostaa kertomalla sitten sinun homman. Ja vaikka nää kaksi olisikin keskenään ok, mutta jos joku kolmas tietää (kuten yleensä tietää), niin sitten se meni taas jo monimutkaisemmaksi. Se siis että ihmiset on hiljaa eikä reagoi vaikka toisen rikoksiin, johtuu siitä ettei niillä ole liiikumavaraa. Ei ne RAKASTA toisiaan täällä, vaan ne kiristää toinen toisiaan. Ei se ole siis mainitsemaasi "hyväksymistä".
Sit meikä... on kuitenkin ihan läpi elämäni lapsesta asti koittanut elää kaikin puolin hyvin, kauniisti ja ystävällisesti <3 Olen tässä onnistunutkin, mutta minusta tuli sitten joku uhka näille ja juurikin mun luonteeni takia minua tässä jatkuvasti tapetaan. Se on ironista joo.
Sitten kun mulla on oikeustaju alkanut jo paukkua liikaa yli, niin meikä muistaa että mä tiedän kaikenlaista. Mä kuitenkin kun ITSE olen elänyt täysin koko elämäni aina hyvin, niin niillä ei ole yhtään mitään mistä ne voisi minua kiristää. Vain minulla itselläni on se kiristysmahdollisuus tässä :)
No, mutta kun puhutaan siis suvuista ja näistä Orimattilan lonkeroista, niin kuten aiemmin mainitsin niin siellä on yleensä se kolmas ja kolmas voi kertoa neljännelle ja lopulta siellä on käytännössä kaikki sellaisia että nekin tietää (ellei juttu ole matkalla muuttunut). Asioita on siis hankala käsitellä vain kahden ihmisen välillä. Kun puhumme tiedosta ja kiristämisestä, niin se aina liittyy muihinkin ihmisiin ympärillä, vaikka itse olisin irrallinen muista.
Mä puhun tälleen yleisesti tarkentamatta, mutta vähän avarsin siis sitä että miksi meno Orimattilassa on tällaista... kireää. Ei ne suosi omia, koska haluaa ne, vaan koska lähes kaikkia kiristetään tai on se koston kierteen uhka. (Romanit vissiin tietää näistä hyvin?)
Joo...
Minäkin puhun suvuista, koska hei haloo! Kyllä huomaa joidenkin jutuista ettei tajuta miten umpijumissa nää kuviot on täällä. Ei yhtään happea! Sitäkin mä sitten olen ihmetellyt, kun just MINUA on niin simputettu, kun mun taustat on vähän erikoiset, niin ihmettelen päivittäin sitä että EIKÖ ne tiedä vai nimenomaan TIETÄÄ mun taustat ja/tai että mikä siellä. Mulla on vähän kaikenlaista siellä.
Sitten mä olen tullut siihen lopputulokseen että ne TIETÄÄ joo jotain sieltä mun taustoista, mutta kun ne ei tajua että se on vain se yksi osa siellä. Minä itse vain tiedän ne kaikki siellä. Mä sitten aloin täällä kertoa laajemmin sieltä täältä vähän auttaakseni niitä pällejä tajuamaan miten k*sessa te todellakin olette v*ttuillessanne minulle. Mä pahoittelen. Te ette oikeasti tajua yhtään. Sellainen jännä lonkero on se että... te siis haluatte että mä kerron jotain tai te olette jo murtautuneet minun tietoihin. Te ette (kai) silti tajua että mun tiedot on myös muiden tietoja ja te v*ttuilette HEILLE. En minä tässä ole ongelma.
Ja kun te tajuaisitte sen MASSIIVISEN määrän valheita tuolla, niin te tajuaisitte miten noloa oli mennä siihen mukaan ja luulla että te siihen alkaisitte vaikuttaa. E-hei! Ne on just kuten on, vaikken minäkään halua :( ja olen tapellut koko elämäni niitä vastaan....Mä puhun pudosti, mutta kun mä olen joutunut nyt ihmetellä teidän outoa käytöstä ja mä sitten olen miettinyt että MITEN mä teille selittäisin sen, niin mä aina päädyn vaikeisiin umpikujiin.
Iso ongelma oli mun insestinen isäni. Oli mahdotonta selittää että miten ihmeessä mä olen jatkuvan seksuaalisen väkivallan uhri muka ollut. Ihmiset ei selkeästikään ole tajunneet sitä 24/7 pointtia. Mä olen siis ihan pro. Ei ole olemassa mitään on/off, vaan kaikki on aina ollut on ja kaikki mun omaisuus ja kaikki, koko elämä. Ne luulee että ne kiristää minua ja sitten mä siirtyisin "helpommille vesille", muttei ne tajua ettei mulla ole koskaan ollut mitään tuollaista "helpompaa vettä", tyyntä, rauhallista ja vapaata. Kaikki on sitä umpiop*skaa. Ei mulla ole mitään minne mä voisin "mennä" tai miten mä voisin tässä olla "vapaampi". En mulla ole mitään sellaista koskaan ollutkaan.
Sitten mä ton suhteen jo hellitin ja se nyt vapauttikin paljon minua kertomaan asioita <3 Ihanaa. *onnellinen huokaisu* Saa vähän happea, kun pystyy kertoa asiansa paremmin.
Siellä on silti kaikenlaista jännää pientä, jota en ole pystynyt kertoa. Mä olen sitten tässä itsekin ihmetellyt sitä että MIKSI mä en muka voisi kertoa, mutten nyt sitten ole kuitenkaan kertonut. Mä olen silti paljon analysoinut itselleni niitä kipukohtia. Yleensä siellä on se JOKU, jonka elämää mä en halua hankaloittaa. Mä en silti voi sitä tietää että vaikeutuisiko vai jopa helpottuisi sen toisen elämä, jos mä kertoisin. Hmmm? Vaikea sanoa.
Sitten mä vielä kaikenlisäksi tajusin (!!) että koska siellä on todellakin paljon valheita, niin ehkä mulla ITSELLÄNI on vääristyneet käsitykset tapahtumien oikeasta kulusta ja on ihan siksikin parempi että mä kerron että miten mä ne niinku oletin menneen. Mä olen nimittäin ehkä väärässä ja/tai mulle on tarkoituksellakin kerrottu asiat väärin. Apua!
Tän viimeisimmän ahaa-elämyksen jälkeen mä sitten aloin viimeistään kertoa täällä kaikenlaista, koska tajusin että siellä saattaa olla paljon ihan turhanpäiväisiä harhaluuloja, jotka on tehneet monenkin ihmisen elämän hankalaksi... ihan turhaan. Usein nimittäin kun asiat selitetään, niin moni muukin asia sitten selkeää... ja siis hyvässä mielessä... niille hyville ihmisille :) Joku paha ihminen ehkä ei tästä tykkää, kun hänen tarkoituksella luomansa rakenteen murenee kuin hiekkalinna, mutta eihän se ole se mistä meidän pitäisi olla huolissaan :) Joten en ole ollut.
Ja joku juttu on niin vanhakin että ainakin rikosoikeudellinenvastuu on jo vanhentunut. Mä myös toivon että koko homma oli valetta, niin on vain parempi että käy ilmi mitä p*skaa sitä on ihmisistä väitettykään. Just minuakin on syytetty vaikka mistä! Ja mä tiedän että kun ne jutut sieltä aukoisi eli SUOSTUISI nyt katsoa oikeasti sen tapauksen eikä vain syytellä minua, niin jos siellä joku rikos on tapahtunut, minä se en ollut, niin se OIKEA rikollinen saadaan selville. Ihan nollahommaa vain syytellä minua ja kun tätä tehdään niin koneistomaisesti, niin olen siitä tulkinnut ;) että teille on todellakin tosi-tosi tärkeää että tästä syytetään vain jatkuvasti minua eikä sitä ikinä oikeasti tutkittaisi. - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
...Mä puhun pudosti, mutta kun mä olen joutunut nyt ihmetellä teidän outoa käytöstä ja mä sitten olen miettinyt että MITEN mä teille selittäisin sen, niin mä aina päädyn vaikeisiin umpikujiin.
Iso ongelma oli mun insestinen isäni. Oli mahdotonta selittää että miten ihmeessä mä olen jatkuvan seksuaalisen väkivallan uhri muka ollut. Ihmiset ei selkeästikään ole tajunneet sitä 24/7 pointtia. Mä olen siis ihan pro. Ei ole olemassa mitään on/off, vaan kaikki on aina ollut on ja kaikki mun omaisuus ja kaikki, koko elämä. Ne luulee että ne kiristää minua ja sitten mä siirtyisin "helpommille vesille", muttei ne tajua ettei mulla ole koskaan ollut mitään tuollaista "helpompaa vettä", tyyntä, rauhallista ja vapaata. Kaikki on sitä umpiop*skaa. Ei mulla ole mitään minne mä voisin "mennä" tai miten mä voisin tässä olla "vapaampi". En mulla ole mitään sellaista koskaan ollutkaan.
Sitten mä ton suhteen jo hellitin ja se nyt vapauttikin paljon minua kertomaan asioita <3 Ihanaa. *onnellinen huokaisu* Saa vähän happea, kun pystyy kertoa asiansa paremmin.
Siellä on silti kaikenlaista jännää pientä, jota en ole pystynyt kertoa. Mä olen sitten tässä itsekin ihmetellyt sitä että MIKSI mä en muka voisi kertoa, mutten nyt sitten ole kuitenkaan kertonut. Mä olen silti paljon analysoinut itselleni niitä kipukohtia. Yleensä siellä on se JOKU, jonka elämää mä en halua hankaloittaa. Mä en silti voi sitä tietää että vaikeutuisiko vai jopa helpottuisi sen toisen elämä, jos mä kertoisin. Hmmm? Vaikea sanoa.
Sitten mä vielä kaikenlisäksi tajusin (!!) että koska siellä on todellakin paljon valheita, niin ehkä mulla ITSELLÄNI on vääristyneet käsitykset tapahtumien oikeasta kulusta ja on ihan siksikin parempi että mä kerron että miten mä ne niinku oletin menneen. Mä olen nimittäin ehkä väärässä ja/tai mulle on tarkoituksellakin kerrottu asiat väärin. Apua!
Tän viimeisimmän ahaa-elämyksen jälkeen mä sitten aloin viimeistään kertoa täällä kaikenlaista, koska tajusin että siellä saattaa olla paljon ihan turhanpäiväisiä harhaluuloja, jotka on tehneet monenkin ihmisen elämän hankalaksi... ihan turhaan. Usein nimittäin kun asiat selitetään, niin moni muukin asia sitten selkeää... ja siis hyvässä mielessä... niille hyville ihmisille :) Joku paha ihminen ehkä ei tästä tykkää, kun hänen tarkoituksella luomansa rakenteen murenee kuin hiekkalinna, mutta eihän se ole se mistä meidän pitäisi olla huolissaan :) Joten en ole ollut.
Ja joku juttu on niin vanhakin että ainakin rikosoikeudellinenvastuu on jo vanhentunut. Mä myös toivon että koko homma oli valetta, niin on vain parempi että käy ilmi mitä p*skaa sitä on ihmisistä väitettykään. Just minuakin on syytetty vaikka mistä! Ja mä tiedän että kun ne jutut sieltä aukoisi eli SUOSTUISI nyt katsoa oikeasti sen tapauksen eikä vain syytellä minua, niin jos siellä joku rikos on tapahtunut, minä se en ollut, niin se OIKEA rikollinen saadaan selville. Ihan nollahommaa vain syytellä minua ja kun tätä tehdään niin koneistomaisesti, niin olen siitä tulkinnut ;) että teille on todellakin tosi-tosi tärkeää että tästä syytetään vain jatkuvasti minua eikä sitä ikinä oikeasti tutkittaisi....Tuskin sattumaa että mieleeni yhtäkkiä tuli Agatha Christien tarina Five Little Pigs. En sitä ala suuremmin kertomaan, jos joku ei ole sitä lukenut ja haluaa jännittää loppuun asti :)
- Anonyymi00013UUSI
Jollain taas tutti hukassa.
- Anonyymi00014UUSI
Oletko paljasjalkainen orimattilalainen jostakin sivukyliltä vai ihan keskustaajamasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2022784Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1622490Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 64951
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait255899Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies104881Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20879Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka306869Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22748Onneksi tapasin sut
Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku93739