Etenkään kun nämä suomalaiset maailmanluokan bändit soittavat aiheista, jotka ovat persuille ihan myrkkyä. Mm.
-ilmastonmuutoksesta -> Stratovarius: World on fire
-ihmisyydestä -> Nightwish: How´s the heart
-lapsen oikeuksista -> Sonata Actica: I have a right
-kelvottomasta itsekeskeisestä hallitsijasta -> Battle Beast: King for a day
-syrjinnästä ja poliisiväkivallasta -> Beast in Black: They don´t care about us
Tietysti yksinkertaiselle persulle tuottaa haasteita jo pelkästään sekin, ettei hän edes ymmärrä sanoista yhtään mitään. Englanniksi kun järkiään esitetään. Onko persujen seuraava missio siis lentokenttien englanninkielisistä palveluista nillittämisen jälkeen alkaa uhkailla suomalaisia megabändejä vääristä aiheista ja väärällä kielellä esittämisestä?
Suomi on hevimetallin suurmaita, mutta eihän humppapersut siitä ymmärrä sittn yhtään mitään
6
155
Vastaukset
- Anonyymi00001
Venäjä on persuille mieluisampi kieli. Persut kuuluivat venäjämieliseen blokkiin EU:ssa.
- Anonyymi00002
En hämmästyisi, jos persut alkaisivat tehdä sellaista.
- Anonyymi00003
Moniko persu on hehkuttanut Lordin euroviisuvoittoa kappaleellaan Hard Rock Hallelujah? Sehän on ainoa kerta tähän mennessä, kun Suomi on voittanut euroviisut ja englannin kielellä. Ei ole suomenkielisillä rallatuksilla voittoa vielä irronnut. Eikä taida tulla irtoamaankaan, koska suurimmalla osalla maailman asukkaista ei ole hajuakaan siitä, mitä tämän 5,6 miljoonan asukkaan lilliputtimaan edustajat molottavat laulaessaan suomeksi.
Puhukaamme suomea keskenämme, mutta muiden kanssa keskustellessamme puhukaamme vieraita kieliä. Se on merkki sivistyneisyydestä. Kyllä persukin oppii puhumaan vierasta kieltä, jos asenne on vaan oikea eikä selkäranka ole narua.
Myös ulkomailta löytyy:
Nuclear Assault-Critical Mass eli kriittinen massa
Kreator-When the sun burns red eli kun aurinko palaa punaisena
Tosin ovat 80/90 lukulaista tuotantoa, mutta luonnosta huolissaan olo ei muutu.- Anonyymi00006
Persut on juurikin niitä tanssilavoilla humalassa notkuvia humppaveikkoja.
- Anonyymi00007
Voi luoja mikä idiootti !
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483