Ei siitä olis tullut kuitenkaan mitään, siksi en vastannut sulle.
Miehelle...
98
656
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ymmärrän.
- Anonyymi00002
Miksi jättää vastaamatta, se tuntuu pahalta. n
- Anonyymi00003
S-miehelle?
- Anonyymi00023
Haluan uskoa, että tämä mikrotason nk arvauskerho on aloittajaäijän itsensä kirjoittama kuuden centin kuriositeetti, eikä…
- Anonyymi00082UUSI
Vedä vittu päähäs tähän loppuun vielä muistona.
- Anonyymi00004
se on juurikin näin mulla on jo pesuE
- Anonyymi00005
lietson ehk vihaa mut silti ne ois kattoo
- Anonyymi00098UUSI
Niin- saa olla jo lähes laittoman yksinkertainen jos ei tuota osaa palstaäijä, eli aloittaja sinun teattereista kokonaisuudessaan päätellä.. T naiselta
- Anonyymi00006
😺😺
- Anonyymi00051UUSI
Fi-fi ❤️
- Anonyymi00008
Et päästä lähelle
- Anonyymi00010
En päästä. Se pitää ansaita.
- Anonyymi00011
Mikä sai sinut nyt vasta kertomaan tämän? m>n
- Anonyymi00012
Ei kannata täällä olla täysin varma sitten että on oikealta ihmiseltä.
- Anonyymi00096UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei kannata täällä olla täysin varma sitten että on oikealta ihmiseltä.
No ei kai ny sentään? Tuosta lausunnosta pitäisi saada jo Nobelin rauhanpalkinto. Vastasitko aloittajaäijän tähän monologin osioon oma lehmä ojassa koska sinulla on vahvoja tuntemuksia kuka aloittaja on ja miten hän kelaa, mitä hän on jne? En väitä niin, mutta näitä itseriittoisia selostajia täällä kuitenkin näkee joka lähtöön että
- Anonyymi00013
Ei multa. En vastannut, koska ymmärsin että case closed.
- Anonyymi00014
Ei se mies tuota täältä lue ja on varmasti paska olo kun ei mitään vastausta. Yrität vaan parempaa oloa itsellesi.
- Anonyymi00024
No niin, tällainen naisvihaa prosessoiva täyslaidallinen erittäin terve tykitys mielikuvitusmaailmassa elävälle palstaäijäaapeelle Aina yhtä raikasta luettavaa ku aamukaste. Naiselta
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
No niin, tällainen naisvihaa prosessoiva täyslaidallinen erittäin terve tykitys mielikuvitusmaailmassa elävälle palstaäijäaapeelle Aina yhtä raikasta luettavaa ku aamukaste. Naiselta
Ja nämä tämän teeman kommenttien äänestäjät ottaa aivolohkoon myös hyhyh
- Anonyymi00027
Se on peili 🔎
- Anonyymi00015
Mun mielestä sun olis pitänyr kuitenkin vastata. . ..
Mitä kaikkea muuta oleellista jää tekemättä, "kun siitä ei kuitenkaan tulis mltään" Jätätkö kaiken tekemättä?- Anonyymi00016
En jaksa olla se aktiivisempi enää.
- Anonyymi00017
Et luota itseesi nainen. Miksi pelkäät, että hän kyllästyy ja jättää. Turha pelko.
- Anonyymi00020
En pelkää. Olemme liian erilaisia.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
En pelkää. Olemme liian erilaisia.
Ei me olla samanlaisia, mutta mitä sitte? Leipä maistuu molemmille ja otetaan päikkärit.
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ei me olla samanlaisia, mutta mitä sitte? Leipä maistuu molemmille ja otetaan päikkärit.
Miehen on paras parantaa eloa kuin vetää sitä alaspäin.
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Miehen on paras parantaa eloa kuin vetää sitä alaspäin.
Täysin samaa mieltä.
- Anonyymi00095UUSI
Aika psykedeelinen puheenparsi sinulla suhteessa palstaäijän avaukseen, oletko niitä lukijoita jotka ei edes suhteuta sisältöä suhteessa mihinkään vaan tilittää näitä erikoisia mielensä kautta muokattuja tulkintoja? Keskeistä näyttää ainakin sinun jorinoissa olevan nähdä nainen aina jotenkin vaillinaisena, heikkona ja puutteellisena.
- Anonyymi00018
Et voinut sit suoraan tätä kertoa tai silloin? Miksi vasta nyt? Pitikö selvittää omia ajatuksia vai mikä syy ilmoittaa nyt?
- Anonyymi00021
Olin ihmeissäni miksi hän lähestyi. Olisin toivonut, että hänen viesti olisi ollut suora ja selkeä.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Olin ihmeissäni miksi hän lähestyi. Olisin toivonut, että hänen viesti olisi ollut suora ja selkeä.
Ahaa eli noin. Ok. Kiitos selvennyksestä.
- Anonyymi00028
Piti selvittää omia ajatuksia. Edellinen vastaus ei ollut minulta.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Olisko viesti: tavataan jossain niin mä paan sua toiminut paremmin. Sä oisit vastannut siihen ja nyt pussailtais ja mietittäis että on syytä puhua suoraan heti ekasta viestistä lähtien. No mä hävisin. Halusin muutakin mutta .. ......
hyvää kevättä - Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Olisko viesti: tavataan jossain niin mä paan sua toiminut paremmin. Sä oisit vastannut siihen ja nyt pussailtais ja mietittäis että on syytä puhua suoraan heti ekasta viestistä lähtien. No mä hävisin. Halusin muutakin mutta .. ......
hyvää kevättäKannattaa keskittyä vaikka treffailemaan tutustumaan muuten kuin lähestyä *eksuaalisilla viesteillä
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Kannattaa keskittyä vaikka treffailemaan tutustumaan muuten kuin lähestyä *eksuaalisilla viesteillä
Ehkä, ehkä ei. Mistäs tiedät.
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Ehkä, ehkä ei. Mistäs tiedät.
Haarat kiinni naisena niin katsiutuu hyvin nopeasti pelkästään s perässä olevat
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
Ketäs jää? Potentiaalisetko?
- Anonyymi00069UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Jos ei vain ollut varma tilanteestasi. Silloin ei ihan suoraan vielä voi välttämättä ehdottaa mitään syvempää. Kevyestä juttelustahan yleensä kaikki lähtee liikkeelle, kunhan vain kaksi ihmistä keskustelevat toistensa kanssa edes jotain.
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00069 kirjoitti:
Jos ei vain ollut varma tilanteestasi. Silloin ei ihan suoraan vielä voi välttämättä ehdottaa mitään syvempää. Kevyestä juttelustahan yleensä kaikki lähtee liikkeelle, kunhan vain kaksi ihmistä keskustelevat toistensa kanssa edes jotain.
Tunnetteko te kirjoittelijat toisenne?
- Anonyymi00087UUSI
Anonyymi00070 kirjoitti:
Tunnetteko te kirjoittelijat toisenne?
Koita jo jonkun absoluuttisen aiheen setvijä hyväksyä, että aloittajaäijä keskustelee itsensä kanssa ja päästä itsesi pahasta ns tjsp. ”Siunausta” stna
- Anonyymi00089UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
Ahaa ja kerrotko vähän vanhahtavasti ja vivahteikkaasti kirjoitteleva keskimääräinen aika mikä olisi hyvä tätä menetelmää soveltaa (apäijä). Kunhan härkin tietyn tyyppisiä ei niin tavattoman älykkäitä lukijoita. Anteeksi nyt
- Anonyymi00091UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Kannattaa keskittyä vaikka treffailemaan tutustumaan muuten kuin lähestyä *eksuaalisilla viesteillä
Ilman muuta kannattaa ensisijaisesti viestiä lohi sojossa ja näyttää mitä olisi tarjolla hemmot. Ei vaan, mikä tämä setämiesmäinen spleinaus erotiikkagubelle oikein taas on
- Anonyymi00092UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
hyvää kevättäNiin tai sitten kannattaa apäijä miettiä jo aivan näin mentaalitasolla jo sitä, että yhdet kahvit pyytäisi suorittaa ja pysyä housuissa eikä mennä asioden edelle tällä tavalla. Kunhan pilasin mahdolliset naiseen liittyvät banaalit assosiaatiot lukijoilta…
- Anonyymi00094UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Just joo aloittajaäijä mikä rubikin kuutio taas. On vastenmielistä, että onnistut aina vaan vedättämään tätä hieman simppeliä väkeä näillä älyvapailla kuriositeeteilla
- Anonyymi00019
Ei minulta...
- Anonyymi00026
No älähän huoli ei näitä palstaäijän banaaleja ja erittäin informatiivisia ei mihinkään liittyviä tiedotteita kukaan nainen kirjoita. Se on kova pala suomi24 lukijoille, vuosia valunut hukkaan tirkistelless ”todella hyvällä tahdolla” niin defenssit on nyt kovat. Voi voi. -momma
- Anonyymi00029
Ok.
- Anonyymi00030
Toimit oikein t. J
- Anonyymi00032
Ei ollut sulle.
- Anonyymi00037UUSI
Tarkoittaako tuo, että myönnät toimineesi väärin ja mun käytös oli oikein?
- Anonyymi00086UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Tarkoittaako tuo, että myönnät toimineesi väärin ja mun käytös oli oikein?
Ja mikä tämä oikein teko sitten taas aloittajaäijä olikaan- jätit vastaamatta miehen viestiin vai mikä? Niinhän sitä mm sanotaan, että parempi olla hiljaa jos ei ole mitään hyvää sanottavaa
- Anonyymi00031
Päättelen tästä, että viestini tuli perille. Olen nyt hyvin surullinen.
- Anonyymi00034UUSI
Sietääkin olla! Et ota vastaan rakkautta siltä jota niiiiiin tuijottelit!
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Sietääkin olla! Et ota vastaan rakkautta siltä jota niiiiiin tuijottelit!
Taisi olla toisinpäin. Ohi.
- Anonyymi00038UUSI
Hyvä juttu, olen kiitollinen. Kun touhusi paljastui. En olis voinut sinua koskettaa.
- Anonyymi00040UUSI
Jos selibaatti aiheuttaa sinussa tuollaisen reaktion en voi mitään.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Jos selibaatti aiheuttaa sinussa tuollaisen reaktion en voi mitään.
En ole selibaatissa ollut koskaan. Olet vaan muuten oksettava.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Mutta minä olen.
Puhutko noin tuntemattomille, kertoo paljon sinusta. - Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Mutta minä olen.
Puhutko noin tuntemattomille, kertoo paljon sinusta.No varsinkin tuntemattomille. Muut ovat ystäviä.
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
No varsinkin tuntemattomille. Muut ovat ystäviä.
Tuntemattomat ovat oksettavia.okei
Voi pientä, en tiennyt että oot noin kovia kokenut - Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Tuntemattomat ovat oksettavia.okei
Voi pientä, en tiennyt että oot noin kovia kokenutEn ole kovia kokenut, mutta tuollainen vastaamattomuus on heti punainen lippu.
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Tunnetteko te täällä toisenne?
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
En ole kovia kokenut, mutta tuollainen vastaamattomuus on heti punainen lippu.
Vastaamattomuus ei ole oikein ellet ole tehnyt niin kyseiselle henkilölle itse ensin.
- Anonyymi00062UUSI
Katkeruus teettää etikkaa.
- Anonyymi00084UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Tunnetteko te täällä toisenne?
Tästä näkee mitä ihmisen mielelle tapahtuu kun nähdään ihan liikaa vaivaa ”ketkä tuntevat toisensa” ym suhteetonta kun arvaillaan näitä palstaäijän, eli aloittajan kaksisuuntaisia yksinpuheluita- se on pää rikki nyt pysyvästi. Tee Tee
- Anonyymi00085UUSI
Kerro naisista tai naisesta negatiivisia konnotaatioita into piukassa etsiville aloittajaäijä vielä mahdollisimman seikkaperäisesti, että mitä nainen touhusi ja mitä hänestä paljastui. T naiselta
- Anonyymi00097UUSI
Anonyymi00084 kirjoitti:
Tästä näkee mitä ihmisen mielelle tapahtuu kun nähdään ihan liikaa vaivaa ”ketkä tuntevat toisensa” ym suhteetonta kun arvaillaan näitä palstaäijän, eli aloittajan kaksisuuntaisia yksinpuheluita- se on pää rikki nyt pysyvästi. Tee Tee
En usko, että tarviit allekirjoitusta. Kirjaimet säästyy.
- Anonyymi00039UUSI
Nössö olit
- Anonyymi00041UUSI
Haukkuuko mies naista tuolla nimellä jos välittää naisesta, tuskin.
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Haukkuuko mies naista tuolla nimellä jos välittää naisesta, tuskin.
Ei tuo ole haukkumista. Vaan palaute.
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Ei tuo ole haukkumista. Vaan palaute.
Tuo on alentava.
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Tuo on alentava.
Joku on nössö aina, joku silloinkin, kun ei pitäis olla.
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Tuo on alentava.
Nössö ei tarkoita pelkäävää. Väliaikainen ”itsetunnon” puute.
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
Sillä viitataan henkilöön, jota pidetään heikkona, pelokkaana tai “ei tarpeeksi rohkeana”. Sanaa käytetään usein loukkaavassa sävyssä.
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Sillä viitataan henkilöön, jota pidetään heikkona, pelokkaana tai “ei tarpeeksi rohkeana”. Sanaa käytetään usein loukkaavassa sävyssä.
Sinä käytät. Meilläpäin se on haaste.
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Sinä käytät. Meilläpäin se on haaste.
En MINÄ käytä vaan googletapa ihan itse tuo niin löydät vastauksen.
AI tietää myös😉
"Nössö" on suomen kielessä käytetty haukkumasana tai pilkkanimi, joka viittaa henkilöön, jota pidetään arkana, pelkurimaisena, heikkona tai selkärangattomana" - Anonyymi00072UUSI
Nimittely, haukkuminen on kiusaamista
https://www.mielenterveystalo.fi/fi/ihmissuhteet/minua-kiusataan-mita-teen - Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
Hei! Sä nimittelet naista nössöksi, kun ei vastaa sulle viestiin!?
Miten niin nössö? Rohkea ennemmin. Hän ei ole saatavilla miehille jotka alkavat haukkua. - Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
Hei! Sä nimittelet naista nössöksi, kun ei vastaa sulle viestiin!?
Miten niin nössö? Rohkea ennemmin. Hän ei ole saatavilla miehille jotka alkavat haukkua.Sivusta siis toi
- Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
En MINÄ käytä vaan googletapa ihan itse tuo niin löydät vastauksen.
AI tietää myös😉
"Nössö" on suomen kielessä käytetty haukkumasana tai pilkkanimi, joka viittaa henkilöön, jota pidetään arkana, pelkurimaisena, heikkona tai selkärangattomana"Se onkin nykyajan lukukirja ja Raamattu.
- Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00075 kirjoitti:
Se onkin nykyajan lukukirja ja Raamattu.
Toki AI voi olla väärässäkin 😉
- Anonyymi00078UUSI
Voitko lopettaa jos et osaa kommunikoida muuten kuin epäasiallisesti.
- Anonyymi00081UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Tuo on alentava.
Minusta nämä naisena esiintyvän kekkeruusin hubbabubba-aloitukset on itsessään naisia alentavia, mutta se on makuasia toki tjsp. Toisekseen tämän samaisen kilun itselleen vastailu ”olet nössö” vain jatkaa tätä sen eksoottista prosessia
- Anonyymi00083UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Mahtavaa aloittajaäijä että avasit tätä aihetta oikein pieteetillä lukijoille ja pääsit oikein makustelemaan taas
- Anonyymi00088UUSI
Millainen mies kutsuu naista nössöksi-sivusta
- Anonyymi00090UUSI
Anonyymi00083 kirjoitti:
Mahtavaa aloittajaäijä että avasit tätä aihetta oikein pieteetillä lukijoille ja pääsit oikein makustelemaan taas
Ei kun sinä pääsit 😜
- Anonyymi00099UUSI
Anonyymi00088 kirjoitti:
Millainen mies kutsuu naista nössöksi-sivusta
Suora.
- Anonyymi00100UUSI
Anonyymi00099 kirjoitti:
Suora.
Epävarma mies. Kukaan hyvinvoiva mies ei ikinä nimittele naista noin.
- Anonyymi00043UUSI
Hyvää yötä
- Anonyymi00044UUSI
ei niin, kun on varattu nainen...
- Anonyymi00080UUSI
Herranjumala tietävätkö Vatikaanin vanhimmat jo tästä? Tarkoitan sanoa, että ei hyvää päivää kuinka tätäkin palstaäijän perfrmaatiota on jaksettu vatvoa ja populisoida niin monelta kantilta kuin ikinä lähtee ja vähän tiedotella jostain hlöstä. Ei ole tervettä tämä. T
- Anonyymi00050UUSI
Miksi ei tullut?
- Anonyymi00067UUSI
Jos noin päättää, toisenkin puolesta, niin tottakai siihen on oikeus. Eihän ole pakko vastata ja aina voi epäillä toimivuutta myös etukäteen, jos niin haluaa. Tietysti se on vain arvailua usein, mutta onhan veikkauskin maailmalla suuri bisnes. Voi hyvin!
- Anonyymi00068UUSI
Kenelle toivotat?
- Anonyymi00079UUSI
Anonyymi00068 kirjoitti:
Kenelle toivotat?
No oiskohan tämäkin sentimentaalinen ”voi hyvin” toivotus aloittajasedältä aloittajasedälle
- Anonyymi00093UUSI
No, onpa kiva,
- Anonyymi00101UUSI
Voi voi voi sinäki hyvin!
- Anonyymi00102UUSI
Feminiiniset miehet triggeröityy jos nainen vetää rajat.
Yksi feminiinisen miehen piirteistä on myös fyysinen ja henkinen kiusaaminen, väkivalta ja epäterve vallankäyttö. Tuosta maskuliinisuus on kaukana. Maskuliininen mies hallita omia tunteitaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2022784Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1622490Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 64951
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait255899Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies104881Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20879Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka306869Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22748Onneksi tapasin sut
Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku93739