Linna avasi ovensa, kävin siellä, mutta..
Millaisen kokemuksen sinä sait?
Uusi ravintola
11
630
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Ummehtunut olo. Jos olisin lehmää pussannut niin sama tyydytys.
- Anonyymi00002
Rahoitukseen elämäni aikana perehtyneenä voi sanoa, että melko lyhytaikaiseksi jää tämäkin yökerho. Jos yrittäjän alut malttaisivat pysyä erossa seuraavista asioista olisi Kainuukin rikkaampi:
- hevoset
- kahvilat
- ravintolat
- pizzeteriat
- ohjelmapalvelut
Minä tiedän, koska olen satoja konkursseja läpi vienyt.- Anonyymi00006
Kajaanin ei synny kuin palvelualan pienyrityksiä, täältä puuttuu raha ja koulutettu väki.
- Anonyymi00003
Keskeneränen. Tuolla asiakasporukalla mikä vähä tänään oli niin ei tuu kannattamaan.
- Anonyymi00004
Heti alkoi itku. Kyllä se teille penikoille välttää.
- Anonyymi00005
Oikein hyvältä vaikuttaa ja kun kilpailua ei ole niin tämä tulee menestymään.
- Anonyymi00007
Olihan tuota lauantaina tupa melko täynnä. Kävelemään ei mahtunut. En näe miksei kannata.
- Anonyymi00009
Vuodessa on monta lauantaita jotka pitäis myydä täyteen, eikä sekään välttämättä riitä kattamaan hiljaisia arkiiltoja.
- Anonyymi00008
En ole käynyt. Kesä tulee olemaan vaikea kun opiskelijat on poissa ja eivätkä nekään juo enää niin paljoa, luki jossain
- Anonyymi00010
Tupa täys joka viikonloppu. Vituttaako?
- Anonyymi00012
Ei paljo juoppojen kuppilan pidot kiinnosta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546