Nähdä sitä tai pyytää sun luokse?
Etkö halua enää
42
446
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi ihmeessä haluaisin? Ei mitään mielenkiintoa.
- Anonyymi00002
Hän ei ole kovinkaan kiinnostunut
- Anonyymi00003
Hän on tehnyt anteeksiantamattomia asioita liian pitkään ja peitellyt kaiken. En usko, että hän koskaan ymmärtää mitä hän aiheutti ja mitä menetti. Haluaisiko hän edes korjata kaiken? Tuskin jaksaisi.
- Anonyymi00005
Ei ole mitään hslua korjata mitään, mikä liittyy sinuun.
- Anonyymi00006
Sori mutta tuo sun syyllistäminen ei enää tehoa yhtään mihinkään.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sori mutta tuo sun syyllistäminen ei enää tehoa yhtään mihinkään.
Vastuuta teoista vaadin. Se ei ole sama kuin syyllistäminen. Vastuuta.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mistä teoista vaadit vastuuta? En ole tehnyt mitään.
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Valehdellut, johtanut harhaan, puukottanut selkään.
- Anonyymi00018
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei ole mitään hslua korjata mitään, mikä liittyy sinuun.
No nyt kyllä nääs siteeraan jotain randomia palstan urheilujuontajaa - joku on kirjoitellut kännissä palstasedälle järkeviä
- Anonyymi00019
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eipähän tuo mulle kuulu kaveri, mutta onko sinulla mitään muuta tapaa vuorovaikuttaa ihmisten kanssa kuin tulkuttaa trolliäijälle tällaisia vivahteikkaita lausuntoja? Holy f
- Anonyymi00037
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tästä tulee samat vibat kuin siitä "Jos osaat käyttäytyä kauniisti" heebosta. Hyi stana... On mulla sanani sanottavana näistä aikuisia naisia prinsessoina pitävistä möyrämadoista.
- Anonyymi00004
Joo
- Anonyymi00007
Öitä unia sulle myös lähtee nukkuu NYT hei
- Anonyymi00009
Voisin pyytää, mutta sä taidan inhota mua.
Tää on vaan mun versio, kuin hänelle. - Anonyymi00011
Stalkilla kyselyn vuoro....
- Anonyymi00023
Epäiletkö tämän loputtoman selostuksesi kohteen, joka ei kuitenkaan ole tämä aloittaja koska aloittaja on palstasetä pitävän sinua silmällä? Siinä tapauksessa olisin vainoista vain vahingoniloinen. Hills have eyes you know, but maybe your problem is so much wider
- Anonyymi00012
Sama kaava toistuu
- Anonyymi00013
Stalkin työtä
- Anonyymi00014
En taida
- Anonyymi00016
Eipä paljon mt ongelmainen kiinnosta
- Anonyymi00017
Onneks ei kiinnostakaan. Sinäkään et kiinnosta mua yhtään
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Onneks ei kiinnostakaan. Sinäkään et kiinnosta mua yhtään
Meehän nukkumaan laskuhumalaa poies ja sitten uuteen nousuun. Sivusta koita ny
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Meehän nukkumaan laskuhumalaa poies ja sitten uuteen nousuun. Sivusta koita ny
Ei mulla ole mitään laskuhumalaa. Oon pirteä kuin peipponen :) ja suihkunraikas sellainen.
- Anonyymi00028
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ei mulla ole mitään laskuhumalaa. Oon pirteä kuin peipponen :) ja suihkunraikas sellainen.
Se tuskin on asia millä kannattaa ylpeillä, tuot vaan esille että olet ihan normaalissa olossa sekasin ku seinäkello. Syyntakeellinen if I may...
- Anonyymi00032
Anonyymi00028 kirjoitti:
Se tuskin on asia millä kannattaa ylpeillä, tuot vaan esille että olet ihan normaalissa olossa sekasin ku seinäkello. Syyntakeellinen if I may...
Missä kohtaa tuon sen esille? Sanoin vain ettei minuakaan kiinnosta. Mitä väärää siinä on?
- Anonyymi00033
Anonyymi00028 kirjoitti:
Sinä tässä sekopää vaikutat olevan.
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Missä kohtaa tuon sen esille? Sanoin vain ettei minuakaan kiinnosta. Mitä väärää siinä on?
Parempaa onnea ensi kerralla. Sosiaalisesti kömpelö tiivitaavi 😉
Ja ei, tuossa ei ollut mitään väärää. Jatka samaan malliin. - Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Parempaa onnea ensi kerralla. Sosiaalisesti kömpelö tiivitaavi 😉
Ja ei, tuossa ei ollut mitään väärää. Jatka samaan malliin.Luuletko tuntevasi minut? Mene hoitoon, jos luulet niin.
- Anonyymi00038
Anonyymi00033 kirjoitti:
Sinä tässä sekopää vaikutat olevan.
Aivan varmasti olen, ja siihen kannattaa tuudittautuakin.
- Anonyymi00039
Anonyymi00036 kirjoitti:
Luuletko tuntevasi minut? Mene hoitoon, jos luulet niin.
Mennään mennään. Oisko jottai lääkkeitä myös? Niitähän olet täällä auliisti jakamassa kaikille jotka on jollain tavalla runqun agendan tiellä..
Kaikesta päätellen niitä löytyy, heikko pää heikko liha 😉 - Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Mennään mennään. Oisko jottai lääkkeitä myös? Niitähän olet täällä auliisti jakamassa kaikille jotka on jollain tavalla runqun agendan tiellä..
Kaikesta päätellen niitä löytyy, heikko pää heikko liha 😉Mitä vttua sä selität?
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Mitä vttua sä selität?
Siinähän se lukee 😅 lycka till
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Siinähän se lukee 😅 lycka till
Luuletko olevasi jotenkin hauska?
- Anonyymi00021
En! Ei vastatu viestiini. Tokko edes vaivautui lukemaan sitä.
- Anonyymi00024
Oleellista on, kuka tätä asiaa kysyy. Ei se, mikä olisi vastaus.
Naiselta - Anonyymi00025
En!!!
Ei vastaa minun viestiin mitään. Ei vastaa, vaikka kerroin, ettei ollut kivaa vappuna! Ei mitään. Ei selittänyt. Miksi olin yksin?- Anonyymi00026
Eikä kanssani puhelimella! Joten toinen hänelle täytyy olla. Miksi muuten ei vastannut?
- Anonyymi00030
Miksi haluaisin, kun ei ollu aikaa nähdä vappuna!
Mitkään tekosyyt ei kelpaa. Sama oli ystävänpäivänä. Ei mitään. Sama ollut aina, kun on juhlapäivä. Tai minun synttärit!! Ei ole aikaa minulle.
- Anonyymi00027
Selvin päin mennyt tää vappu 😺 ei oo pää kipee
- Anonyymi00031
Tyhmä vappu oli!
- Anonyymi00029
Tulen aloittajan luokse.
- Anonyymi00035
Entknen kutsu on vielä voimassa 👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2022784Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1622490Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 64951
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait255899Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies104881Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20879Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka306869Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22748Onneksi tapasin sut
Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku93739