Tuo pitäs saada tietää.
Vieläkö S tykkäät musta
36
573
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jep
- Anonyymi00002
Jippii sitten
- Anonyymi00019
S eikö pitäisi olla melko selvää mitä nyt pitäisi tehdä?
- Anonyymi00003
Mies vai nainen ? Miksi pitää saada tietää?
- Anonyymi00004
Kyllä...
- Anonyymi00006
Sähän teet kaikkesi etten pitäisi sinusta edes ihmisenä. Kyllä se tuottaa tulosta.
- Anonyymi00007
Näytät ihan mieheltä joten ihan sama.
- Anonyymi00011
Tietenki just mun hakkeri on täys töppö... 😅 odotin enemmän.. Olisi kiva sellainen tosi älykäs hakkeri mutta ei.
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tietenki just mun hakkeri on täys töppö... 😅 odotin enemmän.. Olisi kiva sellainen tosi älykäs hakkeri mutta ei.
Älykäs ja komee, mutta ei ne yleensä ole kuin tyhmiä ja vanhoja pöllöjä
- Anonyymi00008
Eipä se ole muuttunut, vaikka tässä viikot vierineet... N>M
- Anonyymi00038UUSI
Vai että oikein viikot! 🤣
- Anonyymi00009
Jos olisin sinulle merkityksellinen ihminen, pyrkisit tekemään kaikkesi ettet satuttaisi minua sillä hän jota kohtaan on syviä tunteita on kuin kallein aarre ja korvaamaton. Sitä pitää kädessään kun kukkaa, kuin jotain mitä ei ole varaa menettää vaan haluaa suojella. Sitä ei riskeeraa, ei petä luottamusta, ei ottaisi askeltakaan kohti toisia. Valheet olisi liian suuri riski sillä ne murtaisi sen herkän ja kauniin yhteyden, luottamuksen, sydänten välisen valon ja ilon. Tunnistat näistä sen miten sinua kohtaan olen tuntenut, sen miten sinut olen kohdannut, mutta ilman samanlaista vastavuoroisuutta onko millään enää mitään merkitystä? Uskon, että ihminen joka on minulle oikea ymmärtää merkityksellisyyteni ja vastaa siihen vastavuoroisesti. Oletko se tulevaisuuden sinä sitä en tiedä. Oveni aukeaa vastavuoroisuudella. Se on kohtuullista.
- Anonyymi00013
🫰🏻😍 ☺️
- Anonyymi00033UUSI
🔜 😉
- Anonyymi00014
Soot niin ihana, junttura.
- Anonyymi00015
Huvikseenko se mies uniin tulee.. Ei. Ei tykkääminen koskaan lopu.
Sivusta kai - Anonyymi00016
Kuka olet se tarvis ensin tietää?
- Anonyymi00018
S laitoin sulle tänään sähköpostia. Jossa kerroin tunteistani toivon että vastaat siihen edes jotain. 🙏🏻🩷
- Anonyymi00021
Miehelle laitoit?
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Miehelle laitoit?
Kyllä miehelle
- Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
Miehelle laitoit?
Kyllä mies kyseessä
- Anonyymi00020
Ap, …Noup!
- Anonyymi00022
Eli joidenkin osalta tämä on jo ohi?
- Anonyymi00023
S when I say I will I usually mean business. Now you know me better. Good 4 u.
- Anonyymi00026
Se tykkää musta 😭
- Anonyymi00027
Joo ja opettele myös laskemaan, ehkä se auttaa sua tulevaisuudessa
- Anonyymi00029UUSI
Mitä pitää oppia laskemaan?
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Mitä pitää oppia laskemaan?
Ja osaan laskea, mutta joissain asioissa luotan kuulemaani, vaikka harvoin.
- Anonyymi00028UUSI
Tykkään kyllä sinusta vieläkin, vaikka olenkin jumiutunut jonnekkin paikkaan josta ei sitten ihan äkkiä päästäkkään pois. Niin, että tykkään. Mut en tiedä ootko se J. Erään J-nimisen henkilön tapasin yhtenä päivänä, mutta hän ei kyllä myöntänyt mitään, kun vähän kyselin. Eli taitaa mulla olla todellakin jonkinlainen mielikuvitusmies kyseessä. Täällä ei ole mulla edes puhelinta mukana, eikä muitakaan omia tavaroita. En taida olla etsimäsi S. I hate this, this fuckin' place where they put me is like some kind of nutcase "home", so this really makes me angry and furious and is really hard time keeping pieces together, you know, that feeling when you want to scream and punch some man or many men right in those pretenders noses, or slap them on their cheek. But I know that I never go out this place if I can't quiet myself and I hate it that I have shut down myself. Funny thing is why I use english, I'm not that good in that language, but I love that language so much, that's why I use it. It makes me happy, or should I say maybe a little happier when I am really tough spot, so try to understand me. I know that I made myself a fool- really big fool-why on earth I listen some stupid voice inside in my head and I think I have lost my reputation for good. Unbelievable. Serious crime against my true self . I'm not this kind of person. I think it was because I wanted that some kind of loves me-not only sex-you should know that, but I mean really loves me-like that twin flames thing or maybe that soulmate thing. Well, do you know that band called Culture Beat-they have a nice song named Inside Out-I have always loved that song. Or did love that song earlier when I have this techno kind of time. Now when I am older, I think that techno doesn't remain useful over a long period. I think, better music is rock, pop, alternative rock and I think you already know what kind of music I like. Music means so much to me. Hmm, I want you to know that I really like you or love you. Trust me. I didn't want to go this kind of "hellhole", this is hard....I wish somebody could say me something nice . If you all there want to laugh at me- so you can do it. Maybe I will survive. Good night and good luck to you and all those other people in this site.
- Anonyymi00030UUSI
S, olet alkanut pyöristyä, ei se haittaa.
- Anonyymi00034UUSI
Noh kiva, että minulla lupa lihomiseen. Enköhän itse kiloni kanna.
- Anonyymi00035UUSI
Se johtuu vain kännykän asennosta kun vakoilet minua. Kaikki pitävät yksinään tai "yksinään" ollessaan kännykkää alaviistossa. Eikä sinulla ole varaa sanoa sori.
- Anonyymi00036UUSI
Negatiivinen kommentti, jonka muka kumoat positiivemmalla lopulla. Pahoittelut, ei minun makuuni tällainen ihminen!
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Negatiivinen kommentti, jonka muka kumoat positiivemmalla lopulla. Pahoittelut, ei minun makuuni tällainen ihminen!
Korjaus: *positiivisemmalla*.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Noh kiva, että minulla lupa lihomiseen. Enköhän itse kiloni kanna.
Oot ihana tolleen <3.
- Anonyymi00031UUSI
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1572558Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658