Mun kanssa jos siihen tulisi tilaisuus niin voisitko vastustaa mua ? 👩❤️👩🔥❤️🔥
Olisitko valmis
30
424
Vastaukset
- Anonyymi00001
En tod. olisi valmis mihinkään.
- Anonyymi00006
No jos et ihan todellakaan, niin. Sivusta
- Anonyymi00002
Naiselle...jos niin kyllä, siis en vois vastustaa
- Anonyymi00003
Joo 👩❤️👩❤️🔥
- Anonyymi00004
En jos olet horo jolla mies ja naistakin pitäisi saada koska "mun spessuseksuaalisuus".
Horot löytää kyllä toisista horoista seuraa.- Anonyymi00005
Ihana reflektioaloitus, erittäin spesiaali aloittajaäijä, ensin tulee emojia sitten vähän nk vastinetta itselleen. Ihan normaali tapaus olet, jatka samaan malliin
- Anonyymi00028UUSI
Tuonkin ymmärsin jo paljon aikaisemmin ja siksikin ihmettelin, miksi minun olisi pitänyt tutustua horoon!
- Anonyymi00007
Noin huonoilla tuntomerkeillä vastaan joo.
- Anonyymi00011
Kuka pakotti vastaamaan?
- Anonyymi00008
- Anonyymi00009
Pidän vain miehistä romanttisesti.
- Anonyymi00029UUSI
Se olen tiennyt jo noin seitsemän vuoden ajan ja siksi ihmettelin miksi kyttäsit lliikumisiani!
- Anonyymi00012
Oisin valmis sun kanssa yhteiseen elämään ja en voisi vastustaa
- Anonyymi00013
Aloitahan mies siitä, että laitat viestiä tai soitat. Numero sulla pitäisi olla, kun yhden kerran olet soittanut mulle.
- Anonyymi00020UUSI
Ei näillä tunnisteilla, sori.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ei näillä tunnisteilla, sori.
Ja jos saisit lisää tunnisteita, niin voisit jatkaa pelleilyä.
- Anonyymi00014UUSI
Naisen kanssa en, todellakin voisin vastustaa.
- Anonyymi00015UUSI
Todellaki ja en voisi ❤️😘🤩
- Anonyymi00016UUSI
❤️🔥😍🥰
- Anonyymi00017UUSI
Välillä on tullut jopa joku Tukholman syndrooman tapainen mutta se onneksi kaikkoaa vauhdilla kun tulen tänne lukemaan vaipan imppaus ketjujasi.
- Anonyymi00018UUSI
Vaikka heti!!!
- Anonyymi00024UUSI
Valmiina 🔥🔥🔥😘😘😍
- Anonyymi00019UUSI
En minä häntä pysty vastustamaan. Saa sanoa melkein mitä vaan.
- Anonyymi00021UUSI
Arvaa tekikö tiukkaa jo silloin olla suutelematta sinua 🤭💋
- Anonyymi00022UUSI
Milloin se tapahtui?
- Anonyymi00025UUSI
Kerro tarkemmin? -ap-
- Anonyymi00026UUSI
Samat ajatukset täälläkin mutta en uskaltanut vaikka mieli teki 🤭🤭 ❤️
- Anonyymi00023UUSI
En häntä, hänessä on vielä paljon kaunista tutkimatonta pinta-alaa jonka haluaisin kartoittaa oikealla tunteella ja kiireettömästi.
https://www.youtube.com/watch?v=9f0bKUcTR6I&list=RD9f0bKUcTR6I&start_radio=1 - Anonyymi00027UUSI
En häntä vastustaisi, mikäli tahtoisi jotain muutakin kuin vain täällä kirjoittelun ja ei olisi varattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2022784Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1622490Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 64951
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait255899Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies104881Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20879Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka306869Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22748Onneksi tapasin sut
Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku93739