Videot top-5

Ti-ia

Mitkä teidän mielestä on rhcp:n 5 parasta videota? Tässä mun:

1.True men don´t kill coyotes
2.Give it away
3.Otherside
4.Show me your soul
5.Can´t stop

12

806

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Red Hot

no joo onhan näitä listauksia tainnu jo olla, mutta kun en ole näihin tainnu vastata niin tässäpä nämä olis.

1.By The Way (erittäin hauska!)
      2.Give It Away
      3.Scar Tissue
      4.Otherside
      5.Californication

Ps. En kyllä ole nähnyt läheskään kaikkia rhcp:n videoita, joten siinä mielessä en oikein voi parasta videota sanoa.Erityisesti ennen BSSM olevat videot ovat jääneet näkemättä, sekä joitan myöhemmin tehtyjä.

• on!

Musiikkivideot on aika turhia. Musiikki se on jota kuunnellaan! Ärsyttää se kun vaikka ois miten unelmabiisi niin haukutaan koko paska ihan lyttyyn sen takia ku "video oli surkeeeee", voi saatana!

• Frusci

1. Scar Tissue
      2. Road Trippin
      3. Otherside(hieno!!!)
      4. Can't Stop
      5. Californication

• backwood

1. can't stop
        2. road trippin'
        3. californication
        4. aeroplane
        5. scar tissue

• whaaa?

red hot chili peppers live at slane castle

paras live dvd jonka oon nähny enkä ole edes hc peppers fani. kannattaa tutustua jos bändistä digaa

• china white

tämä on vain minun ja ainoastaan minun nöyrä mielipiteeni, mutta vaikka kuvaus ja leikkaus ovatkin huippulaatua, esim. anthony on laulajana paremmassa kunnossa off the mapilla. muun bändin suorituksia ei tarvitse vertailla, he kun pysyvät järkyttävän tasaisen mahtavina joka show'ssa. ja slane castlen biisilista.. no, se pysyttelee tiukasti 90- ja 2000-luvuilla, mikä on surullista mutta ymmärrettävää. muuten slane on hieno dvd.

• Thanks_for_Nothing

1.Otherside (Ehdottomasti paras!)
      2.Californication
      3.By the way
      4.Can't stop
      5.Under the bridge

• VeraVarpunen

1. Soul to squeeze
      2. Scar Tissue
      3. Fortune Faded
      4. Show me your soul
      5. Behind the sun

• Claypool

1.By The Way
      2.Scar Tissue
      3.Californication
      4.Catholic School Girls Rule
      5.Can't Stop

Muuten, ei RHCP:llä satu olemaan sellaista animaatiomusavideoo, jossa ne mene vuoristoradassa?
      Muistan sellaisen joskus nähneeni, mutta ei ainakaan Greatest Hits tai What Hits? dvd:iltä löydy, olen luultavasti väärässä...

• china white

love rollercoaster, biisi itse löytyy beavis and the butthead do america -soundtrackilta

• godisawoman
        china white kirjoitti:

love rollercoaster, biisi itse löytyy beavis and the butthead do america -soundtrackilta

Puuttuu varmaan jostain sopimusteknillisistä syistä, ei olis ensimmäinen sopimustappelu RHCP:llä...

• china white

1. warped
      2. show me your soul
      3. catholic school girls rule
      4. otherside
      5. can't stop

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin

Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t
      Maailman menoa
      38
      5200
    2. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      69
      3093
    3. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      12
      2950
    4. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      143
      2861
    5. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      31
      1663
    6. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      88
      1584
    7. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      227
      1576
    8. Kaikki ovat syntisiä!!!

Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N
      Luterilaisuus
      416
      1271
    9. Haluaisitko sinä

Että välimme selkeäisivät vai tämäkö riittää sinulle?
      Ikävä
      68
      1130
    10. Persut palkkaavat verorahoilla

avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei
      Maailman menoa
      224
      1085
    Aihe