Videot top-5

Ti-ia

Mitkä teidän mielestä on rhcp:n 5 parasta videota? Tässä mun:

1.True men don´t kill coyotes
2.Give it away
3.Otherside
4.Show me your soul
5.Can´t stop

12

767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Red Hot

      no joo onhan näitä listauksia tainnu jo olla, mutta kun en ole näihin tainnu vastata niin tässäpä nämä olis.

      1.By The Way (erittäin hauska!)
      2.Give It Away
      3.Scar Tissue
      4.Otherside
      5.Californication

      Ps. En kyllä ole nähnyt läheskään kaikkia rhcp:n videoita, joten siinä mielessä en oikein voi parasta videota sanoa.Erityisesti ennen BSSM olevat videot ovat jääneet näkemättä, sekä joitan myöhemmin tehtyjä.

    • on!

      Musiikkivideot on aika turhia. Musiikki se on jota kuunnellaan! Ärsyttää se kun vaikka ois miten unelmabiisi niin haukutaan koko paska ihan lyttyyn sen takia ku "video oli surkeeeee", voi saatana!

    • Frusci

      1. Scar Tissue
      2. Road Trippin
      3. Otherside(hieno!!!)
      4. Can't Stop
      5. Californication

      • backwood

        1. can't stop
        2. road trippin'
        3. californication
        4. aeroplane
        5. scar tissue


    • whaaa?

      red hot chili peppers live at slane castle

      paras live dvd jonka oon nähny enkä ole edes hc peppers fani. kannattaa tutustua jos bändistä digaa

      • china white

        tämä on vain minun ja ainoastaan minun nöyrä mielipiteeni, mutta vaikka kuvaus ja leikkaus ovatkin huippulaatua, esim. anthony on laulajana paremmassa kunnossa off the mapilla. muun bändin suorituksia ei tarvitse vertailla, he kun pysyvät järkyttävän tasaisen mahtavina joka show'ssa. ja slane castlen biisilista.. no, se pysyttelee tiukasti 90- ja 2000-luvuilla, mikä on surullista mutta ymmärrettävää. muuten slane on hieno dvd.


    • Thanks_for_Nothing

      1.Otherside (Ehdottomasti paras!)
      2.Californication
      3.By the way
      4.Can't stop
      5.Under the bridge

    • VeraVarpunen

      1. Soul to squeeze
      2. Scar Tissue
      3. Fortune Faded
      4. Show me your soul
      5. Behind the sun

    • Claypool

      1.By The Way
      2.Scar Tissue
      3.Californication
      4.Catholic School Girls Rule
      5.Can't Stop

      Muuten, ei RHCP:llä satu olemaan sellaista animaatiomusavideoo, jossa ne mene vuoristoradassa?
      Muistan sellaisen joskus nähneeni, mutta ei ainakaan Greatest Hits tai What Hits? dvd:iltä löydy, olen luultavasti väärässä...

      • china white

        love rollercoaster, biisi itse löytyy beavis and the butthead do america -soundtrackilta


      • godisawoman
        china white kirjoitti:

        love rollercoaster, biisi itse löytyy beavis and the butthead do america -soundtrackilta

        Puuttuu varmaan jostain sopimusteknillisistä syistä, ei olis ensimmäinen sopimustappelu RHCP:llä...


    • china white

      1. warped
      2. show me your soul
      3. catholic school girls rule
      4. otherside
      5. can't stop

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      441
      4748
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1692
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      92
      1425
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1336
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1286
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1161
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      56
      857
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe