Mitkä teidän mielestä on rhcp:n 5 parasta videota? Tässä mun:
1.True men don´t kill coyotes
2.Give it away
3.Otherside
4.Show me your soul
5.Can´t stop
Videot top-5
12
775
Vastaukset
- Red Hot
no joo onhan näitä listauksia tainnu jo olla, mutta kun en ole näihin tainnu vastata niin tässäpä nämä olis.
1.By The Way (erittäin hauska!)
2.Give It Away
3.Scar Tissue
4.Otherside
5.Californication
Ps. En kyllä ole nähnyt läheskään kaikkia rhcp:n videoita, joten siinä mielessä en oikein voi parasta videota sanoa.Erityisesti ennen BSSM olevat videot ovat jääneet näkemättä, sekä joitan myöhemmin tehtyjä. - on!
Musiikkivideot on aika turhia. Musiikki se on jota kuunnellaan! Ärsyttää se kun vaikka ois miten unelmabiisi niin haukutaan koko paska ihan lyttyyn sen takia ku "video oli surkeeeee", voi saatana!
- Frusci
1. Scar Tissue
2. Road Trippin
3. Otherside(hieno!!!)
4. Can't Stop
5. Californication- backwood
1. can't stop
2. road trippin'
3. californication
4. aeroplane
5. scar tissue
- whaaa?
red hot chili peppers live at slane castle
paras live dvd jonka oon nähny enkä ole edes hc peppers fani. kannattaa tutustua jos bändistä digaa- china white
tämä on vain minun ja ainoastaan minun nöyrä mielipiteeni, mutta vaikka kuvaus ja leikkaus ovatkin huippulaatua, esim. anthony on laulajana paremmassa kunnossa off the mapilla. muun bändin suorituksia ei tarvitse vertailla, he kun pysyvät järkyttävän tasaisen mahtavina joka show'ssa. ja slane castlen biisilista.. no, se pysyttelee tiukasti 90- ja 2000-luvuilla, mikä on surullista mutta ymmärrettävää. muuten slane on hieno dvd.
- Thanks_for_Nothing
1.Otherside (Ehdottomasti paras!)
2.Californication
3.By the way
4.Can't stop
5.Under the bridge - VeraVarpunen
1. Soul to squeeze
2. Scar Tissue
3. Fortune Faded
4. Show me your soul
5. Behind the sun - Claypool
1.By The Way
2.Scar Tissue
3.Californication
4.Catholic School Girls Rule
5.Can't Stop
Muuten, ei RHCP:llä satu olemaan sellaista animaatiomusavideoo, jossa ne mene vuoristoradassa?
Muistan sellaisen joskus nähneeni, mutta ei ainakaan Greatest Hits tai What Hits? dvd:iltä löydy, olen luultavasti väärässä...- china white
love rollercoaster, biisi itse löytyy beavis and the butthead do america -soundtrackilta
- godisawoman
china white kirjoitti:
love rollercoaster, biisi itse löytyy beavis and the butthead do america -soundtrackilta
Puuttuu varmaan jostain sopimusteknillisistä syistä, ei olis ensimmäinen sopimustappelu RHCP:llä...
- china white
1. warped
2. show me your soul
3. catholic school girls rule
4. otherside
5. can't stop
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S605944- 1003091
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242366- 212028
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451731Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911727Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791646- 261562
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691491Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374