Lauantain kunniaksi on Kiteen Grillillä huipputarjous (kopioituna Facebook Kiteen puskaradiosta):
” Lauantai päivän tarjous MEGAMÄTTÖ!!! Vain 20€🎉🎉🎉 Tämä on varma valinta,kun kaveiden kanssa tekee mieli jotain todella tuhdisti! 🤤
Annos sisältää:
Iso keko rapeita ranskalaisia
Paljon makkaraa
Kolme kokolihapihviä
Kolme kananmunaa
300g kebabbia
Lisukkeet:
Ketsuppi,sinappi,hampurilaiskastike,kurkkusalaatti, sipuli.
Tarjous voimassa klo 14.00-21.00
Tervetuloa nauttimaan ruuasta ja lämpimästä palvelusta🫶”
Kiteen Grilli: MEGAMÄTTÖ!!!
10
356
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Koskaan en ole saanut rapeita ranskalaisia grilliltä, vaan lötköjä ja puoli raakoja.
- Anonyymi00002
asiaa
- Anonyymi00003
Itse sain ripulin kun tilasin kebabin ranskalaisilla 😕
- Anonyymi00004
Sitä se tekköö kun pankopoika äitin vellin jälkeen saa vahvempa ruokaa.Ei se maha kestä.
- Anonyymi00005
Outoa ettei muiden grillien annoksista ole tullut vatsavaivoja…? 🤔
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Outoa ettei muiden grillien annoksista ole tullut vatsavaivoja…? 🤔
Jatkuvasti kun vaan valitat ja ruikutat, niin siitähän stressimaha tulee ja sitten on ruikuttajalla ruikulipaska.
- Anonyymi00007
Milloin aloitetaan Papinniemen ex-leirikeskuksen mainonta sekä ylihintaisten autonrottelojen "sekamättö".
Sivuston uusi nimi: Mononen 24 kitee.- Anonyymi00010
Mainoksia jakaa hyvän palvelun saaneet asiakkaat 👍
- Anonyymi00009
Ripulistakin voi näköjään olla ikuisesti katkera, kuramaha on toki kurja juttu ollut ja varsinkin jos et pöntölle asti ehtinyt… mutta, ei sentään lopun elämää kannattais murehtia housuun kakkimista kun eihän se ole kuin sen hetken harmi.
- Anonyymi00012
Kiteen Grilli on kyllä herkullisin grillimesta missä olen syönyt ja hintalaatusuhde kohtaa! 💪
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.377882- 102865
- 80660
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei170646- 50635
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 31590
- 59590
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557