Vapun tunnelmia

Anonyymi-ap

Surkea oli vasemmistolaisten vappumarssi ei ollut väkeä puolessa minuutissa meni ohi eikä punaisilla teltoilla ollut väenpaljoutta. Perussuomalaisten kojulla riitti kuhinaa. Se kertoo aivan oikein tulevien vaalien asetelman.

14

351

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Perussuomalainen vappu on duunarin paras vappu! Eläköön perussuomalaiset, kiitos Riikka kiitos Mestari

• Anonyymi00002

Voi hyvänen aika - että sinä jaksat suoltaa samaa sontaa päivästä toiseen. Kuvastaa jonkin asteen synnynnäistä häitiötilaa ja pakkomielstä oireilua. Kaikki selviää v.2027 keväällä.

• Anonyymi00003

Joko otit maanantain vapaaksi, koeta saada ryyppyputki poikki. Öyh öyh öy öy

• Anonyymi00004

Perussuomalaiset työväen turva!

• Anonyymi00005

PerusÄSSÄ on suurin duunaripuolue ja voittaa vaalit. Kansa rakastaa perussuomalaisia.

• Anonyymi00007

Ehkä n 13% ajattelee niin, loput ajattelee että nuohan kaikki rasisteja ja kuolaavia ördejä

• Anonyymi00006

Perusvappu on paras vappu!

• Anonyymi00009

Sehän on ollut sitten hyvä juttu jos vasemmistolaisten vappumarssi meni puolessa minuutissa ohi. Liian pitkä aika on ollut sekin.

• Anonyymi00010

Juuri päinvastoin. Persujen kojulla ukko silloin tällöin. Ei edes makkaraa ollut myynnissä. Olisi voinut vaikka ostaa niin olut olisi maistunut Black Rosen terassilla. (Maistui toki muutenkin) Kyllä Vappu on yhä Kajaanissakin oikeiden työväenpuolueiden juhla.

• Anonyymi00011

Minä en huomannut mitään kuhinaa perssuolinkaisten teltalla.

• Anonyymi00014

Päässä niillä kuhisoo

• Anonyymi00012

Työväen laulu raikui mahtavasti täällä asti! On täytynyt siis olla väkeä tuhansittain!!

• Anonyymi00016

Miten pitkä oli persujen vappu marssi??????????

• Anonyymi00017

Ne 300 ilmaisen makkaran perässä olevat eivät ratkaise mitään vaaleja tiedät sen itsekin.
      Koko Kajaanin väkimäärä ei myöskään ratkaise yhtään mitään kun Oulussa on pelkästään kaupungin osissa enemmän asukkaita (215000) kuin Kajaanissa 36000 asukasta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      145
      1125
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      1017
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      765
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      213
      758
    5. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      25
      706
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      63
      705
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      696
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      612
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      588
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      57
      541
    Aihe