Surkea oli vasemmistolaisten vappumarssi ei ollut väkeä puolessa minuutissa meni ohi eikä punaisilla teltoilla ollut väenpaljoutta. Perussuomalaisten kojulla riitti kuhinaa. Se kertoo aivan oikein tulevien vaalien asetelman.
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Perussuomalainen vappu on duunarin paras vappu! Eläköön perussuomalaiset, kiitos Riikka kiitos Mestari
- Anonyymi00002
Voi hyvänen aika - että sinä jaksat suoltaa samaa sontaa päivästä toiseen. Kuvastaa jonkin asteen synnynnäistä häitiötilaa ja pakkomielstä oireilua. Kaikki selviää v.2027 keväällä.
- Anonyymi00003
Joko otit maanantain vapaaksi, koeta saada ryyppyputki poikki. Öyh öyh öy öy
- Anonyymi00004
Perussuomalaiset työväen turva!
- Anonyymi00005
PerusÄSSÄ on suurin duunaripuolue ja voittaa vaalit. Kansa rakastaa perussuomalaisia.
- Anonyymi00007
Ehkä n 13% ajattelee niin, loput ajattelee että nuohan kaikki rasisteja ja kuolaavia ördejä
- Anonyymi00006
Perusvappu on paras vappu!
- Anonyymi00009
Sehän on ollut sitten hyvä juttu jos vasemmistolaisten vappumarssi meni puolessa minuutissa ohi. Liian pitkä aika on ollut sekin.
- Anonyymi00010
Juuri päinvastoin. Persujen kojulla ukko silloin tällöin. Ei edes makkaraa ollut myynnissä. Olisi voinut vaikka ostaa niin olut olisi maistunut Black Rosen terassilla. (Maistui toki muutenkin) Kyllä Vappu on yhä Kajaanissakin oikeiden työväenpuolueiden juhla.
- Anonyymi00011
Minä en huomannut mitään kuhinaa perssuolinkaisten teltalla.
- Anonyymi00014
Päässä niillä kuhisoo
- Anonyymi00012
Työväen laulu raikui mahtavasti täällä asti! On täytynyt siis olla väkeä tuhansittain!!
- Anonyymi00016
Miten pitkä oli persujen vappu marssi??????????
- Anonyymi00017
Ne 300 ilmaisen makkaran perässä olevat eivät ratkaise mitään vaaleja tiedät sen itsekin.
Koko Kajaanin väkimäärä ei myöskään ratkaise yhtään mitään kun Oulussa on pelkästään kaupungin osissa enemmän asukkaita (215000) kuin Kajaanissa 36000 asukasta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1451125Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1171017En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213758Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25706- 63705
- 135696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38588
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss57541