PUTINIA PITÄISI NYT VAROITTAA

Anonyymi-ap

"Analyysi / Tilanne Venäjällä on Vladimir Putinille vaarallinen – Kova valtataistelu käynnissä, sanoo tutkija
Venäläisten tyytymättömyys on noussut jo sille tasolle, että seuraukset voivat olla arvaamattomat. Venäläiset ottavat nyt uudenlaisia riskejä. Tilanne on harvinainen ja Kremlin kannalta vaarallinen", kertoo Uusi Suomi.
Eli Kiuruveden putinistien pitäisi nyt varoittaa kiireesti Putinia, että hänen pitäisi mennä kurkkimaan avoimesta ikkunasta tai parvekkeelta, vaikka alhaalta huudettaisiinkin, että
TULE VLADI AKKU-NAAN, TÄÄLLÄ HUUTAA RUMP-PI...!
Tai jotain muuta houkuttelevaa.

14

231

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ptruu, takaisin,
      "- - - että hänen EI pitäisi mennä kurkkimaan - - - ".
      Tämä korjaus kiireellisenä, etteivät syytä yllytyksestä aloittajaa eivätkä varoittajaa, jos Putin todella menisi kurkkimaan akkunasta tai parvekkeelta, mitä jotkut pahantahtoiset saattavat jopa toivoa.

• Anonyymi00003

Putin voi myös saada lahjaksi alushousut, joita hänen ei pitäisi missään nimessä ottaa käyttöön, ei edes avata pakettia, ettei käy niin kuin Navalnyille.
        Navalnyi sentään toipui silloin hyvässä läntisessä sairaalahoidossa, mutta Putinille vastaavantasoista hoitoa tuskin on luvassa.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Putin voi myös saada lahjaksi alushousut, joita hänen ei pitäisi missään nimessä ottaa käyttöön, ei edes avata pakettia, ettei käy niin kuin Navalnyille.
        Navalnyi sentään toipui silloin hyvässä läntisessä sairaalahoidossa, mutta Putinille vastaavantasoista hoitoa tuskin on luvassa.

Tottapa Putini ymmärtää varoa, jos sellaiset saa, hän kun sellaiset Navalnyille itse lahjoitti.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Tottapa Putini ymmärtää varoa, jos sellaiset saa, hän kun sellaiset Navalnyille itse lahjoitti.

Venäjä on spesialisoitunut myrkkyjen käyttöön. Maailmalla tiedetään monia myrkytysjuttuja, joissa tekijät ovat Venäjältä, tai joissa Venäjä on teettäjänä ja tekijät muualta.

• Anonyymi00002

Eikös joku tsetseeni jo ilmoittanut aikovansa Venäjän seuraavaksi johtajaksi.

• Anonyymi00005

Ei kelpaa, Venäjän johdossa pitää olla venäläinen, aito venäläinen, kuten Saksan johdossa ennen aito arjalainen.
        Hitler tosin ei itse niin kovin arjalaiselta näyttänyt, ei ollut nykypäivän mitoissa pitkänsutjakka, oli 173 - 176, mikä 1889 syntyneelle on toki kelpo mitta, mutta ei ollut vaalea, jollaiseksi arjalainen yleensä mielletään.
        Putin olisi ulkonäöltään arjalainen, jos olisi hoikempi, mutta pituutta on vähemmän kuin Hitlerillä, noin 170.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ei kelpaa, Venäjän johdossa pitää olla venäläinen, aito venäläinen, kuten Saksan johdossa ennen aito arjalainen.
        Hitler tosin ei itse niin kovin arjalaiselta näyttänyt, ei ollut nykypäivän mitoissa pitkänsutjakka, oli 173 - 176, mikä 1889 syntyneelle on toki kelpo mitta, mutta ei ollut vaalea, jollaiseksi arjalainen yleensä mielletään.
        Putin olisi ulkonäöltään arjalainen, jos olisi hoikempi, mutta pituutta on vähemmän kuin Hitlerillä, noin 170.

Minkä tyyppinen Venäjän presidentin pitäisi olla, vaikea sanoa.
        Ainakin rauhantahtoinen, sepä selvä.
        Nimittäin muun maailman silmissä.
        Toivon mukaan Venäjän kansa on samaa mieltä...
        Myös Kremlin johtoporras.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Minkä tyyppinen Venäjän presidentin pitäisi olla, vaikea sanoa.
        Ainakin rauhantahtoinen, sepä selvä.
        Nimittäin muun maailman silmissä.
        Toivon mukaan Venäjän kansa on samaa mieltä...
        Myös Kremlin johtoporras.

Jos muuten Saksassa olisi oltu Führerin valinnassa yhtä tarkkoja kuin tämän päivän kissa- ja koiranäyttelyissä ollaan, Hitleriä ei olisi tehtävään valittu.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Jos muuten Saksassa olisi oltu Führerin valinnassa yhtä tarkkoja kuin tämän päivän kissa- ja koiranäyttelyissä ollaan, Hitleriä ei olisi tehtävään valittu.

Tarkkaan ottaen, Hitler taisi ottaa vallan itse, samoin kuin on ottanut Putin. Ja toisaalla Trumppikin on puhunut kolmannesta kaudesta, mutta Trumppi nyt puhuu milloin mitäkin...

• Anonyymi00010

Iltalehdestä löytyy asiaa selventävä juttu:
        "Tšetšeenijohtaja: Muslimit ottavat vallan Moskovassa
        Tšetšeenipoliitikko sanoo muslimien olevan valmiita ottamaan vallan Moskovassa."
        Eli ei valtaan vaaleilla, vaan voimalla...
        Jos niin käy, voi sanoa, että hei hulinaa, siellä päitä lentelee.

• Anonyymi00011

Älkää suotta huolehtiko! Tarja-ystävä pelastaa Putlerin Suomeen. Saihan Tarja jo kissankin Vladimirilta lahjukseksi.

• Anonyymi00012

Entäpä, jos tshetsheenit tulevat perässä?

• Anonyymi00013

Oliko se se sinisilmäinen kissa?

• Anonyymi00014

Voisihan sitä varoittaa,
      jos tietäisi,
      missä bunkkerissa se kytröttää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1702
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      903
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      745
    4. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      97
      666
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      644
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      618
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      566
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      546
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      16
      522
    Aihe