Olisiko se suhteessakin niin

Anonyymi-ap

Että minun pitäisi aina tehdä kaikki aloitteet ja viestittelyt?
Kun minä edes joskus haluaisin kokea olevani haluttu ja kiinnostava. Ei niin, että minä roikun ihmisessä, josta en saa mitään irti. En tiedä onko hän kiinnostunut minusta, vai eikö ole.
Minä varmaan kyllästyisin aika pian siihen yrittämiseen ja antaisin olla. Ja sitten me vain etäännytään toisistamme pikkuhiljaa kokonaan.
N->M

20

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI
    • Anonyymi00002
      UUSI

Näin tulee käymään.

• Anonyymi00009
        UUSI

Erikoinen prognoosi palstaäijän dillestä provosta

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Prognoosi, eli ennuste- ei esim projekti

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Suosittelen sulle proktologia.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Suosittelen sulle proktologia.

No jo se on pienestä taas sullakin joku kii👍

• Anonyymi00003
      UUSI

Ei multa. Mä en tykkää viestittelystä.
      M-nainen

• Anonyymi00004
      UUSI

Mulla on ainakin huono muisti, niin ehkä en muistais, että oon ees ehdotellut. Ja sitten vaan ehdottelisin uudestaan. 💁🏻‍♀️

• Anonyymi00005
      UUSI

Eikä sinulla missään kolise että olet epäviehättävä jos et livenäkään ketään saa kiinnostumaan pitempiaikaisesti.

• Anonyymi00008
        UUSI

Kyllä minä olen sen ymmärtänyt jo.

• Anonyymi00014
        UUSI

Toivotaan, että demonisen kateuden kohteesi ottaa kopin tästäkin tulkutuksesta tässäkin palstaäijän aloituksessa kun käyt rinnastamassa jotain todella makaaberia systeemiä. Kuinka se sinun fiktiivinen miesystävä muuten- tukeeko rinnalla kun käyt voimassa ”hyvin” täällä netissä?

• Anonyymi00006
      UUSI

Jos mies on hullaantunut sehän tekee kaikkensa että sinä tiedät että se haluaa vain sinut. Jos taas vain kiusaat. Niin se vasta on sairasta. Mutta silloin jos mies sellaisen kanssa jatkaa niin pitää todeta että on aika epätoivoinen mieskin tai sitten taustalla on joku syy miksi jatkaa. Tavote? Kosto? Tai objekti/kokemus. Tai sadismi

• Anonyymi00007
        UUSI

No tätä juuri olen miettinyt. Tuskin hän on kiinnostunut, kun ei tee asian eteen yhtään mitään. Siksi minäkään en jaksa enää yrittää.

• Anonyymi00010
        UUSI

No ny on taas aapeepalstaäijä intensiivinen monologi. Älä ota kehuna

• Anonyymi00015
      UUSI

Ei kannata panostaa suhteeseen tai edes pidempään etsiä miehestä merkkejä jos sen huomaa jo hänen käytöksestään, että kiinnostus ei ole yhtä intensiivistä tai sitä ei ole hyvän päivän toivotusta enempää.
      Ei se siinä suhteessakaan sen paremmaksi sitten muutu jos alkukin jo tuntuu kivireen vetämiseltä.
      Kyllä Mies näyttää kiinnostuksen jos sitä kiinnostusta on. Jollei sitten kyse ole todella ujosta tapauksesta joita on kuitenkin harvemmin.

• Anonyymi00016
      UUSI

Aiemmin miehet tekivät lähes kaikki aloitteet. Seksuaalisen vallankumouksen jälkeen seksuaalisesti aktiivisempi tekee aloitteet.

• Anonyymi00017
      UUSI

No eikös ne vieläkin ole miehiä ne seksuaalisesti aktiivisemmat.. ainakin näistä palstaruinauksista jotenkin paistaa se mies sieltä vinkumisen alta

Jokunen naispuolinen täällä välillä ulvoo, mutta epäilen että ovat vielä kehitysvaiheessa kun se teksti heillä on vähän sellaista että on katsottu lehtiä tai filmiä, mutta ei varsinaisesti ole mitään kokeiluja tehty noin niin kuin käytännössä.

• Anonyymi00018
      UUSI

Sama taitaa olla ihan tuolla livessä.
      Kumpikohan tekee ensin aloitteen seksuaaliseen suuntaan kun aletaan olemaan yhdessä??
      Olen kuullut sanonnan: mies antaa rakkautta saadakseen seksiä.
      Nainen antaa seksiä saadakseen rakkautta.
      Aika tylyä tekstiä.

• Anonyymi00019
      UUSI

Suhde ja suhteen muodostumiseen johtava aloitteellisuus ovat kaksi täysin eri asiaa. Tuntemattoman lähestyminen ei millään lailla vastaa kumppanin kanssa vuorovaikuttamista. Niissä tarvitaan ihan eri taitoja ja niihin osallistuu ihan eri luonteenpiirteet.

• Anonyymi00020
      UUSI

Se on silleen, ettei siinä lasketa kuka ja mitä. Kun on lähellä, niin se lähtee siitä, jos halut kohtaa ja se on kummallekin luonnollinen asia suhteessa, eikä mikään velvollisuus tai kotityö.
      Nainen sivusta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      157
      2558
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      839
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe