Että minun pitäisi aina tehdä kaikki aloitteet ja viestittelyt?
Kun minä edes joskus haluaisin kokea olevani haluttu ja kiinnostava. Ei niin, että minä roikun ihmisessä, josta en saa mitään irti. En tiedä onko hän kiinnostunut minusta, vai eikö ole.
Minä varmaan kyllästyisin aika pian siihen yrittämiseen ja antaisin olla. Ja sitten me vain etäännytään toisistamme pikkuhiljaa kokonaan.
N->M
Olisiko se suhteessakin niin
20
268
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
- Anonyymi00002UUSI
Näin tulee käymään.
- Anonyymi00009UUSI
Erikoinen prognoosi palstaäijän dillestä provosta
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Prognoosi, eli ennuste- ei esim projekti
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Suosittelen sulle proktologia.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Suosittelen sulle proktologia.
No jo se on pienestä taas sullakin joku kii👍
- Anonyymi00003UUSI
Ei multa. Mä en tykkää viestittelystä.
M-nainen - Anonyymi00004UUSI
Mulla on ainakin huono muisti, niin ehkä en muistais, että oon ees ehdotellut. Ja sitten vaan ehdottelisin uudestaan. 💁🏻♀️
- Anonyymi00005UUSI
Eikä sinulla missään kolise että olet epäviehättävä jos et livenäkään ketään saa kiinnostumaan pitempiaikaisesti.
- Anonyymi00008UUSI
Kyllä minä olen sen ymmärtänyt jo.
- Anonyymi00014UUSI
Toivotaan, että demonisen kateuden kohteesi ottaa kopin tästäkin tulkutuksesta tässäkin palstaäijän aloituksessa kun käyt rinnastamassa jotain todella makaaberia systeemiä. Kuinka se sinun fiktiivinen miesystävä muuten- tukeeko rinnalla kun käyt voimassa ”hyvin” täällä netissä?
- Anonyymi00006UUSI
Jos mies on hullaantunut sehän tekee kaikkensa että sinä tiedät että se haluaa vain sinut. Jos taas vain kiusaat. Niin se vasta on sairasta. Mutta silloin jos mies sellaisen kanssa jatkaa niin pitää todeta että on aika epätoivoinen mieskin tai sitten taustalla on joku syy miksi jatkaa. Tavote? Kosto? Tai objekti/kokemus. Tai sadismi
- Anonyymi00007UUSI
No tätä juuri olen miettinyt. Tuskin hän on kiinnostunut, kun ei tee asian eteen yhtään mitään. Siksi minäkään en jaksa enää yrittää.
- Anonyymi00010UUSI
No ny on taas aapeepalstaäijä intensiivinen monologi. Älä ota kehuna
- Anonyymi00015UUSI
Ei kannata panostaa suhteeseen tai edes pidempään etsiä miehestä merkkejä jos sen huomaa jo hänen käytöksestään, että kiinnostus ei ole yhtä intensiivistä tai sitä ei ole hyvän päivän toivotusta enempää.
Ei se siinä suhteessakaan sen paremmaksi sitten muutu jos alkukin jo tuntuu kivireen vetämiseltä.
Kyllä Mies näyttää kiinnostuksen jos sitä kiinnostusta on. Jollei sitten kyse ole todella ujosta tapauksesta joita on kuitenkin harvemmin. - Anonyymi00016UUSI
Aiemmin miehet tekivät lähes kaikki aloitteet. Seksuaalisen vallankumouksen jälkeen seksuaalisesti aktiivisempi tekee aloitteet.
- Anonyymi00017UUSI
No eikös ne vieläkin ole miehiä ne seksuaalisesti aktiivisemmat.. ainakin näistä palstaruinauksista jotenkin paistaa se mies sieltä vinkumisen alta
Jokunen naispuolinen täällä välillä ulvoo, mutta epäilen että ovat vielä kehitysvaiheessa kun se teksti heillä on vähän sellaista että on katsottu lehtiä tai filmiä, mutta ei varsinaisesti ole mitään kokeiluja tehty noin niin kuin käytännössä. - Anonyymi00018UUSI
Sama taitaa olla ihan tuolla livessä.
Kumpikohan tekee ensin aloitteen seksuaaliseen suuntaan kun aletaan olemaan yhdessä??
Olen kuullut sanonnan: mies antaa rakkautta saadakseen seksiä.
Nainen antaa seksiä saadakseen rakkautta.
Aika tylyä tekstiä. - Anonyymi00019UUSI
Suhde ja suhteen muodostumiseen johtava aloitteellisuus ovat kaksi täysin eri asiaa. Tuntemattoman lähestyminen ei millään lailla vastaa kumppanin kanssa vuorovaikuttamista. Niissä tarvitaan ihan eri taitoja ja niihin osallistuu ihan eri luonteenpiirteet.
- Anonyymi00020UUSI
Se on silleen, ettei siinä lasketa kuka ja mitä. Kun on lähellä, niin se lähtee siitä, jos halut kohtaa ja se on kummallekin luonnollinen asia suhteessa, eikä mikään velvollisuus tai kotityö.
Nainen sivusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1572558Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658