Kun kutsut noista söpöksi, mitä tarkoitat? Koiranpentua?
Määrittele söpö
23
215
Vastaukset
- Anonyymi00001
Söpö on sama kuin suloinen.
Miksi pitää aikuisille ihmisille olla vääntämässä kaikki rautalangasta? - Anonyymi00002
- Anonyymi00003
Minä kutsuin miestäni pupuksi. Hän oli ihan ihmeissään, narsistit ilostuu kun saa uusia ideoita muihin suhteisiin. Onhan se ollut aina ilo olla inspiraationa muille.
- Anonyymi00004
Söpö mies= ehkä hieman komea. Sileä ja karvaton kasvoiltaan. Kauniit siniharmaat silmät. Hieman loivat kihartuvat hiukset tuuheat ja ei kalju. Poikamainen mies on söpö. Pukeutuu nuorekkaasti. Polvishortseihin. On rento ja iloinen.
Ei missään nimessä yli 50. Vanha mies ei ole söpö. - Anonyymi00005
!..
- Anonyymi00006
Se on suloista kun on herkkä ja siksi myös söpöä
- Anonyymi00007
Olen huomannut saman, että joillekin pitää vääntää todella rautalangasta ihan pilkulleen kaikki määritellä.
Ehkä jäänyt joku kehitysvaihe välistä tai jotain muuta ongelmallista ollut siinä.- Anonyymi00014
Autismia, jäädään kiinni sanatasoon ja yksityiskohtiin jolloin asian ydin jää tajuamatta. Rasittava piirre.
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Autismia, jäädään kiinni sanatasoon ja yksityiskohtiin jolloin asian ydin jää tajuamatta. Rasittava piirre.
Vain normoille. Muista se on kivaa!
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tuo on loukkaus meitä autisteja kohtaan. Ei mulla ole ongelmia ymmärtää mitä söpö tarkoittaa.
- Anonyymi00008
Herttainen, söötti, suloinen ... sellainen, jota katsellessa ja kuunnellessa tulee ihana lämmin ja pehmeä tunne. Ulkoisesti minun silmiini söpö mies on ehkä hieman androgyyni, ei ainakaan mikä kirveellä veistetty ja kulmikas. Monet aasialaiset miehet ovat minun silmiini söpöjä, vaikkakaan ei söpöyteen aasialaisuutta tarvita. Hän on suht saman kokonen kuin minä, ei kaksimetrinen korsto, joka ei mahdu ovista sisään. Hänellä on pehmeä "tenoriääni", jota on miellyttävä kuunnella. Hän on hyväkäytölsinen ja kiltti, osaa ehkä hieman höpsötelläkin.
Ai niin ja miehen pitää ehdottomasti olla söpö kiinnostaakseen minua. - Anonyymi00009
Söpö pehmeä ja voi halia.
- Anonyymi00010
Eilen tuli söpö tyttö vastaan lenkillä.
- Anonyymi00011
Söpö on ihminen, joka herättää hellyyden ja ihastuksen tunteita. Hän voi olla myös komea mies, mutta söpöys on juuri tuo ominaisuus, joka saa aikaan halun pussailla toista kaikkialle. Hullaantuu eräällä lailla toiseen.
- Anonyymi00012
Ihanat silmät ja huulet joita haluaisi pusutella. Mies, joka yrittää olla päältä kova, mutta sisällä on pieni söpöhöppänä sydän, joka tarvitsee naisen rakkautta, tukea ja hellyyttä kokeakseen itsensä kokonaiseksi ja löytäessään maskuliinisen puolensa.
- Anonyymi00013
Kultainen noutaja-energia. Mulla tulee mieleen vaalea ja sinisilmäinen mies, joka katsoo pehmeästi.
Pelkästään hyvä asia.- Anonyymi00015
Semmonen joka kohtelee tasavertaisena ihmisenä eikä pelottele ja ahdistele.🤔
- Anonyymi00016
sellainen neitsyt ja vähintään 40 v voi useimmiten olla söpö
- Anonyymi00017
https://www.instagram.com/empoweringhairywomenofficial/?hl=fi noissa karvaturreissa on söpöyttä, paitsi että tuo voimaantunut ilmeily ja eleily eivät sitä ole. Ei kuitenkaan haittaa yhtään tuo roisi karvaisuus, koska se estää näimmä ihon tatuttamisen. Toivon vainenn etteivät ole tekoälyä. Saattaahan noillao lla jotian hirsutismia ja pcosia ja se vähän riepoo mieltä että mitä jos karvaisuus onhin merkki siintä että kehossa on jotain autoimmuunivaivoja, sisäelinongelmia, hedelmättömyyttä. mutta jos on/olisi kaikinpuolin terve, hedelmöittyväinen ja toimiva plikka niin tuollainen härski karvaisuus on aika eri sykäyttävää, t vanhapoisi 42
- Anonyymi00019
Mitä tarkoittaa tatuttamimen?
- Anonyymi00020UUSI
Söpö nainen on sellainen hyvin siro, hyvin nuori ynnä hyvin hoikka kaunotar joka on tottelevainen sekä nöyrä ynnä seksikäs. Esimerkiksi, miehensä läsnäollessa hän aina kääntää päänsä alas nähdäkseen söpöt varpinsa ja muistelee kuinka miehensä niitä aina nuolee, suutelee ja imee kiihkeästi, tämä nostaa söpön punan hönen sopöille poskipäilleen sekä kasteen pikkuisille söpöille huulilleen. Söpö nainen ei koskaan ole ollut kantavana, joten hänen nännipihansa ja nänninsä eivät ole ruskeita vaan loistavat vaalenpunaisessa kirjossa eikä nännipihoissaan siksi ole Montgomeryn rauhasia (Montgomery glands) myöskään. Hän ei ole koskaan puksutellut, joten hänen tavaransa ja terälehdet hehkuvat ruusunpunaisena siihen asti kunnes mies hänen kukkansa lehdet pois nyppii (deflower).
- Anonyymi00021UUSI
Ok oksu nousi suuhun palstaäijätransu. Häivy.
- Anonyymi00023UUSI
Hän mies, päästä varpaisiin, pebaa unohtamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2022784Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1622490Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 64951
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait255899Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies104881Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20879Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka306869Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22748Onneksi tapasin sut
Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku93739