Hyvännäköisiä mut ei kuka vaan käy. Pelkkä ulkonäkö ei enää riitä.
On ihana katsella
18
248
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mikä on aloituksesi pointti?
- Anonyymi00002
Narsismi.
- Anonyymi00003
Varmaan haluaapi naisten sieluja peilailla tuolla ulkona eikä enääN vaikka pelkkää hanuria tiirailla
- Anonyymi00004
Että haluan saada irl jotain
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Narsismi.
Älä nyt palstaäijä panostaa sisällön perusteella ns myös henkisiin arvoihin. Eikö ollutkin yksäri sielukas aloitus kun miettii?
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Että haluan saada irl jotain
Kyllä sielu kaipaa jotain enemmän. Yhteistä kaikkea mitä oli💭
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Älä nyt palstaäijä panostaa sisällön perusteella ns myös henkisiin arvoihin. Eikö ollutkin yksäri sielukas aloitus kun miettii?
Pitää hetken päästä äänestää omaa kommenttia uudelleen ja käväistä ketjusta veks, jotta tämä näyttää nyt yleiseltä yhteiskunnallisesti erittäin merkittävältä tiedolta kuten tämä narsismia peräänkuuluttava oletettavasti tekee
- Anonyymi00007
Silikonirintojakin on kiva kaukaa kuvista katsella kuin Hessu Hopon seikkailuja mutta tosi elämässä nou nou..
- Anonyymi00008
Semmoset ylimääräset silikoni muovit tissipusseissa on varmaan mukava elämä. Aina maksaa rahaa niidenkin hoitaminen. Vanhalla naisella oli sellaiset. Ne roikku pimpsan päällä.
- Anonyymi00012
Silikonirinnat voi olla hyvinkin kauniit.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Silikonirinnat voi olla hyvinkin kauniit.
Hetken kyllä
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Hetken kyllä
No, mikä hetki tarkoittaa kellekin. Laiskiaiselle menee hetkeen pitkä aika. Tai jotain.
- Anonyymi00010
- Anonyymi00011
Itse asiassa ”hyvän näköisyys” kumpuaa usein ihmisen sisältä, sydämestä ja sielusta. Juuri siksihän näihin kauniisiin ihmisiin ihastutaan. Jos he olisivat pelkkä kuori, ei heitä edes huomattaisi.
- Anonyymi00013
Jaa-a
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Jaa-a
Kyllä suomeksi, olen asiaa ehtinyt jopa miettimään, mutta mulla onkin jo ikää.
- Anonyymi00017UUSI
Minä en halua katsella naisia. Tahdon vaan yhden omaksi ja sitten olla hänen vierellään loppuelämän ja halia. Tärkeää on tietysti, että nainen on onnellinen kun on kanssani. Että olen hänen oma nallekarhunsa, jota hän haluaa rakastaa ja hoivata.
- Anonyymi00018UUSI
Se ei missään vaiheessa ole riittänyt mulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2022784Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1622490Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 64951
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait255899Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies104881Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20879Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka306869Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22748Onneksi tapasin sut
Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku93739