Ne jotka on eniten äänessä ovat jääneet omassa elämässään jälkeen ! eivätkä osaa tehdä yhtään mitään..Miten on poliitikot 🤣
Vastaukset 39
- Anonyymi00001
Tuntomerkit sopii Kepun emojille On AINA äänessä.Yhtenä päivänä laskin hänen kommentit vuorokaudessa toista sataa kappaletta.
- Anonyymi00004
Kepu Emoji istuu valtuustossa takarivissä. Kepulaisten ei kannatta kirjoittaa moisia typeryyksiä, mutta käpykaartilaisten epärehellisyydessä se onnistuu.
- Anonyymi00002
Eika kai yksi ääni ole eniten ääniä jälkeen jäänyt on toki.
- Anonyymi00003
ei kai
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
ei kai
Keijo, eikö sinua yhtään hävetä kun kotonakin ois töitä ! ?
- Anonyymi00005
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e86ebfff-2a4e-4add-a7db-56091fbf228c
Kristillistä toimintaa - Anonyymi00006
Voin lopettaa totuuden kertomisen, jos aamuitkijäkin jättää päättäjät rauhaan.
- Anonyymi00007
Kerrohan totuus.
Yksi keskustan henkilö toi valtuuston kokouksessa Moskuankankaasta yhden ai osn mielipiteen julki. Siinä mielipiteensä väitettiin, että valittajat moskuankankaasta eivät ole Pihtiputaalta. Miten joku valtuutettu ilkesi tuoda tuon esiin vaan ei tuonut kuvallisia mielipiteitä esille. Ei tuonut julki huolia maisema haitoista. Viiden metrin lyhennys tuulivoimalaan ei ole merkittävä haitan poisto. - Anonyymi00009
Mikä helvetin aamu nyt on
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kerrohan totuus.
Yksi keskustan henkilö toi valtuuston kokouksessa Moskuankankaasta yhden ai osn mielipiteen julki. Siinä mielipiteensä väitettiin, että valittajat moskuankankaasta eivät ole Pihtiputaalta. Miten joku valtuutettu ilkesi tuoda tuon esiin vaan ei tuonut kuvallisia mielipiteitä esille. Ei tuonut julki huolia maisema haitoista. Viiden metrin lyhennys tuulivoimalaan ei ole merkittävä haitan poisto.Miksi ei saisi tuoda mielipiteitä julki? Me emme elä ihalemassasi Venäjällä. Täällä saa asiat kertoa. Se, että tapavalittajat käyvät Kremlin käskystä tuulivoiman kimppuun ei auta asioiden hoitamista.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mikä helvetin aamu nyt on
Marisija aloittaa aina aamusta.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miksi ei saisi tuoda mielipiteitä julki? Me emme elä ihalemassasi Venäjällä. Täällä saa asiat kertoa. Se, että tapavalittajat käyvät Kremlin käskystä tuulivoiman kimppuun ei auta asioiden hoitamista.
Miksi vain yksi mielipide tuotiin julki? Venäjällä on se tyyli ja näyttää olevan myös Pyhäjärvellä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Marisija aloittaa aina aamusta.
Minä en voi sille mitään jos marisija on aamuÄksy 😂
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miksi vain yksi mielipide tuotiin julki? Venäjällä on se tyyli ja näyttää olevan myös Pyhäjärvellä.
Miksi hänen olisi pitänyt muita tioda? Jos vetoaa muihin nii voi tuoda itse niitä esiin. Miksi muuten ulkopuoliset puuttuvat asiaan?
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Miksi hänen olisi pitänyt muita tioda? Jos vetoaa muihin nii voi tuoda itse niitä esiin. Miksi muuten ulkopuoliset puuttuvat asiaan?
Tasapuolisesti pitää tuoda kaikki asiat julki.
Jos et ymmärrä sitä, tässä puhutaan ihmisten kodeista ja elämästä. Ihmisten terveydestä ja puhtaan veden saamisesta.
Vaan nämä päättäjät ovat vastuussa päätöksestä . Toivottavasti tämä Rova Mykkänen myös muistaa sen.
Tässä olisi joku halunnut tehdä tarkentavia kysymyksiä selvityksestä . Ja se on tyhmä joka ei kysy vaan kuvittelee ymmärtävänsä kaiken.
Jos nämä kaikki olisivat lukeneet kaikki tekstit ja ymmärtäneet lukemansa ja muistaneet vastuunsa niin asia on ok. Vaan se selviää sillä kun he selittävät mitä kohtia ovat lukeneet. - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tasapuolisesti pitää tuoda kaikki asiat julki.
Jos et ymmärrä sitä, tässä puhutaan ihmisten kodeista ja elämästä. Ihmisten terveydestä ja puhtaan veden saamisesta.
Vaan nämä päättäjät ovat vastuussa päätöksestä . Toivottavasti tämä Rova Mykkänen myös muistaa sen.
Tässä olisi joku halunnut tehdä tarkentavia kysymyksiä selvityksestä . Ja se on tyhmä joka ei kysy vaan kuvittelee ymmärtävänsä kaiken.
Jos nämä kaikki olisivat lukeneet kaikki tekstit ja ymmärtäneet lukemansa ja muistaneet vastuunsa niin asia on ok. Vaan se selviää sillä kun he selittävät mitä kohtia ovat lukeneet.Miten niin hän ei puhunut tasapuolisesti? `
Kuuluuko vastuuseen sen kantaminen eikä käpykaartiin lähteminen? Siis raukkamainen toiminta. - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Miten niin hän ei puhunut tasapuolisesti? `
Kuuluuko vastuuseen sen kantaminen eikä käpykaartiin lähteminen? Siis raukkamainen toiminta.Onko vastuunkantoa Kepu/ Vasemmistolla ?? Vuosi 2025 lainamäärä kasvoi 3.3 milj euroa. tappio n.2milj,euroa. Omavarallisuusaste 30.5 % pitäisi olla väh.70 % Lainamäärä senkuin jatkaa nousua kulttuuritalon rakentamisen takia ainakin 10milj.euroa .Siihen kun vielä lisätään tästä katkoksesta aiheutuneet kulut puhumme jo ainakin 15miljeuron lainanlisäyksestä.Tämäkö on sitä vastuun kantamista? Moukkamaista toimintaa.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Miten niin hän ei puhunut tasapuolisesti? `
Kuuluuko vastuuseen sen kantaminen eikä käpykaartiin lähteminen? Siis raukkamainen toiminta.Nyt ymmärrän miksi kokoukset eivät näy jälkikäteen..
Joku nukahtaa , yksi huutaa toisille etyä lukekaa paperit. Yms.
On aikamoinen show. Vielä kun katsoi etupenkkiläisten ilmeitä niin huh huh.
Onhan Raijalla välillä erikoinen puhetyyli vaan hän on silti perehtynyt asioihin.
Epäilen, että osa ei ole perehtynyt asioihin.
Varmaan nämä jotka lukivat tekstit huomasivat ettei taloustilanne vielä näiden takia parane ainakaan neljään viiteen vuoteen .pieniä vajavaisuuksis on . - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Nyt ymmärrän miksi kokoukset eivät näy jälkikäteen..
Onhan Raijalla välillä erikoinen puhetyyli vaan hän on silti perehtynyt asioihin.
Varmaan nämä jotka lukivat tekstit huomasivat ettei taloustilanne vielä näiden takia parane ainakaan neljään viiteen vuoteen .pieniä vajavaisuuksis on ........puheenjohtajalla on välillä kaikki paperit hukassa.sihteerikin etsii niitä..Välillä elelee markkaaikaa .ei ymmärrä että VHS video aikakausi on mennyt.Juoni käy asiansa puhumassa pöntöstä ,luulee olevansa isokin viskaali. Melkoista sirkusta,sanoisin.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Nyt ymmärrän miksi kokoukset eivät näy jälkikäteen..
Varmaan nämä jotka lukivat tekstit huomasivat ettei taloustilanne vielä näiden takia parane ainakaan neljään viiteen vuoteen .pieniä vajavaisuuksis on .Perehtynyt?
- Anonyymi00023
Perussuomalaiset tuottavat tekoälyllä valheellisia kuvia. Valehtelu on puolueen ytimessä.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e86ebfff-2a4e-4add-a7db-56091fbf228c- Anonyymi00026
Halla-ahon mukaan valehtelu on luonnollinen osa politiikan tekoa.
Tiedetään meilläkin. - Anonyymi00027
Tarkoitin tietysti eturiviä eli aivottomia yksilöitä.
- Anonyymi00032
Tällä opilla persut väärentävät videoita toisin kuin emoji t enho yrittää vääntää. - Anonyymi00039
🤣
- Anonyymi00040
Yhdestä asiasta voimme olla täysin varmoja. Luonto hoitaa tikanpojan puusta alas, kipin kapin ja kops
- Anonyymi00047
KEPUMAFIAA ei pysty kukaan kaatamaan.Joka siihen hämähäkinseittiin menee,niin sieltä ei pois pääse.Verkostunut ja tiedotus toimii.
- Anonyymi00050
Ei jakanut vaan heitti sinut pihalle. Mikä kuulemma naurattaa vieläkin.
- Anonyymi00052
Koko pitäjä tietää ja nauraa sinulle, joten hävettäkö? Minäkin tiedän, vaikka en ollut paikalla.
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Koko pitäjä tietää ja nauraa sinulle, joten hävettäkö? Minäkin tiedän, vaikka en ollut paikalla.
Kääpiönheitossa on kuulemma jopa kilpailtu?
- Anonyymi00057
Anonyymi00052 kirjoitti:
Koska tuo "ulosheitto Sua kovin kiinnostaa niin kerron mitä tuolloin tapahtui;;;menin vaalituvalle tapaamaan tuttua joka oli vahtivuorossa,Hän oli syömässä.Tilalla oli Heikki Koski.hän pyysi mua poistumaan mutta sanoin että jos saisin kahvikupillisen juoda.Hän antoi siihen luvan.tulipa vielä istumaan samaan pöytään.Poistamisen syyksi hän ilmoitti mun lehtikirjoittelun. jotka ilmeisesti ei olleet Kepun mieleen. Kirjoitin tuosta kohtelusta selännelehteen. niihin väitteisiin joita Heikki valehtelee ei yksikään pidä paikkaansa::: En ollut humalassa,,En ole homo kuten hän väittää. Enole Emoji kuten hän väittää.en ole Persu kuten hän väittää Ei mua ajettu pois Ruukista kuten hän väittää. .uhkailee lähtevänsä kirveen kanssa haavistoon,hänen mukaan minulle pitäisi suorittaa eutanasia. Kaikki siis lähti vyörymään niin pienestä asiasta, Valehtelematta mitään Tenho.
- Anonyymi00061
Anonyymi00057 kirjoitti:
Koska tuo "ulosheitto Sua kovin kiinnostaa niin kerron mitä tuolloin tapahtui;;;menin vaalituvalle tapaamaan tuttua joka oli vahtivuorossa,Hän oli syömässä.Tilalla oli Heikki Koski.hän pyysi mua poistumaan mutta sanoin että jos saisin kahvikupillisen juoda.Hän antoi siihen luvan.tulipa vielä istumaan samaan pöytään.Poistamisen syyksi hän ilmoitti mun lehtikirjoittelun. jotka ilmeisesti ei olleet Kepun mieleen. Kirjoitin tuosta kohtelusta selännelehteen. niihin väitteisiin joita Heikki valehtelee ei yksikään pidä paikkaansa::: En ollut humalassa,,En ole homo kuten hän väittää. Enole Emoji kuten hän väittää.en ole Persu kuten hän väittää Ei mua ajettu pois Ruukista kuten hän väittää. .uhkailee lähtevänsä kirveen kanssa haavistoon,hänen mukaan minulle pitäisi suorittaa eutanasia. Kaikki siis lähti vyörymään niin pienestä asiasta, Valehtelematta mitään Tenho.
Miksi poistettiin?? nyt on Heikki sinun vuorosi ottaa kantaa asiaan.Ollos hyvä Sana on vapaa.
- Anonyymi00054
Keskustelu 24 sanakirja
ei yhdisty heidän sana on vain ilmainen sanakirja kunta peppu kävelyin - Anonyymi00055
Persut ovat muutenkin rasistisia.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009656219.html- Anonyymi00068
Vihervassarit vihaa työtätekeviä suomalaisia, kuten tässäkin ryhmässä selkeästi huomaa. Pitäisi vaan rajat aukaista ja kaduilla maata ideologisesti työttöminä.
- Anonyymi00058
Älä viskaa mua enää pihalle..Ethän !
- Anonyymi00062
Ketään ei ole viskattu ulos. kukaan ei ole vikissyt lentäessään kukaan ei ole tullut sinne homostelemaan Kaikki silkkaa valhetta.
- Anonyymi00066
Kotkassa perussuomalaista epäillään murhasta.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011998838.html
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1621578Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1411224Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216889- 70836
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63727- 53722
- 46705
- 87637
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt193598- 52582