En pitkään aikaan ole päässyt Patakirppiksellä käymään mutta tänään kun kävin niin olin ihan ihmeissäni, sehän oli puoli tyhjä! Eikö kirppistely ole enää porilaisten mieleen? Vaikka oli hienoa kiertää ihan rauhassa, niin olihan se surullista. Onneksi kassalla oli niin aurinkoinen ja iloinen nuori nainen että kaikesta huolimatta jäi reissusta hyvä mieli!
Mitä on tapahtunut Patakirppikselle?
5
358
Vastaukset
- Anonyymi00001
No ainakaan padassa ei ole koskaan tarvinnut jonottaa normaalia enemmän. Myyjät on aina olleet töissä ja hereillä. Mitä ei kyllä voi sanoa kellarikirpparista. Kyllä oli taas kanoilla kotkottamista ja jono seisoi.
Mielisairasta jos minulta kysytään. - Anonyymi00002
Pääseekä patasiivojat myös uimahallille ??
T. Lauri - Anonyymi00003
Kirppikset ovat suora indikaattori talouden ja paikkakunnan tilasta. Porin keskusta ainakin on täynnä tyhjiä liikehuoneistoja ja kaikenmaailman kirppiksiä, missä persaukiset epätoivoisesti yrittävät realisoida omaisuuttaan.
Siinä vaiheessa, kun ihmisen pitää myydä käytettyjä kalsareitaan ja rintsikoitaan, asiat ovat jo TOSI huonosti.
Niin on tosin Porissa kaikki muukin. Torin ympäristön kulahtaneet rakennuksetkin muistuttavat entistä Itä-Berliiniä.- Anonyymi00004
Valehtelet raukka. Itä-berliini muistuttaa poria eikä toisinpäin.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Valehtelet raukka. Itä-berliini muistuttaa poria eikä toisinpäin.
Itä-Porissa kaikki muistuttaa Moskovasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011795- 591180
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4561146- 1701053
- 58831
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132827Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51718
- 57681