Häiritse paino.
Nyt sua ei enää
20
282
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Häiritsee. En ole koskaan ollut sinusta kiinnostunut ja painosi on yksi syy sille. Älä usko feikkiprofiilia.
- Anonyymi00002UUSI
Älä jaksa
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Älä jaksa
No kun tässä on totuus!! Koita jo hitto soikoon uskoa.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Älä jaksa
Voisitko vaan kysyä oikeassa elämässä tekstiviestillä että olenko kiinnostunut niin saisit vastauksen.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Voisitko vaan kysyä oikeassa elämässä tekstiviestillä että olenko kiinnostunut niin saisit vastauksen.
Vastaisit että et ole mutta et pysty mua unohtamaan joten miksi hitossa sitten välität
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Älä jaksa
Syksyllä ilmoitin jo etten halua jatkoa terapialle. Hetki sitten sait tiedon, että vaihdoin sinut toiseen terapeuttiin. Eikö pitäisi jo ymmärtää?
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vastaisit että et ole mutta et pysty mua unohtamaan joten miksi hitossa sitten välität
Onkohan joku hakkeri nyt lähettänyt puolestani viestiä.. vai oliko numero joku muu kuin se minkä kautta oltiin työasioissa yhteyksissä?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
No kun tässä on totuus!! Koita jo hitto soikoon uskoa.
No sit mä laihdutan äkkii 15 kg, nähdään parin kk päästä😂
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Yritä nyt siihen numeroon millä oltiin työasioissa yhteydessä. Vastaan, että en ole kiinnostunut ja se on totuus.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
No kun se ei ole ainut syy!! En ole koskaan tuntenut sinua kohtaan vetoa ja vaikka olisit hoikka, niin olet liian vanha, et ole minun mielestäni riittävän komea etkä millään tapaa kiinnostava persoona. Ja se ei johdu pelkästä pakkomielteisyydestäsi vaan siitä, että en kokenut olevani kanssasi samalla aaltopituudella.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mieti miltä tämä minun näkökulmastani tuntuu? Huomattavasti vanhempi terapeuttimies kuvittelee jonkun feikkiprofiilin olevan minä ja luulee olevansa jonkinlaisessa ”suhteessa” kanssani? Ja sitten ei usko millään että se en ole minä. Tuntuu todella ahdistavalta.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ja mieti vähän sitä millainen olin kasvotusten.. eikö ole vähän erikoista että sen oloinen ihminen kiusaisi sinua välillä haukkumalla ja sitten taas kehumalla?
- Anonyymi00003UUSI
Miksi roikut tuollaisessa ihmisessä jota ulkonäkösi välillä häiritsee? Sellainen on joko huijari, ei aidosti tykkää sinusta tai sitten on häiriintynyt (jotain empatiavajetta tms?.
- Anonyymi00006UUSI
Ei ole koskaan ollut mikään juttu mulle.
- Anonyymi00007UUSI
🙀.
- Anonyymi00011UUSI
Ei sun, mut mun. Mies saa olla mitä on, mut naisen pitää olla kaikkea madottomuutta. Mitä sä toivoisit mun ulkonäöltä?
- Anonyymi00014UUSI
Tuu avitttaa laihdutuksessa, silloin onnistun satavarmasti
- Anonyymi00018UUSI
Apua ootko sä edes aikuinen? Lapsi palstalla? Kuka saa käyttää hyväkseen???
- Anonyymi00019UUSI
Yli 60-kiloinen nainen ei vetoa minuun.
- Anonyymi00020UUSI
Miksi täällä on aina nämä samat aiheet? Esim. paino tai koko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2022784Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1622490Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 64951
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait255899Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies104881Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20879Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka306869Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22748Onneksi tapasin sut
Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku93739