Tee sitten enemmän

Anonyymi-ap

Töitä että unohdat minut jos en kelpaa

18

299

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Suhtauduin sinuun hyvinkin välinpitämättömästi, en vaivannut päätäni sinulla ennenkö huomasin sinun kirjoittavan täällä minulle ja olevan pakkomielteinen.

• Anonyymi00002
        UUSI

Ei varmaankaan kannata luulla palstan kirjoituksista yhtään mitään. Jotkut tekstit ruokkivat pakkomielteisyysajatuksia, eestaas kylmää kuumaa, ja sen tiedetään addiktoivan.

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ei varmaankaan kannata luulla palstan kirjoituksista yhtään mitään. Jotkut tekstit ruokkivat pakkomielteisyysajatuksia, eestaas kylmää kuumaa, ja sen tiedetään addiktoivan.

Minua vain uuvuttaa hänen palstaviesteihinsä vastaaminen. Kun haluaisin muuten seurata palstaa.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Tuossa kylmää-kuumaa tekniikassa on se huono puoli, että kun saat sen toisen pakkomielteiseksi niin olet tehnyt hänestä addiktin. Kun olet tehnyt hänestä addiktin niin voit sanoa hyvästit aidolle rakkaudelle sillä sitä et häneltä tule ikinä kokemaan.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Tuossa kylmää-kuumaa tekniikassa on se huono puoli, että kun saat sen toisen pakkomielteiseksi niin olet tehnyt hänestä addiktin. Kun olet tehnyt hänestä addiktin niin voit sanoa hyvästit aidolle rakkaudelle sillä sitä et häneltä tule ikinä kokemaan.

Ei ole mitään kylmää-kuumaa tekniikkaa. Olin terapia-tapaamisilla aina neutraali, perus ystävällinen. Palstalla olen kirjoittanut ettei kiinnosta, joskus enemmän, joskus vähemmän. Mutta mies uskoo jotain feikkiprofiilia ja omii palstalta jotain muiden kirjoittamia positiivisia viestejä itselleen.

• Anonyymi00003
      UUSI

ei hän täällä edes käy koska ei kaipaa minua ollenkaan. en tiedä miten selviän ollakseni rehellinen.

• Anonyymi00005
      UUSI

Mikset tee itse jos kerta asia vaivaa ettet kelpaa.
      Mitä se sitä toista liikuttaa jos ei kiinnosta?

• Anonyymi00008
        UUSI

Ei se liikuta mitenkään, koska häirikkö on hänelle ilmaa! Häirikön ongelma on ymmärtämättömyys!

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ei se liikuta mitenkään, koska häirikkö on hänelle ilmaa! Häirikön ongelma on ymmärtämättömyys!

Kun mitään ei ole tapahtunut kymmeneen vuoteen niin häirikön on täysin turha kuvitella, että jotain voisi vielä joskus tapahtua! Yksikään ihminen ei odota yhtäkään ihmistä vuosien ajan, josta ei ollut koskaan edes kiinnostunut millään tavalla, ei edes ystävänä!

• Anonyymi00009
      UUSI

Helppoa on unohtaa jos ei kelpaa.

• Anonyymi00011
      UUSI

https://www.astro.fi/ jos olet eräs nuorempi niin biorytmeistä sen voi lukea, että "Kumppanisi voi olla sinuun varsin kyllästynyt, mutta sitäkään asiaa ei voi muuksi muuttaa, joten koeta vain malttaa rentoutua mahdollisesta jäkätyksestä huolimatta". m-n

• Anonyymi00013
        UUSI

En ole kenenkään kumppani, enkä tule koskaan olemaankaan!

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

En ole kenenkään kumppani, enkä tule koskaan olemaankaan!

Sitten et ehkä voi varmaan kelvatakaan.

• Anonyymi00014
      UUSI

Ei mun tarvi unohtamisen eteen edes nähdä vaivaa se hyöty mulle on ollu lääkärin toteamasta lähimuistin alentumasta/heilentymästä unohdan asiat jokka mua ei kiinnosta hyvin helposti

• Anonyymi00016
      UUSI

40 tuntia viikossa riittää edelleen. Väliajat käytetään nojatuolissa netissä. Tai sängyssä, netissä.

• Anonyymi00017
      UUSI

Ei jaksa enempää!

• Anonyymi00018
      UUSI

Enempää ei pysty. Sitä paitsi hän kelpaisi paremmin kuin hyvin,ei varmaan kyllä katselisi elämääni pitkään.

• Anonyymi00019
      UUSI

Olen jo unohtanut tai tunteet on kadonnu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      202
      2784
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      162
      2490
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1162
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      951
    5. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      899
    6. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      104
      881
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      879
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      306
      869
    9. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      748
    10. Onneksi tapasin sut

Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku
      Ikävä
      93
      739
    Aihe