Töitä että unohdat minut jos en kelpaa
Tee sitten enemmän
18
299
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Suhtauduin sinuun hyvinkin välinpitämättömästi, en vaivannut päätäni sinulla ennenkö huomasin sinun kirjoittavan täällä minulle ja olevan pakkomielteinen.
- Anonyymi00002UUSI
Ei varmaankaan kannata luulla palstan kirjoituksista yhtään mitään. Jotkut tekstit ruokkivat pakkomielteisyysajatuksia, eestaas kylmää kuumaa, ja sen tiedetään addiktoivan.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei varmaankaan kannata luulla palstan kirjoituksista yhtään mitään. Jotkut tekstit ruokkivat pakkomielteisyysajatuksia, eestaas kylmää kuumaa, ja sen tiedetään addiktoivan.
Minua vain uuvuttaa hänen palstaviesteihinsä vastaaminen. Kun haluaisin muuten seurata palstaa.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tuossa kylmää-kuumaa tekniikassa on se huono puoli, että kun saat sen toisen pakkomielteiseksi niin olet tehnyt hänestä addiktin. Kun olet tehnyt hänestä addiktin niin voit sanoa hyvästit aidolle rakkaudelle sillä sitä et häneltä tule ikinä kokemaan.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tuossa kylmää-kuumaa tekniikassa on se huono puoli, että kun saat sen toisen pakkomielteiseksi niin olet tehnyt hänestä addiktin. Kun olet tehnyt hänestä addiktin niin voit sanoa hyvästit aidolle rakkaudelle sillä sitä et häneltä tule ikinä kokemaan.
Ei ole mitään kylmää-kuumaa tekniikkaa. Olin terapia-tapaamisilla aina neutraali, perus ystävällinen. Palstalla olen kirjoittanut ettei kiinnosta, joskus enemmän, joskus vähemmän. Mutta mies uskoo jotain feikkiprofiilia ja omii palstalta jotain muiden kirjoittamia positiivisia viestejä itselleen.
- Anonyymi00003UUSI
ei hän täällä edes käy koska ei kaipaa minua ollenkaan. en tiedä miten selviän ollakseni rehellinen.
- Anonyymi00005UUSI
Mikset tee itse jos kerta asia vaivaa ettet kelpaa.
Mitä se sitä toista liikuttaa jos ei kiinnosta?- Anonyymi00008UUSI
Ei se liikuta mitenkään, koska häirikkö on hänelle ilmaa! Häirikön ongelma on ymmärtämättömyys!
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei se liikuta mitenkään, koska häirikkö on hänelle ilmaa! Häirikön ongelma on ymmärtämättömyys!
Kun mitään ei ole tapahtunut kymmeneen vuoteen niin häirikön on täysin turha kuvitella, että jotain voisi vielä joskus tapahtua! Yksikään ihminen ei odota yhtäkään ihmistä vuosien ajan, josta ei ollut koskaan edes kiinnostunut millään tavalla, ei edes ystävänä!
- Anonyymi00009UUSI
Helppoa on unohtaa jos ei kelpaa.
- Anonyymi00011UUSI
https://www.astro.fi/ jos olet eräs nuorempi niin biorytmeistä sen voi lukea, että "Kumppanisi voi olla sinuun varsin kyllästynyt, mutta sitäkään asiaa ei voi muuksi muuttaa, joten koeta vain malttaa rentoutua mahdollisesta jäkätyksestä huolimatta". m-n
- Anonyymi00013UUSI
En ole kenenkään kumppani, enkä tule koskaan olemaankaan!
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
En ole kenenkään kumppani, enkä tule koskaan olemaankaan!
Sitten et ehkä voi varmaan kelvatakaan.
- Anonyymi00014UUSI
Ei mun tarvi unohtamisen eteen edes nähdä vaivaa se hyöty mulle on ollu lääkärin toteamasta lähimuistin alentumasta/heilentymästä unohdan asiat jokka mua ei kiinnosta hyvin helposti
- Anonyymi00016UUSI
40 tuntia viikossa riittää edelleen. Väliajat käytetään nojatuolissa netissä. Tai sängyssä, netissä.
- Anonyymi00017UUSI
Ei jaksa enempää!
- Anonyymi00018UUSI
Enempää ei pysty. Sitä paitsi hän kelpaisi paremmin kuin hyvin,ei varmaan kyllä katselisi elämääni pitkään.
- Anonyymi00019UUSI
Olen jo unohtanut tai tunteet on kadonnu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2022784Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1622490Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 64951
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait255899Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies104881Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20879Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka306869Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22748Onneksi tapasin sut
Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku93739