https://youtu.be/C2JAyBpN02c?is=u8qhb5QocT1ic62E
Mikä tuosta ukosta lopulta kuoriutuu, tuoko on teistä hauskaa!?
Omituinen höpöttäjä
19
248
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Valtava kaljamaha ja mädät hampaat .
- Anonyymi00002
Etkö muuta nähnyt videolta?
- Anonyymi00003
Pirjohannele:
" Ihan mahtava juttu👍👍👍"
Mikä tuossa vanhassa ukossa on mahtavaa,
miksi Pirjohannele ei mene ihan mahtavan ukon lammikolle nauttimaan mahtavan miehen jutuista ihan kahden kesken?- Anonyymi00006
Mene kysymään häneltä itseltään ja miksi tuot videon kommentin tänne?
- Anonyymi00004
Pirjo voisi uida lammessa Manin kanssa, mutta sitä ei koskaan tapahdu. Kumpikin ehkä odottaa toisiltaan aloitetta suhteen käynnistämiseksi, joten mitään ei hommasta tule.
- Anonyymi00009
Pirre saa kyllä komeammankin .Ei hällekkä tuo kelpoo, ovat ystäviä .Pirre on nätti muija .
- Anonyymi00005
Todella ällöttäviä kähmyjä nuo ruokotonta kieltä käyttävät vanhat itsensä julkisesti paljastelevat ukot.
Kukaan ei ota selvää mitä niiden päässä vielä vanhanakin pyörii.
Miksi Pirjohannele ei itse riisuudu kameran edessä, se vasta mahtavaa olisi, joidenkin mielestä.- Anonyymi00018
Amsterdamin ja Hampurin katuporttoloiden parhaiten tienaavat on juuri vanhempia muodokkaita rouvia
- Anonyymi00007
"Omituinen höpöttäjä
Anonyymi-ap
2026-05-02 19:35:23
Ilmoita
https://youtu.be/C2JAyBpN02c?is=u8qhb5QocT1ic62E
Mikä tuosta ukosta lopulta kuoriutuu, tuoko on teistä hauskaa!?"
Tässä tuli taas hyvä esimerkki siitä, miten voi kirjoittaa paljon sanomatta mitään. “Omituinen höpöttäjä” ja kysymys perään – analyysi valmis.
Mikä videossa oli se ongelma? Sisältöä voi kyllä kritisoida, mutta silloin olisi hyvä sanoa mitä siinä oikeasti on pielessä.- Anonyymi00013
"Tässä tuli taas hyvä esimerkki siitä, miten voi kirjoittaa paljon sanomatta mitään. “Omituinen höpöttäjä” ja kysymys perään – analyysi valmis.
Mikä videossa oli se ongelma? Sisältöä voi kyllä kritisoida, mutta silloin olisi hyvä sanoa mitä siinä oikeasti on pielessä."
Niin tuli, hyvä kun itsekin lopulta huomasit ettel sinulla ole älyä, eikä myöskään tekoälyä lainaamalla mitään sanottavaa olet pelkkä Raimo. - Anonyymi00019
Anonyymi00013 kirjoitti:
"Tässä tuli taas hyvä esimerkki siitä, miten voi kirjoittaa paljon sanomatta mitään. “Omituinen höpöttäjä” ja kysymys perään – analyysi valmis.
Mikä videossa oli se ongelma? Sisältöä voi kyllä kritisoida, mutta silloin olisi hyvä sanoa mitä siinä oikeasti on pielessä."
Niin tuli, hyvä kun itsekin lopulta huomasit ettel sinulla ole älyä, eikä myöskään tekoälyä lainaamalla mitään sanottavaa olet pelkkä Raimo.Henkilökohtaisuudet eivät korvaa argumentteja. Kerro mikä videossa on ongelma tai jätä huutelu sikseen.
- Anonyymi00015
Täytyy olla kova miehen puute vai onko niin, että saattaisi olla ainut julkkis jolta ehkä saisivat?
Tuossa jos missä olisi dokumentaarisen tv-sarjan paikka, mikä tauti tämän päivän ikääntyviä naisia vaivaa.
Eikö oikea nainen saa miestä vaikka Prisman käytävältä.
Miksi pitää vuosia roikkua hellulehtona tubettavan törkyturvan kommenttikentällä saamatta mitään aikaan.- Anonyymi00016
Vai ovatko suisto###### houkuttelemassa maaseudun peräkamarien perintöpoikia asiakkaikseen.
- Anonyymi00020
Siivoapas suusi.
- Anonyymi00017
Nikiman, miksi tuossa porukassa hengaat?
Tee oma nuorten ryhmä ja muuttakaa yhdessä kotikylä ja kotiseutu paremmaksi. - Anonyymi00021
Miksi me seurataan,siksi juuri.😃😃😃
- Anonyymi00022
Joku tarjoaa katsottavaa, sinä tarjoat lähinnä esimerkin siitä miltä tyhjä kommentti näyttää.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Joku tarjoaa katsottavaa, sinä tarjoat lähinnä esimerkin siitä miltä tyhjä kommentti näyttää.
Joo
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522