Sitten kun taas olette papit porvareiden tuhansien hehtaarien pello siinä siunaanneet, voisiko edes yksi kolmen perunavakoani siunmaan?
Maksoin Kirkollisveroa 16 v --18v - asti - kunnes erosin - mutta kyllähän minä olen kolmen perunavakoni maksanut, siis Papit tulkaa paskaa puhumaan vaolleni - jotta edes jotain vastiketta saisin maksuilleni.
Vain kolme vakoo olisi
8
225
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Helvettiin sinä pakana!
- Anonyymi00002
Mikä on "pakana", onko se kuin oljet/pahnat, ja mikä on sulle helvetti?
- Anonyymi00004
NAISPAPPIKIN . kävisi - vaossahan tästä on kysymys, heh
- Anonyymi00005
Naispappi on siunaamassa 78 hehtaarin peltoa jossa kerrostalon kokoinen traktori pörisi, pölyn seasta kun traktori pysähtyi: voi, voisinko tulla ja siunaamaan traktsimmekin.
Nuori naispastori hyppäsi hyttiin äijän syliin - voi kuinka on hyppysillästä tämä.
Pappia alkoi hypytys kiihoittamaan - vedetään vielä kierros: huusi - vaikka pelöto oli jo klylvetty,,,,,,,,
- Anonyymi00006
Onko se peltojen "siunaaminen" hehtaareista kiinni, vai jopa uskosta?
Siis, Pappi voisi tulla siunaamaan kaksi vakoani, ,,,
Pappi: "Siunaaamme ensin tietysti kaikki porvarit ja sen jälkeen katsomme kellä on mitäkin hehtaareja ja lopuksi menemme salon palstoille, mutta emme sinne saa enää kunnolla siunaamista - koska kaikki "siunaamisaemme" . MENIVÄT POPRVAREILLE. - Anonyymi00008
Ei siis jäänyt mulle yhtää siunaamisia - koska SIUNAAMISPUSSINNE olivat jotyhjänä, heh
- Anonyymi00009
Nyt kannattaisi alkaa siunaamaan yksityyisesti, heh, he.
- Anonyymi00010
Pappi siunaa Kartanon peltoo, jossa parhaillahaillaankin JYYSTÄÄT KERROSTALON KOKOISET TRAKTORIT ja nuori justiinsa papiksi vihitty siinä rikkaan isänän kanssa pellonreunalla.
- Eikös ole komeaa, eikös ole komeaa, kun isot traktorit jylläävät ja jatkaa, paskat minä pappien siunauksesta välitän - kaikki tulee eu- eusta ja samalla isäntä alkaa poikiapapin peppua hivelemään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261444- 1111165
- 1151055
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22817- 111812
- 107768
- 18440
- 36413
- 56402
- 32398