Ethän leiki kanssani J- mies

Anonyymi-ap

Jos oletkin joku pelimies, jolla monia vaihtoehtoja, katkon kylmästi yhteyden. En jaksa sellaisia miehiä.

107

1182

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En leiki kaikkea muuta.

• Anonyymi00002

Perus Jii mies siis ... Leikkii koko kylän kanssa

• Anonyymi00003

Toivottavasti ei. Missä tuo "kylä" sijaitsee?

• Anonyymi00008

Jep..,ja tottakai anen ..,.siis kaikkia

• Anonyymi00026

Mitäs karttoja niitä nyt onkaan muita kuin äksällä merkittyjä..

• Anonyymi00061

Niin, olen ymmärtänyt ilmeisesti jossain lähiössä et niinkään kylällä asustava aapeeäijä, että haluat luoda tästä alter egostasi lähinnä itsellesi ns haukkumalla tällaistä tilannekuvaa mitä ei ole. Onko muka niin monimutkainen lause?

• Anonyymi00004

Vaihtoehtojahan on maailma täynnä jopa sinullakin nää jotain mistä mua on aina syytetty vaikka nainen itse on mua pitäny vaihtoehtona baihtoehtoja on ole hyvä ja ota jonosta seuraava mä en tyydy olemaan kenenkään vaihtoehto panna voin kerran pari se siittä

• Anonyymi00005

Toka kertaa vaan varmistukseksi etteipä se sen kummemalta se kuiva pillu tunnu

• Anonyymi00011
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Toka kertaa vaan varmistukseksi etteipä se sen kummemalta se kuiva pillu tunnu

Minulta ei kukaan saa pillua, joten se siitä!

• Anonyymi00029

Eikähän se useimmiten mene niin, että siinä vaiheessa kun nainen huomaa ettei ole ainoa nainen sun elämässä niin hän ymmärtää ettei ole järkevää panostaa vain sinuun.

• Anonyymi00006

Miksi leikkisin
      Ehkä vaan yhteinen "ystävämme"T
      ero. siis ei ero.. tietää

• Anonyymi00014

Minulla ei ole sen nimistä ystävää. Seuraajissa kyllä on somessa, mutta ei ole minulle tuttu ihminen.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Minulla ei ole sen nimistä ystävää. Seuraajissa kyllä on somessa, mutta ei ole minulle tuttu ihminen.

J-mies ja Tero on ystäviä?

• Anonyymi00041
        Anonyymi00033 kirjoitti:

J-mies ja Tero on ystäviä?

Hyi helvetti.

• Anonyymi00045

Ne?

• Anonyymi00053
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Hyi helvetti.

Ketä ne on??

• Anonyymi00097

No nyt ei kyllä kovin mehukkaalta vaikuta

• Anonyymi00007

Siis. En leiki

• Anonyymi00012

Se J-mies on naimisissa! ja siinä sivussa vikittelee milloin ketäkin. Häntäheikki pelimies se on.

• Anonyymi00013

Missä päin tämä J vaikuttaa?

• Anonyymi00016

Jep. jep... ja kaikki tietää

• Anonyymi00018

H:lla siis alkaa ei J

• Anonyymi00021
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Minä vaikutan ihan jokapaikassa.

• Anonyymi00022

En ole mikään häntäheikki...on vaan 1 joka mun pään on saanut sekaisin. vaan yksi

• Anonyymi00023

Itse en tiedä onko eräs ihan sellainen. Ulosanti ja olemus karismaattinen, mut silti ujo... Vaikea selittää.
        Voisi hyvin olla panomies... Mutta sitten taas en jaksa uskoa.
        Ehkä oli ennen..

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

En ole mikään häntäheikki...on vaan 1 joka mun pään on saanut sekaisin. vaan yksi

Mutta sun alapään tuntuisi saavan sekaisin aika monikin.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Itse en tiedä onko eräs ihan sellainen. Ulosanti ja olemus karismaattinen, mut silti ujo... Vaikea selittää.
        Voisi hyvin olla panomies... Mutta sitten taas en jaksa uskoa.
        Ehkä oli ennen..

Oikein hyvä kuvaus samasta sankarista.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Oikein hyvä kuvaus samasta sankarista.

Voi vittu nyt,

• Anonyymi00062

Aivan, aloittajaäijä hän, alter egosi on myös tällainen hamesankari. Juuh…

• Anonyymi00063
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Missä sinä haluaisit ”hänen” vaikuttavan?

• Anonyymi00096
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Missä sinä haluaisit ”hänen” vaikuttavan?

Menkäähän jo eteenpäin tähän yhteen nimikirjaimeen fiksoituneet kunniattomat piip

• Anonyymi00015

Minun J-mies on eronnut.

• Anonyymi00038

Niin sinä luulet.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Niin sinä luulet.

Tiedän asian. Stalkkasin hänen ex.vaimon somea ja siellä hän kertoi erosta.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Niin sinä luulet.

Ja edelleen jatkuu aloittajaäijälle mutisevan alunperin tästä narratiivista alkanut sekoilu

• Anonyymi00066
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Tiedän asian. Stalkkasin hänen ex.vaimon somea ja siellä hän kertoi erosta.

Hienosti heittäydytty ”tilanteeseen” apäijä🥱

• Anonyymi00025

Eikö tähän voisi tehdä vaikkapa listan, että minkä ikäistä J-miestä kukin kaipa niin sillähän jo vähän selvenisi.

• Anonyymi00027

Ikähaarukka on toisten tiedossa paremmin.

• Anonyymi00030

En minä kaipaa J-miestä. En vielä tiedä minkä niminen on mies, josta toivon minulle tulevan ystävä kauaksi aikaa!

• Anonyymi00047
        Anonyymi00030 kirjoitti:

En minä kaipaa J-miestä. En vielä tiedä minkä niminen on mies, josta toivon minulle tulevan ystävä kauaksi aikaa!

Voi olla J-mies. Sillä alkava.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Oisko söpis joku 78 syntynyt😍😘

• Anonyymi00071
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Oisko söpis joku 78 syntynyt😍😘

Niin vanha? 😭

• Anonyymi00075
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Niin vanha? 😭

Eikun ikäinen, hää on nuori mieleltään.

• Anonyymi00081
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Oisko 32

• Anonyymi00093
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ai että oikein haarukka, eli joku vinttivikaisten arvauskerho useammasta ”jiistä” jota palstaäijän väsynyt trollailu voisi koskea. Ei ristuksen sanonko mikä. -Tee

• Anonyymi00094
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Voi olla J-mies. Sillä alkava.

Kerran joku takatukka esitteli itsensä ja kysyi käviskö tämä, ihan tosissaan kaiketi, oli vähän mul kun oloinen niitä palstatodellisuuteen aivopestyjä. Hymähdys.

• Anonyymi00098
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Oisko 32

38 vaan

• Anonyymi00028

Mä muuten taidan nyt tietää kuka se palstalla paljon puhuttu Juha on. Tuli vastaan eräässä deitti-apissa. Rastia sai nopeasti. Ei pienintäkään intressiä. Toisaalta ymmärrän mitä se on jos tunteet jotain kohtaa herää. Ei se kohde välttämättä ole kovin erikoinen vaikka tunteet niin sanoisi.

• Anonyymi00072

Koko maailmassa on vain yksi Juha, mutta monta palstatrollia.

• Anonyymi00091
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Koko maailmassa on vain yksi Juha, mutta monta palstatrollia.

Kuule mitä ”fantastista” ikinä jostain ”jusbasta” visioitkin, niin siinä mielessä virheellinen tulkinta, että tämä melko yleinen erisnimi on aloittajaäijän holtittoman jiijoikailun alkuperä, joku Juha68 oli joskus tyyliin kymmenen vuotta sitten kova juttu. T naiselta

• Anonyymi00092

Aivan palstaäijä, eli aapee- kuinka sulla on muuten niissä deittiapeissa sujunut? Kun kerran nk puheeksi tuli heh

• Anonyymi00032

Voisitko jättää meidän perheen rauhaan!

• Anonyymi00034

Voisin. Sivu. Missä ootte?

• Anonyymi00035

Kuinkahan monta murhaa olette aiheuttanut,näillä valhe stooreilla,heivatkaa vähän,tiedän ainakin yhden tapauksen,jossa mies ampui vaimon ja lapsen,oli sit sanonu lukeneensa täältä,että vaimo pettää,vaikkei pitänyt paikkaansa!!

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Kuinkahan monta murhaa olette aiheuttanut,näillä valhe stooreilla,heivatkaa vähän,tiedän ainakin yhden tapauksen,jossa mies ampui vaimon ja lapsen,oli sit sanonu lukeneensa täältä,että vaimo pettää,vaikkei pitänyt paikkaansa!!

Jätäppä ne hakkeroinnit väliin jo!

• Anonyymi00042
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Oletko sinä se mies kenties?

• Anonyymi00067
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Jätäppä ne hakkeroinnit väliin jo!

Mielenkiintoinen kommentti palstaäijän, eli aapeen välikerrontaan. Kertakaikkiaan

• Anonyymi00070

Ei ole J.T miehestä kyse senkin vainoharhainen vaimo. Se on uskollinen sinulle

• Anonyymi00083
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Ei ole J.T miehestä kyse senkin vainoharhainen vaimo. Se on uskollinen sinulle

Sivusta vahvistan tämän! Ei ainakaan oma kiinnostuksen kohde ole tuo mies.

• Anonyymi00117
        Anonyymi00083 kirjoitti:

Sivusta vahvistan tämän! Ei ainakaan oma kiinnostuksen kohde ole tuo mies.

Vieläkö jonkun mielestä aloittajaäijän feikkidialogeissa kulkee joku kantava lanka? Moroo

• Anonyymi00037

Jii Rakastaa vain yhtä kaunotarta ja muita en tarvitse ❤️👨‍👩‍👦

• Anonyymi00039

❤️

• Anonyymi00084

Ja kolme tykkäystä tässäkin 🤣

• Anonyymi00040

Kuule nyt on lähellä et katkon yhteyden koko Suomeen.

• Anonyymi00043

Katko itsestäsi vaan.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Katko itsestäsi vaan.

Kiitos kannustuksesta.

• Anonyymi00050

En tee mitään vaikka miljoonalla ihailijalla, yksi rakastajatar riittää.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Toisille ei.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Toisille ei.

No ne on toisia.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Elikkä olet varattu ja haluat sivusuhteen eli rakastajan?

• Anonyymi00076
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Varattu on vasta sitten kun on oikeesti varattu.

• Anonyymi00103
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Varattu on vasta sitten kun on oikeesti varattu.

Mitä liibalii juttuja toikin on?? Jos juttelee toisen kanssa vakavasti ja toinen luulee, että teillä on tulevaisuus niin silloin ei ole enää täysin sinkku!! T

• Anonyymi00111
        Anonyymi00103 kirjoitti:

Mitä liibalii juttuja toikin on?? Jos juttelee toisen kanssa vakavasti ja toinen luulee, että teillä on tulevaisuus niin silloin ei ole enää täysin sinkku!! T

Tarkoitin pitää olla vakavasti irl toisen kanssa, sitten on varattu.

• Anonyymi00116
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Kuka se niin leipääntynyt olisi, tämä aloittajaäijä joka puhui rakastajattaresta tuossa aiemmin? Ei sillä mitään syytä taida olla siihen, siis esim sitä kumppania

• Anonyymi00048

Eikö sinulla ole muka vaihtoehtoja. On aivan totaalisesti eri asia olla fyysisesti vaihtoehtoja oikeassa elämässä. Linjoja pitkin on yrittänyt vaikka kuinka paljon, enkä edes tiedä lopulta keitä, mutta ei todellakaan ole minun aktivoimaa toimintaa. Arvostan vain oikeaa, fyysistä elämää, mutta siihen en ole yhtään tällä hetkellä tyytyväinen.

• Anonyymi00055

Asia kynnissa

• Anonyymi00068

Vähän liian päälleliimattua populismia on

• Anonyymi00069
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Vähän liian päälleliimattua populismia on

Tämä aloittajaäijälle vastailu muka niin tyytyväisenä myhäillen oli ”kirjainta” tai ei

• Anonyymi00058
      • Anonyymi00086

edelleen tämä on pskaa

• Anonyymi00064

Vanha ukko taas asialla.

• Anonyymi00074

Mitähän siitäkin tässä maailmassa tulisi jos muutkin vanhat ukot olisivat samanlaisia 😄

• Anonyymi00090

No onhan tämä toistakymmentä vuotta jiijolkotusta pitänyt palstaäijä, eli aapee aika boomer

• Anonyymi00073

J-miehiä on Suomessa valtavasti. Yhdessä työpaikassa on noin 4–8 J-miestä. On vaikea varmuudella tunnistaa ketään ilman tarkempia tunnisteita.

• Anonyymi00078

Tuskin tarkennusta tarvitsee.

• Anonyymi00089
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Tuskin tarkennusta tarvitsee.

Kerro nyt ihmeessä millä perustella yksi aloittajaäijän palstalle kakkima nimikirjain ei tarvitse tarkennusta? T

• Anonyymi00099
        Anonyymi00089 kirjoitti:

Kerro nyt ihmeessä millä perustella yksi aloittajaäijän palstalle kakkima nimikirjain ei tarvitse tarkennusta? T

Ketään ei kiinnosta alkaa sinulle tarkentamaan yhtään mitään.
        Fiksumman tajuaa, sinä et.

• Anonyymi00115
        Anonyymi00099 kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta alkaa sinulle tarkentamaan yhtään mitään.
        Fiksumman tajuaa, sinä et.

Entä paksu bertta ne jotka ei ehdollistu tähän sinun elämänkoulutarinaan mm tähän nimikirjaimeen liittyen- ovatko ihan tyhäm? T naiselta muista pitää pintasi

• Anonyymi00077

Kylläpä leikkkisin kanssasi.

• Anonyymi00079

ei oo b-suunitelmaa, tyhjän päälle tipun ja jään jos tämä ei mene maaliin asti :/

J<3L

• Anonyymi00080

Tosiasia on, minun kanssa on leikitty ja juuri nyt tuntuu et se saa loppua.

• Anonyymi00087

Se ei ole leikkimistä, jos on tunteita, muttei edistä niitä eteenpäin, koska on varattu.

• Anonyymi00088
        Anonyymi00087 kirjoitti:

Se ei ole leikkimistä, jos on tunteita, muttei edistä niitä eteenpäin, koska on varattu.

Joka tapauksessa minua kohtaan tilanne ei ole tyytyväisyyttä aiheuttavaa.

• Anonyymi00085
    • Anonyymi00095

hän leikkii mun kanssa.. tiiän sen… oikeesti haluaa lauran… tai darian… mistä tietäisin

• Anonyymi00100

Jonna

• Anonyymi00101

Kulta Rakkaani! Olen onnellinen näistä tukijoukoista jotka kannustaa suhdettamme. Nuo trollit ja pilkkaajat ei saavuta mitään... katkeruuttaan täällä jakavat. Elämä on elämistä varten ja tiedän , että teemme sen ❤️👨‍👩‍👦

• Anonyymi00102

❤️ hys. Se on salaisuus rakkauteni

• Anonyymi00104

Kokemukseni mukaan sitoutuminen johtaa odotuksiin, ja odotukset johtavat valheisiin, tuskaan ja pettymyksiin, asioihin, joita ei mieluummin kokisi tai pakottaisi ketään kokemaan.

• Anonyymi00105

Tiedätkö, joskus, joidenkin kanssa ei ole edes kyse voittamisesta tai häviämisestä, vain pelaamisesta. Usko tai älä, kun katson sinua katsomassa minut valtaa jokin vaikeasti nimettövissä oleva tunne. Se on mitä se on, hehkuva, ilon ja jännityksen sekoitus, joka valtaa minut. Uutta ja holtitonta. Haluan ennenkaikkea olla vastustajasi. Osoittaa strategiasi heikkoudet, puuttua jokaiseen taktisen valintaasi. Hymyilet vinosti ja minä samoin.t Täydellinen peli. On rohkea oletus että todellinen minäni olisi paras käteni.

• Anonyymi00106

Jotain sellaista sinussa on, että toivon sinun saavan sen oman näköisesi elämän ja että pystyisit rauhoittumaan hänen kanssaan ja sitoutumaan, koska oletan että molemmat olette vasta keski-iän alussa! Joillekin sitoutuminen vain yhteen ihmiseen voi olla vaikeaa ja toivon että ikä auttaa siinä!

• Anonyymi00108

Ei kai mulla mitään vaihtoehtoja, en minä tiedä pitääkö kukaan musta. Kyllä mua ainakin siis huvitti se, että jos joku nainen nyt alkais mua, kun itellä on ollu ja on edelleen se kokemus siitä, miltä rakkaus tuntuu. Tiätkö joku aloittaa ja homma on aivan sisältä kuollu ja mä tykkään susta edelleen heti alkoi taas tänäkin aamuna hymyilyttään, kun ajattelin sua.

𝑡𝑎̈𝑚𝑎̈ 𝑣𝑖𝑒𝑠𝑡𝑖 𝑜𝑙𝑖 𝑘𝑖𝑟𝑗𝑜𝑖𝑡𝑒𝑡𝑡𝑢 𝑘𝑢𝑖𝑛 ℎ𝑎̈𝑛𝑒𝑙𝑙𝑒

• Anonyymi00110

Enhän minä nyt sellaista.

• Anonyymi00112

Toivon sydämeni pohjasta, ettei ole sama J jonka minä tiedän ja toivottavasti sinun J;llä ei ole naista kotona. Toivottavasti ei ole sama J, koska jos on niin naisen sydän särkyy ja joudun sitä naista lohduttaa...

Toivottavasti ei ole sama J, koska naisella ei ole ollut onnea rakkaudessa ennenkuin sai oman J.

Toivottavasti en saa lähiaikoina viestiä, että kaverini suhde on hajonnut.

• Anonyymi00113

Toivottavasti ei ole sama J, jonka tiedän, sillä silloin kotona odottavan naisen elämå särkyy, jos hänen miehensä jäå kiinni pettämisestä. Se nainen on mukava ihminen ja ansaitsee kokea rakkautta ja onnea!

• Anonyymi00114

Aina tämä makaaberi aloittajaäijä venyttää varsinkin tätä jiijollotusta kommentomalla niin pitkälle ku riuku riittää ns

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      445
      3291
    2. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      101
      2541
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      84
      2102
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      140
      1876
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      144
      1707
    6. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      84
      1448
    7. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      26
      1432
    8. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      314
      1229
    9. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      21
      1191
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      1069
    Aihe