Oltaisiin muutettu Pyhäjärvelle mutta! Harjulinjan tulo teki suunnitelmiin muutoksen.
Ihmisten metsämaiden pakkososialisointi sai kelkan kääntymään joten pitäkää tunkkinne ja kylänne.
Eipä tartte tulla
12
344
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Voi nyt sinulta lipsahti olet luvannut muuttaa Pyhäjärveltä.
- Anonyymi00002
Minä käsitin etteivät muuta Pyhäjärvelle.
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minä käsitin etteivät muuta Pyhäjärvelle.
Mutta miten heidän tarvitsisi muuttaa tänne, kun ovat jo täällä?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mutta miten heidän tarvitsisi muuttaa tänne, kun ovat jo täällä?
Opettele lukemaan..
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Opettele lukemaan..
Minä osaan lukea. Tiedän jopa aloittajien istuvan valtuuston takarivissä ja olevan kovia valehtelemaan.
- Anonyymi00010
Tuo aloitus näyttää olevan vitsi.
- Anonyymi00012
Minäkin harkitsin muuttoa Pyhäjärvelle, mutta kuulin että paikkakunta ollaan muuttamassa tuulimyllyerämaaksi. Ihmisille, luonnolle ei tilaa. On tuuli tarttunut kaupunginjohdon päähän. Hyi hitto , tuulikoijarit nostettu jalustalle. Vetovoima ja tuulihumputtimet ei sovi samaan lauseeseen...Harjulinja on jo käsittämätöntä typeryyttä!!
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minäkin harkitsin muuttoa Pyhäjärvelle, mutta kuulin että paikkakunta ollaan muuttamassa tuulimyllyerämaaksi. Ihmisille, luonnolle ei tilaa. On tuuli tarttunut kaupunginjohdon päähän. Hyi hitto , tuulikoijarit nostettu jalustalle. Vetovoima ja tuulihumputtimet ei sovi samaan lauseeseen...Harjulinja on jo käsittämätöntä typeryyttä!!
Harjulinja siirtolinja siirtää sähkön Mikkelin ja Kouvolan datakeskuksiin.
- Anonyymi00014
Siinäpä se onkin kun on vaarana mennä perintömaiden läpi. Siksi sinne tulo ei enään ole vaihtoehto kuten oli vielä aikaisemmin.
T. Aloittaja
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901831
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.116967Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo125897En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset210704- 135656
- 59650
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57592- 38568