Mercury on esitellyt Miamin venemessuilla uuden 808 hv perämoottorin.
Askarruttaa hiukan minkälaiseen veneeseen tuo mahtaa soveltua. Nykytrendin mukaan jenkkilässä varmaan asennetaan 4-6 kpl ison keskipulpetin perään.
Maailman tehokkain perämoottori
17
327
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hevosvoima- määritelmä on vanhentunut noin 30 vuotta sitten.-
- Anonyymi00003
Silti paljon käytössä ja helppohan ne on muuntaa kW
- Anonyymi00014
Anonyymi00003 kirjoitti:
Silti paljon käytössä ja helppohan ne on muuntaa kW
Niin on mutta kun ei pitäisi olla, kW on parempi ilmaisu senkin takia että sillä on suora yhteys energian yksikköön jne. Yksi Watti on yhtä kuin yksi Joule sekunnissa, et silleen.
- Anonyymi00002
Rupeaa noita isoja perätuuppareita näkymäön isommissakin matkaveneissä, en kyllä itse ymmärrä bensakoneita matkaveneessä, useastakin syystä.
- Anonyymi00004
Minun matkaveneessä on 365 hv bensa V 8 . Mikä siinä on vaikea ymmärtää ?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Semmoista perämoottoria kuin 365 hv ei ole yhdelläkään valmistajalla. Ei myöskään sisäperämoottoria löydy 365 hv:na.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Taitaa olla lyhyenmatkan vene.
Itsellä yhdellä tankkauksella voi sirtyä 2400 nm, on tietysti diesel. - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Semmoista perämoottoria kuin 365 hv ei ole yhdelläkään valmistajalla. Ei myöskään sisäperämoottoria löydy 365 hv:na.
Usasta löytyy . Ostin n.6 vuotta sitten . Gm 5,7 litrainen . Summitilta tilasin myös Jegs myi samaa samaan hintaan . Maksoi Usassa 4995 dollaria . Kokonaishinnaksi tuli n. 7000 € . Mukana tulleen dynopaperin mukaan tehoa on 371,9 hv kierrosluvulla 5200 vääntöä reilu 500
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Taitaa olla lyhyenmatkan vene.
Itsellä yhdellä tankkauksella voi sirtyä 2400 nm, on tietysti diesel.200 litran tankki . Matkavauhdilla kulutus35-40 litraa tunti nopeudella 40 km/ tunti . Riittää hyvin Päijänteellä . Veneeni kokoluokassa diisel on kallis valinta .
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Usasta löytyy . Ostin n.6 vuotta sitten . Gm 5,7 litrainen . Summitilta tilasin myös Jegs myi samaa samaan hintaan . Maksoi Usassa 4995 dollaria . Kokonaishinnaksi tuli n. 7000 € . Mukana tulleen dynopaperin mukaan tehoa on 371,9 hv kierrosluvulla 5200 vääntöä reilu 500
Onko long block grate engine? Marine cam vai millanen,
Oliko siis kaasari vai ruisku, mitäs luulet onnistuisko nykyään toimitus tänne jeesustelijoiden mekkaan?
Itel rebuild gm 5.8 porauksel ja ny menos sellane proggis et tars vääntöö alapäähän, olisko autoimusrj apuja? Mun konees vaan n.320 kaakkii (ei dynoa). - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Oliko siis kaasari vai ruisku, mitäs luulet onnistuisko nykyään toimitus tänne jeesustelijoiden mekkaan?
Itel rebuild gm 5.8 porauksel ja ny menos sellane proggis et tars vääntöö alapäähän, olisko autoimusrj apuja? Mun konees vaan n.320 kaakkii (ei dynoa).Onks pakki, vähä ku Harrikas?
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Itel rebuild gm 5.8 porauksel ja ny menos sellane proggis et tars vääntöö alapäähän, olisko autoimusrj apuja? Mun konees vaan n.320 kaakkii (ei dynoa).Marine kone . Kaasari , Vortekin kannet . Ei voi tuoda ainakaan venemoottorina kun päästö ja melupapereita ei myyjältä saa . Trafi vaatii nuo .
- Anonyymi00015
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sinulla kaikki onkin niin suurta.
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Marine kone . Kaasari , Vortekin kannet . Ei voi tuoda ainakaan venemoottorina kun päästö ja melupapereita ei myyjältä saa . Trafi vaatii nuo .
Kiitos, tuo selittää tehon. Juu, eiköhän joku porsaanreikä ole löydettävissä. Ja mikä pakko sitä milleen trafille on ilmotella mikä kone siel hörpöttää, onhan se jo kertaalleen 8:lle rekattu ;)
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sinulla kaikki onkin niin suurta.
Jos tuo on sinun mielestä suurta , oikeasti suurta et ole nähnytkään .
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kiitos, tuo selittää tehon. Juu, eiköhän joku porsaanreikä ole löydettävissä. Ja mikä pakko sitä milleen trafille on ilmotella mikä kone siel hörpöttää, onhan se jo kertaalleen 8:lle rekattu ;)
Kun tilaa eu.n ulkopuolelta niin trafi kysyy ennen kuin moottorin saa tullista itselleen . Älä tilaa venemoottorina .
- Anonyymi00013
Ei ole sarjatuotannossa tuo moottori .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2483161Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell191760Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.231453Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1341294- 1041258
- 801248
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531072Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581045- 135972
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717967