En ole koskaan poltellut mutta ihmettelen kuinka ei alkoholista pidetä samaa huolta ja miksi sitä saa myydä kuinka paljon se aiheuttaa haittoja terveydelle perheelle mutta ei se on vain tupakki ja kun ihmiset ajattelevat että joo se on kallista sitä se on mutta nyt kun lopetetaan niin samalla tulee uusi maksu näin ei säästellä toki on hyvä että ei kukaan polta mutta alkoholi myös pois
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Samaa ihmettelen.
- Anonyymi00002
Vihervasemmistolaiset haluavat lisätä huumeiden käyttöä häivyttämällä laillisten ja laittomien päihteiden rajaa. Tupakat tiskin alle. Askit vaarallisen näköisiksi ja samalla netistä ja kadulta huumeita myydään yhä avoimemmin. Vihervasemmistolaisuuteen kuuluu sekasorron synnyttäminen järjestyneeseen yhteiskuntaan. Huumeet on vain yksi keino. Alkoholin käytön edistäminen on toinen keino. Kolmas keino on yhteiskunnan perusyksikön eli perheen alasajo.
- Anonyymi00003
Alkoholi ja tupakka eivät vertaudu päihteinä käyttäjineen samalla tapaa nykysukupolville, esim. nykynuorille sekakäyttö pilvi/sähkötupakka ja välillä alkoholi voi vastata samaa kuin kunnon nikotinistille, joka juo välillä tai joka viikonloppu enemän kuin pari pulloa olutta. Myös huumaavien/rauhoittavien lääkkeiden käyttö/sekakäyttö alkoholin kanssa on viemässä alkoholin sijaa nyky-yhteiskunnassamme, ei varmastikaan ole iloitsemisen paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48930Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15798Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46697
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35563
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE170528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470