en tiedä mitä teen

Anonyymi-ap

Minulla ei poikaystävää ja panettaa en myöskään omista seksi leluja suihku ja sormet ei toimi mulle kondomit pääs myös loppumaan mitä teen????

32

563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Pyydät naapurin ukon antamaan paljasta kormuskyrpää kunnolla!

      • Anonyymi00002

        Naapurini naimisissa😅


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Naapurini naimisissa😅

        Eihän se ole este ,vain hieman haastetta kuvioihin.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Eihän se ole este ,vain hieman haastetta kuvioihin.

        Hän kyllä nyt jo nukkmassa onko mitään muuta ideaa?


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Hän kyllä nyt jo nukkmassa onko mitään muuta ideaa?

        Mee niuvanniemeen siellä spede ruikkaa spehmat suoleen tuollaselle feikki hönölle buaahaa


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Mee niuvanniemeen siellä spede ruikkaa spehmat suoleen tuollaselle feikki hönölle buaahaa

        Buaahaa spede taas tyrkyllä buaahaa. Mitäs olet niuvannimen puudeli.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Buaahaa spede taas tyrkyllä buaahaa. Mitäs olet niuvannimen puudeli.

        Sää mää ja bää voi painua hevon vittuun jauhamaan tuota samaa mantraa


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Sää mää ja bää voi painua hevon vittuun jauhamaan tuota samaa mantraa

        Katos buaahaa spede kilahti. Mitäs menit hevonvittuun pysy siellä .


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Sää mää ja bää voi painua hevon vittuun jauhamaan tuota samaa mantraa

        Sinähän sen sää mää ja bää ittestäs tiedät.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Mee niuvanniemeen siellä spede ruikkaa spehmat suoleen tuollaselle feikki hönölle buaahaa

        Spede se vaan toistaa samaa mantraa ittestään. Mitäs toistat.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Sää mää ja bää voi painua hevon vittuun jauhamaan tuota samaa mantraa

        Kyllähän spede tietää. Mitäs olet sää mää ja bää myös.


      • Anonyymi00010 kirjoitti:

        Sää mää ja bää voi painua hevon vittuun jauhamaan tuota samaa mantraa

        No sullehan tuo hevon vittu on vakkari paikka. Mitäs olet varannut sen ittelles.


      • Anonyymi00018
        Mieshki55 kirjoitti:

        No sullehan tuo hevon vittu on vakkari paikka. Mitäs olet varannut sen ittelles.

        No nyt se selvisi kuka on sää mää ja bää hyvä hyvä ...


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        No nyt se selvisi kuka on sää mää ja bää hyvä hyvä ...

        No kuka kerro kerro. Tajusitko nyt vasta olevasi kyseinen tyyppi.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Sää mää ja bää voi painua hevon vittuun jauhamaan tuota samaa mantraa

        Mitäs olet ja miksi et ole mennyt.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Sää mää ja bää voi painua hevon vittuun jauhamaan tuota samaa mantraa

        Miten daiju tuo sää mää ja bää voi ollakkin. Samaa toistaa ei osaa yhtään omaa juttuu. Kopioi toisten kommentteja ja määkii sit siihen


    • Anonyymi00005

      Täällä olisi sulle isoa,paksua paljaalla....

      • Anonyymi00013

        Katos mitäs olet pikkukikkeli spede.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Katos mitäs olet pikkukikkeli spede.

        Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött

        Spede se jaksaa jauhaa tuota samaa mantraansa. Mitäs jauhat.


    • Anonyymi00016

      Hah, oli niin suora syöttö lapaan että taas on joku setämies kirjoittanut.

      Mutta näin offtopiccinä. Etsi mies jolla on piuhat poikki ja ei ole tauteja. Anna sen panna paljaalla.

      • Anonyymi00020

        Siis spede niuvanniemen suljetulta buaahaa


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Siis spede niuvanniemen suljetulta buaahaa

        Siis olet spede niuvannimeltä. Hähähää mitäs olet.


    • Anonyymi00026

      Täältä saa ihanaa isoa ja paksua ilman kumia.otan ulos, kun alkaa ruiskia..

      • Anonyymi00027

        Minkä ikäinen olet?
        Mistä päin?
        Kui iso?


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet?
        Mistä päin?
        Kui iso?

        52v Hämeestä ja on tosi paksu 17cm.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        52v Hämeestä ja on tosi paksu 17cm.

        Ahh onks sperman maku minkälainen ja minkälainen tyyli sulla harrastaa seksiä


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Ahh onks sperman maku minkälainen ja minkälainen tyyli sulla harrastaa seksiä

        Sperma maistuu kuulemma hyvältä, ja sitä tulee paljon. Seksi, no tilanteen mukaan, mutta jos saan itse päättää, kovaa ja alistavaa. Pehmeämpikin sopii hyvin ja hyvä kun kysyit sperman maun, koska sitä tulet saamaan suuhun. Käyhän sinulle myös peppupanot?


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet?
        Mistä päin?
        Kui iso?

        Iso ja paksu! Hämeestä.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Sperma maistuu kuulemma hyvältä, ja sitä tulee paljon. Seksi, no tilanteen mukaan, mutta jos saan itse päättää, kovaa ja alistavaa. Pehmeämpikin sopii hyvin ja hyvä kun kysyit sperman maun, koska sitä tulet saamaan suuhun. Käyhän sinulle myös peppupanot?

        Ofc


      • Anonyymi00030 kirjoitti:

        Sperma maistuu kuulemma hyvältä, ja sitä tulee paljon. Seksi, no tilanteen mukaan, mutta jos saan itse päättää, kovaa ja alistavaa. Pehmeämpikin sopii hyvin ja hyvä kun kysyit sperman maun, koska sitä tulet saamaan suuhun. Käyhän sinulle myös peppupanot?

        uuh kuulostaa kiimaisen kiehtovalta 😋


    • Anonyymi00033

      Minkä ikäisistä tykkäät?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe