Sofialla on nätti.

Anonyymi-ap

10

281

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

ei ihme että jotkut vihaavat naisia

• Anonyymi00002

Kerrankin vihreillä on arvoisensa johtaja.

• Anonyymi00003

Mielestäni aivan aiheesta oli joku tehnyt huoli-ilmoituksen ämmästä

• Anonyymi00004

Kuka sinusta teki ilmoituksen.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kuka sinusta teki ilmoituksen.

Viestisi on täysin sisällötöntä skeidaa, mutta niinhän teillä vatipäillä yleensä on

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Viestisi on täysin sisällötöntä skeidaa, mutta niinhän teillä vatipäillä yleensä on

Salli mun nauraa sisältösi kanssa. Vai vatipääksi, taipuu foliohattupää laukomaan muita, oikeita sisällönkirjoittajia. Nyt klotsaa kehiin foliohattupää, ettei satu leukaan.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Salli mun nauraa sisältösi kanssa. Vai vatipääksi, taipuu foliohattupää laukomaan muita, oikeita sisällönkirjoittajia. Nyt klotsaa kehiin foliohattupää, ettei satu leukaan.

Sinua olisikin haastavaa mojauttaa leukaan, olisi vaikeata valita mihin niistä täräyttää :D

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sinua olisikin haastavaa mojauttaa leukaan, olisi vaikeata valita mihin niistä täräyttää :D

Kuhan nyt johonkin. Kyllä sieltä sitten löllyy perille asti.

• Anonyymi00006

Soffalla on iso kanootti ja on kova melomaan, Mela Molskijoiden kevätloiskinnoissa tuli kultamitali

• Anonyymi00010

Levvee kanootti on hyvä ku sitä voi talvella käyttää ahkiona, ja poromiehet kehhuu että on sitä lissääntymiseenki käytetty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      202
      2112
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      159
      1429
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1061
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      917
    5. 58
      898
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      831
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      823
    8. 93
      777
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      108
      684
    Aihe