Kyllä sofialla on nätti puku. Parasta on laitettu mitä kaapista löytyy.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/ebdd76fe-0394-40bc-9ecf-2111cbcdc9d8
Sofialla on nätti.
10
266
Vastaukset
- Anonyymi00001
ei ihme että jotkut vihaavat naisia
- Anonyymi00002
Kerrankin vihreillä on arvoisensa johtaja.
- Anonyymi00003
Mielestäni aivan aiheesta oli joku tehnyt huoli-ilmoituksen ämmästä
- Anonyymi00004
Kuka sinusta teki ilmoituksen.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kuka sinusta teki ilmoituksen.
Viestisi on täysin sisällötöntä skeidaa, mutta niinhän teillä vatipäillä yleensä on
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Viestisi on täysin sisällötöntä skeidaa, mutta niinhän teillä vatipäillä yleensä on
Salli mun nauraa sisältösi kanssa. Vai vatipääksi, taipuu foliohattupää laukomaan muita, oikeita sisällönkirjoittajia. Nyt klotsaa kehiin foliohattupää, ettei satu leukaan.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Salli mun nauraa sisältösi kanssa. Vai vatipääksi, taipuu foliohattupää laukomaan muita, oikeita sisällönkirjoittajia. Nyt klotsaa kehiin foliohattupää, ettei satu leukaan.
Sinua olisikin haastavaa mojauttaa leukaan, olisi vaikeata valita mihin niistä täräyttää :D
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sinua olisikin haastavaa mojauttaa leukaan, olisi vaikeata valita mihin niistä täräyttää :D
Kuhan nyt johonkin. Kyllä sieltä sitten löllyy perille asti.
- Anonyymi00006
Soffalla on iso kanootti ja on kova melomaan, Mela Molskijoiden kevätloiskinnoissa tuli kultamitali
- Anonyymi00010
Levvee kanootti on hyvä ku sitä voi talvella käyttää ahkiona, ja poromiehet kehhuu että on sitä lissääntymiseenki käytetty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233091Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122199Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712073Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1011873Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761603Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥401386Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta151309Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001275- 1111105
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151076