Naisena, etkä ihmisenä…
Olisi ollut parempi, etten olisi koskaan kohdannut sinua, koska et osaa muuta kuin arvostella minua. Minkä sille voi, etten koskaan ollut silmissäsi mitään muuta kuin halveksittava olio. Se, että nöyryytät minua näin, kertookin asian harvinaisen selvästi.
Et tunnu arvostavan minua
33
406
Vastaukset
- Anonyymi00001
- Anonyymi00002
Arvostus pitää ansaita
Luottamus pitää myös ansaita- Anonyymi00008
Tuliko luottamuksesta sekä sen puutteesta palstaäijän banaalille naishologrammille uliseva hyvempi mieli ny taas? T naiselta
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tuliko luottamuksesta sekä sen puutteesta palstaäijän banaalille naishologrammille uliseva hyvempi mieli ny taas? T naiselta
Ja eihän tuo jodlaaja pidä naisia ihmisinä siksi palstaäijän provon asetelma tuntui luonnolliselta tms. Karsee tyyppi o
- Anonyymi00003
Lähestyt sisintäni moukarilla. Teet niin välittämättä tunteistani.
- Anonyymi00016
Jatkan. Narsistia ei minun piiriin enää tule!
- Anonyymi00021
Poliisiasia kirjoitetaan aloittajaäijä yhteen, muuten voi tulla vääriä käsityksiä esim poliisilla asiaa tai asia eli issue jne. Eipä opella muuta
- Anonyymi00030
Anonyymi00016 kirjoitti:
Jatkan. Narsistia ei minun piiriin enää tule!
” Jatkan. Narsistia ei minun piiriin enää tule!” Tämä ei ole jatkoa omalle viestilleni.
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
” Jatkan. Narsistia ei minun piiriin enää tule!” Tämä ei ole jatkoa omalle viestilleni.
Samoin minäkin ajattelen ja lisään, ettei elämääni tule enää koskaan edes yhtä uutta ihmistä! Kuljen aina korvat suljettuina ja siitä pitää jokaisen osata tehdä se päätös, etten halua keskustella yhdenkään minulle vieraan ihmisen kanssa koskaan!
- Anonyymi00004
Kaiken sen hauraan murskaat. Ohuen kuoren, joka on rakentunut aikojen saatossa.
- Anonyymi00014
Voi voi🥴 narsisti saa lopulta omaa lääkettään. Empaatikon malja on tyhjä ja sinä olet juonut sen kuivaksi. Nyt sinä saat empaatikon koston. Toivo ja rukoile. Että tämä menee ohi. Ettei jää päälle. Tämä kipu on sinun kipusi. Nyt se tulee takaisin sinulle. Jätä kiltit ihmiset. Rauhaan.
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
Voi voi🥴 narsisti saa lopulta omaa lääkettään. Empaatikon malja on tyhjä ja sinä olet juonut sen kuivaksi. Nyt sinä saat empaatikon koston. Toivo ja rukoile. Että tämä menee ohi. Ettei jää päälle. Tämä kipu on sinun kipusi. Nyt se tulee takaisin sinulle. Jätä kiltit ihmiset. Rauhaan.
Vedähän aloittajaäijä vaikka vähän häppää niin tulee ehkä kiinnostavampaa tarinaa
- Anonyymi00031
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kuviteltu asia, kohtuuton väärä kosto.
- Anonyymi00034
Outo tapa ajatella, koska projektin koko aikana ei ole koskaan rakentunut mitään hyvää, vaan täysin päinvastoin. Minulta vietiin ilo ja hyvä olo elämästä kymmenen vuoden ajaksi!
- Anonyymi00005
Sinulla on toisin. Olet voinut rehellisen minuuden rakentaa ja sen turvin on helppo ilkkua toisen heikkoudelle.
Tuntuu varmasti mukavalle kokea olevansa asiantuntija toisen tunne-elämästä. Onko se noin tyydyttävää niitata toinen maan rakoon.- Anonyymi00019
No kerro toki aloittajaäijä tämän teatterisi osalta, että mikä tämä toisen heikkous jolle ilkutaan olisi ja tekisi siten miehestä ”uhrin” tässä digitaalisessa ”kreikkalaisessaä tai muuten antiikkisessa draamassa. T naiselta
- Anonyymi00006
Sitä saa mitä tilaa.
- Anonyymi00010
No mutta- ehkä ”ketään” ei ihan niin paljoa kiinnosta palstaäijän banaaleihin avauksiin pillittävä mitä mieltä sinä olet. T
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
No mutta- ehkä ”ketään” ei ihan niin paljoa kiinnosta palstaäijän banaaleihin avauksiin pillittävä mitä mieltä sinä olet. T
Mm pidätkö naisia tai naista ihmisenä arvostatko jne- ajat sitten huomattu miten pihalla sinäkin joka assosiaatioon eläytyjä olet ja millaista sfääriä tavoittelet
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mm pidätkö naisia tai naista ihmisenä arvostatko jne- ajat sitten huomattu miten pihalla sinäkin joka assosiaatioon eläytyjä olet ja millaista sfääriä tavoittelet
Onko muuten tämä eräs folie deux tyyppiseen kiintymyssuhteeseen päätynyt päässyt jo johonkin exitohjelmaan itseohjautuvasti tai muuten vetänyttä tähän päivään?
- Anonyymi00022
Anonyymi00012 kirjoitti:
Onko muuten tämä eräs folie deux tyyppiseen kiintymyssuhteeseen päätynyt päässyt jo johonkin exitohjelmaan itseohjautuvasti tai muuten vetänyttä tähän päivään?
Herännyt tai herätetty*
- Anonyymi00007
Kusipäät tunnetaan pysyn kaukana ja elämä on hyvin moro
- Anonyymi00013
Lohduttaako aloittajaäijä tämä omintakeinen tapasi voimaantua sinua? Luot räikeän läpinäkyvästi rakennetun hahmon jolle itse tulkutat, voiko elämä olla enää pateettisempaa
- Anonyymi00017
Kannattaa unohtaa tuollaiset ja siirtyä paremmille apajilla.
Jos toinen ei arvosta, niin asia lienee aika selvä.- Anonyymi00018
Ja taas tältä asenteen palstaäijän avaukseen vaihtaneelta uusi alentuva sekä setämiesmäinen spleinaus. Olet raivostuttava miesihminen. T naiselta
- Anonyymi00033
Taas tämä kateellinen mies toivoisi et vihdoin hänellekin avautuisi mahdollisuus 😄
- Anonyymi00027
Törkeä!
- Anonyymi00028
Kannattaa erota. Jos taas puhut palstakirjoituksista kannattaa miettiä miksi oletat niiden olevan juuri sinulle. Onko kyseessä enemmäkin oma pelko ja epäluulosi häntä kohtaan. Joku aiempi kokemus muun kanssa muiden joka triggeröityy täällä. Nämä kiusaajat eivät kaipaa ketään eikä kukaan heitä. Ihan narsisti/ psyko/ päihde/ mt-porukkaa.
- Anonyymi00029
Mikä on mielestäsi vakavaa arvostelua. Jos nainen haluaa vaikka tutustua minuun mieheen ja hänellä siinä vieressä on minulle tuntematon mies, niin vaikka nainen halaisi tai vaikka suutelisi minua, kaikki menisi hukkaan kun en tee sillä toisella miehellä yhtään mitään, vaan hän pilaa kaikki. Se on silkkaa realismia.
- Anonyymi00036
Minä en ole enää pariinkymmeneen vuoteen halunnut edes yhtä uutta ystävää! Pidän vain yksin olemisesta ja yksin liikkumisesta ja yksin liikkumisen tarvetta projekti vain vahvisti!
- Anonyymi00035
Sulla on joku maiskutteluherkkyys oireyhtymää vastaava taudinkuva keksit vähän kuin ahdistua kaikesta ja maalailet normaaleista ihmisistä piruja. hohhoijaa, oisko tuohon jotain hoitoja olemassa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632132Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51785Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361278En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21855Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38708- 19696
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689