Suomen paras korvalääkäri -kokemuksia, mistä löytyy?

Viimeinen yritys

Niin kuin otsikko sanoo, mistä löydän Suomen parhaan/parhaat korvalääkärit? Olen kuullut että HYKSin lääkärit ovat hyviä, totta vai ei? Haluan löytää lääkärin joka voi sanoa mitä vikaa on korvassani, joku joka ei vaan sano, "En mä mitään vikaa näe". TUNNEN että korvassani on vika, ja en vaan kuule sillä niin hyvin kun pitäis. Mutta tavalliset lääkärit vaan vilkaisee nopeesti ja totee ettei mitään vikaa. Ja vitut!
Eli mistä apua?(jos on tietoa hyvästä yksityisestä korvalääkäristä niin mainitkaa myös)

28

31443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivulta,

      http:/www.suomenmeniereliitto.fi
      selailla keskusteluja,olen selaillu ja tykkään et siel olis ollu jutustelua missä olis parhaat
      korva spesialistit.
      Onnea yrityksessä,hoidata korvasi kuntoon,älä anna periksi jos itse tunnet et kaik ei ole oikein.
      Itselläni yli 10v.korva ongelmat,kuulon menetykset kummastakin korvasta ja hirveät moottori korvat.

    • Jenni

      Hannu Lehtosen puoleen kääntysin itse ainakin..Vastaanotto Eiran sairaalassa

    • kokenut

      Minä ehdottaisin Olli Tahkokalliota... hän ainakin osaa hommansa ja on erittäin miellyttävä ihminen :) Suosittelen todella!

      • hän

        työskentelee ainakin Dextrassa Helsingin munkkivuoressa :)


    • meikkis

      turussa on muutama hyvä grenman reidar (mehiläinen/tyks) reijo johansson (tyks/?) kauko ojala (mehiläisessä oli joskus)

    • rentukka

      hansakeskuksenlääkaripalvelu Kouvola
      Mauri Koskinen

      • ihan ok

        Toi on kyllä totta.... Mauri on ihan hyvä, mutta ei kuitenkaan alansa parhaita ;) Mutta suosittelen kuitenkin!!


      • Anonyymi
        ihan ok kirjoitti:

        Toi on kyllä totta.... Mauri on ihan hyvä, mutta ei kuitenkaan alansa parhaita ;) Mutta suosittelen kuitenkin!!

        Maukka on jo väsynyt Ei hoida enää niin hyvin kuin 90 luvulla ja 2000 luvun alussa


    • kkk

      Heip! Seinäjoen lääkäritalossa on ainakin yksi hyvä mieslääkäri. Nimeä en nyt tällä palstalla viitsi mainostaa. En tiedä, onko hän parhaimpia, mutta ainakin jos asuu Etelä-Pohjanmaan alueella hänen vastaanotolleen kannattaa mennä. Itse kun olen noilla korvalääkäreillä joutunut käymään ja tutustumaan lääkärikuntaan, niin tähän astisista tämä lääkäri on ollut asiallisin.

      • arkki

        Itse olen käynyt Pauli Riihikankaalla toistuvien poskiontelotulehdusten takia samaisessa lääkäritalossa, on hyvä ja asiantunteva lääkäri, joka ottaa potilaan oireet tosissaan.


    • kaija-hillevi

      Lähes kaikki alan korvalääkärit ovat tarpeeksi hyviä, lääkärikin käyttää apunaan suuresti nimenomaan kuulon tutkimusta ja sen perusteella hoito tehdään. Lääkäri tutkii korva käytävän ja siinä näkee onko rakenteellista vikaa tai tulehdusta. Kulokäyrä kertoo todella paljon, onko korkeat vai matalat äänet kadoksissa, kuinka korva ottaa sanat vastaan eli kuinka hyv in kuulon ymmärtäminen sujuu. Tämä ei tarkoita järkeä vaan kuinka sana on korvan kautta ymmärrettävissä. Itsellani on ollut kuulo vika 20 vuotta. Toinen korva puhekuuro ja toisessa korvakuuloke, korvat soi ja mekastaa, mutta siihenkin tottuu kun ei ajattele. Meniertauti on ollut riesanani. Nyt alankin olla jo melkoinen asiantuntija omaan sairiuteeni.

    • on .yksi hyvä

      korvalääkäri, nimeltään Jussi Jero.

      • Anonyymi

        Hmmm. Jaa. Kovasti ahertaa ympäri pääkaupunkiseutua.


    • border1
    • raivostunut

      Erästä korvalääkäriä en suosittele, huono kokemus. Kyselkää todellakin suosituksia ennenkuin menette lääkäriin, on niitä niin moneksi.

    • Anonyymi

      Korvakorut ja allergiat jorvantakana, TK ei ymmärrä

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Karin Blomgren on ystävällisin ja selkein lääkäri, jonka olen koskaan tavannut. Aivan hurmaava tyyppi ja rautainen ammattilainen.


      • Anonyymi

        Myös ääni Blomgrenille. Näppärä käsistään ja aivan huipputaitava kirurgiassa. Teki minulle punktion ja vähän isomman leikkauksen ja kaikki meni todella hyvin.

        Yksi niistä harvoista lääkäreistä, jotka osaa aidosti kuunnella potilasta.


    • Anonyymi

      Välttäkää kaikin keinoin erästä Hopsua ...

    • Anonyymi

      Helsinkiläisenä vastan HYKSIN lääkärit.Korviani leikattu useampaan kertaan vuosien varella ennen v.2000. Olen ollut 2 kulokojen käyttäjä v. 2015.terv. nainen 70v.

      • Anonyymi

        HYKSissä - tai mikä HUS se nykyään on - on hyviä lääkäreitä, mutta ei sinne pääse hoitoon missään järkevässä ajassa. Siksi menen Terveystaloon lääkärille, jolla on pitkä kokemus yliopistosairaalasta. Dosenteilla on kova kokemus ja osaaminen.


    • Anonyymi

      Kun ihminen valittaa terveyskeskus lääkäri kulostaan. Hän katsoo korviasi esim. ja pois sulkee siellä ei vaikkua Hän myös määrää sinut terveysasema kuulokokeeseen. Sen on minusta pilipali. Mutta menet. Sen kulokokeen perustella sinut lähetetään tarkempiin kulokokeisin esim korva plk..Joista vasta selviää tarvitsetko kuulokojeet?Myös naisilla yleistä kuulolut synnytyksien jälkeen kasvanet yhteen leikataan auki. Ei kaikilla .Korva läkäri pois sukee kaiken muun. Voi olla sisäkorvan rapetumatauti ,joka ei liity ikään.Kuin melun aiheuttama kulovika tai iän.Joten takaisin julkisen terveyden hoidon piirin.Vaadit päästä kuulokokeisiin.

    • Anonyymi

      Jarkko Korpi nimistä en todellakaan suosittele Enkä Erkki Hopsua

      • Anonyymi

        Sama kokemus kummastakin En myöskään Ulla Söderholm KIRJAAkorvatulehduksen mutta ei mitään hoitoa siihen ja laittaa lähetteen niska hierontaan ....Korpion pihalla kuin lumiukko 5 minuuttia tutkimusta eli pikainen vilkaisu korviin ja nenään Käytti kyllä kahdesta perättäisestä tilaamastani ajasta suurimman osan lukeakseen sitäshittiä mitä olivat julkisella kirjanneet jateki"diagnoosinsa sen perusteella kehoitti neurologiselle ,,neurologi hieman ihmeissään että korva vaivainen sinne menee noh neurona oli suomen paras ....


    • Anonyymi

      Minulla on kokemusta kolmesta pääkaupunkiseudulla toimivasta korvalääkäristä: ensimmäinen oli töykeä, suorastaan pahantahtoiselta vaikuttava, toinen oli aidosti kiinnostunut ja osoitti älyllistä uteliaisuutta. Kolmannen piti olla se paras. Hän oli mukava, mutta täysin hyödytön, kirurgina varmasti erinomainen. Ainoastaan toinen ei juossut rahan perässä. Hän oli itsenäinen toimija.
      Nimiä en kuitenkaan kerro koska kokemukseni ovat subjektiivisia ja omalla käytökselläni voi olla vaikutusta lääkärin käyttäytymiseen. Pelkäänpä pahoin että hyvän korvalääkärin voi löytää vain sattumalta, ei suositusten avulla.

    • Anonyymi

      Olin Karin Blomgrenin vastaanotolla. Hän ei taida pitää vastaanottoa kuin Kampin Terveystalossa, jossa siis kävin. Hinta oli ehkä kympin kalliimpi kuin halvimmilla korva-erikoislääkäreillä, mutta oli sen arvoista.

      Ei voi kuin suositella. Kävin aiemmin yleislääkärillä ja kahdella korvalääkärillä, mutta vasta Blomgren ymmärsi (ja osasi!) tehdä poskiontelopunktion, joka paransi minut seuraavaksi päiväksi.

      Jälkikäteen tajusin, että minulle oli syötetty edellisen kuukauden aikana kolme ihan turhaa antibioottikuuria, koska kyseessä ei ollut bakteeri!

    • Anonyymi

      Reidar Grenman kuuluu siihen kategoriaan, jonka vastaanotolle en mene mistään hinnasta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1957
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1743
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1604
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1346
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1236
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1213
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe