Aito ystävyys

Anonyymi-ap

Aito ystävyys on, että on aidosti onnellinen ystävän puolesta, jos ja kun tämä löytää puolison. Saa kihlat ja saa häät. Hankkivat lapsen, jos he haluavat.

Tukee ystävää, kun hänellä on vaikeaa ja paha olo ja itkettää. On onnellinen ystävän puolesta, kun ystävä on onnellinen...

Aito ystävä ei yritä pilata ystävän onnea ja rakkautta.

Ei se ole ystävyydestä mitään pois, jos ystävä löytää puolison ja saa hyvän elämän. Ei se ole millään lailla huono asia, jos ystävän ei tarvitse olla sinkku. Eikä se ole pois, jos on omia rakkaita ihmisiä elämässä, jotka tukee ihmisen elämää.

Miksi ihmeessä se minulle kuuluu millainen puoliso ystävälläni on? Kunhan on hyvä ystävälleni ja luotetetta ja rehellinen ja mukava ja eikä petä.

Ei minulla ystävänä ole oikeutta kieltää ketä ystäväni rakastaa eniten ja kenen kanssa haluaa elää.

Minä olen ystävä ja ikinä en voi olla ystävälleni kaikista rakkain! Ystäväni on alusta asti tiennyt tämän. Ystäväni tietänyt ketkä ovat rakkaita ja tärkeitä ihmisiä minulle.

Hyvinä aikoina juteltiin kaikenlaista elämästä ja käytiin välillä laulamassa ja käytiin katsomassa jospa sieltä löytyisi kummallekin omat puolisot.
Oma puoliso, jonka kanssa elää ja asuu yhdessä ja kihlat ja häät ja perheen saisi.

Joskus sitten näkisi ystävää ja meidän lapset leikkisivät yhdessä, jos kummallakin olisi lapsia.

Tai jos ei ole toisella tai kummallakaan lapsia.

Niin joskus näkisimme ja tekisimme kaikkea kivaa kuten esimerkiksi uimassa kävisimme tai juteltaisiin töistä ja miten elämässä menee? Onko elämässä kaikki hyvin vai onko huolia tai murheita.

Hyvinä aikoina kaikki oli hyvin ja ystäväni oli luotettava ihminen, jolle saatoin kertoa elämästäni kaikkea. Kenestä tykkäsin ja keneen olin ihastunut ja kenet halusin omaksi.
Ystävääni ei haitannut, että minulla oli omia ystäviä ja omia rakkaita ja tärkeitä ihmisiä elämässäni. Tuin ystävää, jos hänellä oli paha olo ja itketti.

Kaikki muuttui, kun elämäni muuttui ja suruaika tuli elämääni ja menetin tärkeän ja rakkaan ihmisen. Ystäväni muuttui. Käski valitsemaan vain hänen ystävyyden. Käski laittaa välit poikki rakkaisiin ja tärkeisiin ihmisiin. Käski laittaa välit poikki muihin ystäviin. Ei ollut enää aikaa minulle ja eikä lohduttanut, kun olo suruaika. Suuttui, kun yhden ystävyyden takia luopunut muusta elämästä.

Kuulin yhteiseltä tutuilta ja ystävältä, että oli puhunut minusta pahaa ja kertonut minun asioitani. Kertonut mitä olin luottamuksellisesti puhunut.

Ei vastannut enää puhelimeen tai viesteihin. Ei enää soittanut takaisin, kun olin soittanut. Ei edes jouluna lähettänyt postikorttia minulle.

Ei mitään yhteyden pitoa sen jälkeen, kun en suostunut laittamaan välit poikki muihin ihmisiin ja rakkaisiin ja tärkeisiin ihmisiin.

Ystäväni ansiota ei ole miksi nyt istun ja kirjoitan ja olen elossa.

Ilman muita ihmisiä, jotka jäivät minun elämääni ja auttoivat en näkisi kevään aurinkoa ja enkä uskoisi, että jonakin päivänä kaikki on hyvin. Ilman heitä olisin lähtenyt kokonaan pois ja menny paikkaan missä on hyvä olla. En olisi päässyt surun yli vaan se olisi murtanut täysin. En näkisi tulevaa kesää, kun minua ei enää olisi olemassa, kun olisin lähtenyt paikkaan missä minun rakkaat ihmiset on. Tehnyt lopullisen päätöksen. Lähtenyt ikuisesti pois täältä kurjasta elämästä.

15

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Paitsi jos ystävääsi on kiusannut se ihminen kenen kanssa haluat olla myös ystävä.Onko se oikein ystävääsi kohtaan vaatia hyväksymään uuden ystäväsi kiusaaminen ,rikollinen teko???
      Minusta Ei .Ystävälläsi on oikeus vaatia sinun valitsemaan!

• Anonyymi00002

• Anonyymi00006

Uusi ystävä voikin olla se katalista katalin joka tekeytyy kaikkien kiusaajaksi hankkien siten keinotekoisen alibin uhriutuen. Kuka toisten elämään eniten haluaa puuttua on yleensä se jolla siihen synkimmät motiivit on.

• Anonyymi00007

Ystävääni ei haitannut hyvinä aikoina, että minulla oli omia ystäviä.

Ei haitannut, että elämässäni oli muuta elämää, kun meidän ystävyys.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Uusi ystävä voikin olla se katalista katalin joka tekeytyy kaikkien kiusaajaksi hankkien siten keinotekoisen alibin uhriutuen. Kuka toisten elämään eniten haluaa puuttua on yleensä se jolla siihen synkimmät motiivit on.

Vanha ystävä on ja luotettava! Ei kerro minun asioitani kenellekään. Ei yritä omia minut. Ei käske laittaa välejä poikki muihin ihmisiin. Ei käske valitsemaan kenen ystävä olen tai keitä elämääni kuuluu. Sellainen millainen oikeasti aito ystävyys on.

• Anonyymi00013

Ehkä he eivät tunteneet toisiaan lainkaan?
        Vaan yhteinen tekijä olin minä.

Miten voi kiusata toista, jos ei toista tunne lainkaan? Ei edes tiedä missä toinen asuu. Ei tiedä toisen elämästä mitään. Ei tiedä yhtään mitään toisesta. Tietää vain nimen ei muuta. Miten sellainen voi kiusata mitenkään toista?

Toiseksi oli yhteiset tutut, joita välillä nähtiin yhdessä ja välillä ei. Heihin törmää esimerkiksi, jos käy kaupassa tai käy lenkillä. Ja heidän kanssaan juttelee niitä ja näitä.

Kolmanneksi oli yhteinen ystävä, joka oli kummankin ystävä. Kumpikin tunsi hänet ja oli ystävä.

• Anonyymi00003

Onko sinulla ap traumoja? Käy keskustelemassa jossain diakonilla vaikka. Paljon on asiaa ja selkeää, mutta olisi hyvä jos pääsisit avautumaan livenä.

• Anonyymi00004

Varo vain ettei uusi ystäväsi halua vain uida sun pöksyihin.

• Anonyymi00011

Vanha ystävä on ja luotettava! Tuntenut jo kauan ja oltu ystäviä.

Miksi ihmeessä haluaisi minut? Hänellä on jo oma rakas ja kulta. Ovat onnellisia yhdessä.

• Anonyymi00005

Alusta asti ystäväni tiesi ketkä ovat minulle rakkaita ja tärkeitä ihmisiä eikä se häntä haitannut. Eikä haitannut, että minulla oli omat ystävät ja oma elämä.

Vuosia tunsimme ja kaikki oli hyvin.

Ystäväni oli ihminen, jonka kanssa saattoi puhua kenestä tykkäämme ja kehen ollaan ihastunut ja kuka ei ole kiinnostava. Kuka ei ole sellainen, jonka kanssa muuttaa yhteen. Kuka on hyvä ihminen ja kenen kanssa olisi hyvä loppu elämä ja saisi rakkautta ja onnea. Kehen ei kannata tuhlata aikaa, kun ei olisi hyvä puoliso. Ei olisi luotettava ja rehellinen ja mukava ja eikä kannata puolisoksi ottaa!

Ystäväni kanssa oli kivaa jutella elämästä ja kaikesta.
      Aivan kaikesta. Oli kivaa jutella.
      Ystäväni kanssa oli kivaa jakaa, jos jompikumpi oli ihastunut tai rakastunut. Jutella kannattaako ihastukselle kertoa että tykkää hänestä vai ei. Vaan olla vaan hiljaa. Kannattaako toista ihmistä yrittää saada itselleen vai ei? Onko ihastuksen kohde luotettava ja mukava? Vai onko ihastuksen kohde sellainen, joka ei ole hyvä ihminen ja eikä ole turvallinen ihminen, jonka kanssa kannattaa alkaa olemaan ja ehkä joskus muuttaa yhteen? Ja perustaa perheen.

Näistä ja monista muista asioista puhuttiin hyvinä aikoina!!!

Luulin, että olin löytänyt ystävän jonka on elämässäni myös silloin kun on vaikeaa ja suruaika, kun eniten ystävää olisin tarvinnut.

En jaksanut hymyillä tai olla onnellinen, kun suruaika oli. En jaksanut puhua samoista asioista, kun hyvinä aikoina. En jaksanut ja kestänyt suruaikaa kovinkaan hyvin. En jaksanut, kun elämä oli vaikeaa ja piti hoitaa asioita, jotka siihen suruaikaan liittyi. Piti hoitaa asioita, joita en ennen suruaikaa ollut edes miettinyt etukäteen kuinka monimutkaista on saada ihmisen viimeiselle levolle.

Viimeiselle levolle. Paikkaan mihin voi kukkia viedä ja kynttilöitä.

Miten vaikeaa ja kallista ja monimutkaista on moneen paikkaan soittaa ja selvittää, että kyseinen ihminen ei ole enää olemassa vaan on lähtenyt viimeiselle levolle.

Ei tuolloin tee elämässä isoja päätöksiä vaan hoitaa sen kuntoon, että toisen viimeinen lepopaikka ja kaikki asiat mitkä siihen kuuluu tulee hoidetuksi.

Tulee hoidetuksi kaikki asiat mitkä liittyy, kun toinen ihminen lähtee kokonaan pois ja lähtee taivaaseen.

• Anonyymi00008

Jos oli ystäväni. Miten on mahdollista? että yhteinen tuttu ja ystävä tiesi asian, jonka olin kertonut vain ystävälleni? Miten he saattoivat tietää asian?
      Ainoa mahdollisuus on, että luotettava ystäväni oli heille kertonut. Ei ole mitään muuta mahdollisuutta!!

Ilman heitä en olisi saanut tietää, että ystävälleni en voi kertoa elämästäni. Ilman, että väärät ihmiset kuulevat asiasta.

• Anonyymi00009

Tässä on vain hänen totuutensa.

Kolikolla on aina kaksi puolta.
      Antakaa hänen purkaa paha oloaan.

Jokainen päättää omista läheisistään ja ystävistään. Sille me ei voida kukaan mitään. Eikä se anna meille oikeutta vainota toista.

Hyväksykää asiat ja eläkää eteenpäin

Live&laugh&love

• Anonyymi00014

Kerro minulle miten yhteinen tuttu ja yhteinen ystävä tiesi asian jonka olin kertonut vain ystävälleni!

• Anonyymi00010

Aloitin ketjun, kun halusin selittää, että ystävästäni puhuin. Minun ystävää tunsin oikeassa elämässä vuosia!!!

En kenestäkään muusta!

Joku kitisee, ettei halua oman lapsensa ikäistä ystävää. Kuka hän on? Ei minulla ole mitään hajua.
      Mistä ihmeestä edes tuntisin hänet? Enhän minä edes tiedä minkä ikäinen hän on? Eikä hän tiedä minun ikääni. Miksi ihmeessä minä olisin hänen lapsensa kanssa tekemisissä ja tuntisin hänen lapsensa? Enhän minä tiedä edes hänen ikää. Eikä hän tiedä minun.

Joku kitisee, että ystävyydessä oli jotain väärää. Ei ollut. Kitisee, että jompikumpi yritti saada toisen.

Miksi ihmeessä? Maailmalla on paljon ihmisiä ja kyllä ystäväni saa paremman elämän jonkun toisen kanssa kuin minun!

Me oltiin ystäviä.

Puhuttiin millaisen puolison halutaan löytää itselleen. Puhuttiin, kun ihastuimme johonkin. Kannattaako kertoa ihastukselle, että haluaa hänet?

Onko ihastus luotettava ja mukava ja turvallinen ihastus ja voiko sen kanssa elää hyvää elämää ? Kannattaako yrittää saada ihastuksen itselleen? Seurustella ja muuttaa yhteen ja mennä kihloihin ja häät ja loppu elämän suhde, ja jos lapsia tulee niin onko hyvä perhe-elämä? Vai onko ihastuskohde sellainen, joka ei ole turvallinen ja luotettava ja mukava ja joka pettää tai jättää, kun löytää toisen.

Joku kitisee, että ystävääni kiusas ystäväni?
      Meidän yhteinen tutut ja ystävä. Miksi he olisivat valehdellut? Että puhui pahaa.Miten he tiesivät elämästäni? Miten tiesivät minun asioita, joita olin kertonut vain ystävälleni?

Miksi he eivät olisi halunut olla sekä minun tuttuni ja ystäväni ja ystäväni ystävä?

Miksi minun oma ystäväni olisi kiusannut minun ystävää? Ei kiusannut tai ollut ilkeä tai puhunut pahaa minun toisesta ystävästä mitään. Miksi olisikaan?
      .

• Anonyymi00015

mennyt puurot ja vellit sekaisin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      17
      5103
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      101
      2321
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      135
      2018
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      48
      1888
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1700
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1276
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      117
      957
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      50
      855
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      303
      831
    10. Kaupungin yt

Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l
      Äänekoski
      24
      664
    Aihe