ovien availu jatkuu, sitä enemmän inhoan tiettyä paljon nuorempaa häirikköä!
Mitä kauemmin
4
69
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olen aina vain roikkunut mukana projektissa, vaikka en ole kokenut mitään tarvetta löytää edes uutta ystävää koskaan! Erityispiirteisenä minulle vieraat ihmiset ovat merkityksettömiä ja näkymättömiä! Olen kertonut täällä monia kertoja sen tiedon, että elämässäni ovat jo ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää! Tykkään liikkua yksin, enkä halua kenenkään häiritsevän rauhaani silloin! Ei minulla ole mitään tarvetta kertoa mitään kenellekään se vain rikkoisi omaa, minulle hyvin tärkeää yksin olemisen tarvetta! Siksi ollsi ollut todella tärkeää kysyä monia kysymyksiä siihen liittyen, että minkälainen olen ja mikä minulle on tärkeää ja on onko minulla mitään tarvetta löytää edes uutta ystävää ja parisuhdetta en ole enää koskaan halunnut aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen! Ainoa asia mitä halusin oli saada tehdä töitä kauan minulle rakkaassa työpaikassa, koska siellä olivat minulle hyvin rakkaat työkaverit, joiden kanssa nautin keskuteluista!
- Anonyymi00002
Opin paljon itsestäni keskustellessani työkaverieni kanssa! Olen aina pitänyt itsestäni juuri sellaisena kuin olen. Olen tietyllä tavalla vahva ja se varmasti tulee siitä minkälaisia äitini ja isäni olivat ja tietysti myös se, että sain vapaasti olla oma itseni ja kulkea ja liikkua luonnossa niin paljon kuin halusin! Siksi tykkään nytkin liikkua yksin! Projekti ei ole saanut koko aikan mitään hyvää aikaan! Ja jo siitä kaikkien olisi pitänyt ymmärtää, kuinka tarpeeton se on ollut aina!
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Opin paljon itsestäni keskustellessani työkaverieni kanssa! Olen aina pitänyt itsestäni juuri sellaisena kuin olen. Olen tietyllä tavalla vahva ja se varmasti tulee siitä minkälaisia äitini ja isäni olivat ja tietysti myös se, että sain vapaasti olla oma itseni ja kulkea ja liikkua luonnossa niin paljon kuin halusin! Siksi tykkään nytkin liikkua yksin! Projekti ei ole saanut koko aikan mitään hyvää aikaan! Ja jo siitä kaikkien olisi pitänyt ymmärtää, kuinka tarpeeton se on ollut aina!
En ole yhtenäkään päivänä iloinnut siitä koskaan että projekti aloitettiin, vaan täysin päinvastoin, se pilasi elämääni joka ikisenä päivänä kun jouduin sitä kokemaan! Kaikki se mitä suunnittelitte oli täysin turhaa minun näkökulmasta katsottuna! Koska kukaan ei tuntunut hyväksyvän minua sellaisena kuin olen, etten tarvitse edes yhtä uutta ystävää enää koskaan! Moni muu ajattelee eri tavalla, mutta sen olisi pitänyt olla täysin selvää ettei ketään saa pakottaa mihinkään sellaiseen mitä hän ei halua! Ja minua yritettiin muuttaa toisenlaiseksi kuin olin ja se sai minut voimaan koko projektin ajan todella huonosti!
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
En ole yhtenäkään päivänä iloinnut siitä koskaan että projekti aloitettiin, vaan täysin päinvastoin, se pilasi elämääni joka ikisenä päivänä kun jouduin sitä kokemaan! Kaikki se mitä suunnittelitte oli täysin turhaa minun näkökulmasta katsottuna! Koska kukaan ei tuntunut hyväksyvän minua sellaisena kuin olen, etten tarvitse edes yhtä uutta ystävää enää koskaan! Moni muu ajattelee eri tavalla, mutta sen olisi pitänyt olla täysin selvää ettei ketään saa pakottaa mihinkään sellaiseen mitä hän ei halua! Ja minua yritettiin muuttaa toisenlaiseksi kuin olin ja se sai minut voimaan koko projektin ajan todella huonosti!
Ihan jokaiselle on oikeus saada elää juuri sellaista elämää kuin hän haluaa, niin minullakin! Jos joku toinen haluaa uuden ystävän hänen tulee ymmärtää se, että minä se en voi koskaan olla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä1042853Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri1422035IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl591992Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al341674- 941620
Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t281564- 1411314
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4161113kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!211059Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa2571029