Mies annan sinulle hyvän neuvon

Anonyymi-ap

Keskity työn tekemiseen. Siinä olet erinomainen. Jätä naiset rauhaan. Naistenmiehet hoitaa sen puolen tässä maassa kyllä.

38

590

8Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Nainen, sulla kun on pienemmät aivot niin jätä ajattelu miehille. Kiitos!

• Anonyymi00002

Olen transu , terv aloittaja.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Sama kapasiteetti siis.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Eli kun aina sanotaan, että miesten aivot ovat alakerrassa, niin mitä tästä voi päätellä? Lobotomiako tehtiin? Sivu

• Anonyymi00013

Menikö tunteisiin?

• Anonyymi00024

Olen ihan eri mieltä, naiset ovat monissa asioissa älykkäämpiä kuin miehet! Mutta kerron taas, etten ole koskaan eroni jälkeen halunnut uutta suhdetta kenenkään kanssa, enkä koe mitään tarvetta löytää uutta ystävääkään! Tykkään omasta hiljaisesta maailmastani ja siitä, ettei kukaan ole vaatimassa minulta mitään! En tee mitään niillä ajatuksilla, joista minulle joku täysin vieras ihminen kertoisi! Se ei olisi minun näköistäni elämää!

• Anonyymi00004

Mies annan sinulle vielä paremman neuvon. Älä edes arvostele toista mestä. Sellaiseen sinulla ei ole mitään arvovaltaa.

• Anonyymi00005

Naisten miehet on hyvännäköisiä töissä käyviä rentukoita

• Anonyymi00006

Tuo hyvännäköisyys naurattaa. Suomalainen mies ei todellakaan ole keskimäärin hyvännäköisiä. Töissä käyvä, yhtä vaikuttavaa kuin joku maidonjuoja.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tuo hyvännäköisyys naurattaa. Suomalainen mies ei todellakaan ole keskimäärin hyvännäköisiä. Töissä käyvä, yhtä vaikuttavaa kuin joku maidonjuoja.

Oikein näkee naamasta, miten jotkut miehet kuvittelevat olevansa hyvännäköisiä. Suosittelen heitä tekemään ulkomaanmatkan niin saavat hieman realismia omasta ulkonäöstään ja katsomaan miten sen maan naiset suhtautuvat heihin. Eiköhän realismia ettei edes vilkaista ellei aleta hoitamaan asiaa esim. rahalla.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Oikein näkee naamasta, miten jotkut miehet kuvittelevat olevansa hyvännäköisiä. Suosittelen heitä tekemään ulkomaanmatkan niin saavat hieman realismia omasta ulkonäöstään ja katsomaan miten sen maan naiset suhtautuvat heihin. Eiköhän realismia ettei edes vilkaista ellei aleta hoitamaan asiaa esim. rahalla.

Siksi ne onki naisenmiehiä

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Siksi ne onki naisenmiehiä

Suomalaiset naiset ovat aina joutuneet tyytymään mitään sanomattomiin miehiin ihan siitä syystä ettei tänne mitään helmiä yleensä synnykään.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Suomalaiset naiset ovat aina joutuneet tyytymään mitään sanomattomiin miehiin ihan siitä syystä ettei tänne mitään helmiä yleensä synnykään.

Ai, ite oon tavannu läjäpäin hyviä miehiä

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ai, ite oon tavannu läjäpäin hyviä miehiä

Niin, kaikki on suhteellista.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Monesko ulkkis menossa?

• Anonyymi00011

Tykkään naisista, saa kai niitä katsella.

• Anonyymi00014

Niin ja naiset eivät sitten ole onnellisia. Onneksi noustaan pian korkeampaan tietoisuuteen.

• Anonyymi00018

Sinähän positiivinen oot. Veikkaan ettei nää siinäkään älyllä loista.

• Anonyymi00020

Kyllä, aloituksesta saa sen kuvan et nyt kannattaa ottaa tuollainen mieshelmi elämäänsä. Jos miehellä ei ole vielä työtä, hänet voisi työllistää vaikka tulevaan Turhapuro -elokuvaan, ihan päärooliin.

• Anonyymi00026

Juuri tuollaista lisäksi, todellinen helmenkalastaja, helmi tuskin on mummon nimikään 😄

• Anonyymi00022

Yhteen vain rakastuin ja rakastan. Sille ei mikään mahti maailmassa voinut mitään.

• Anonyymi00029

Jos olet hän joka on minua paljon nuorempi, niin sinun on pakko ruveta ymmärtämään se, etten halua koskaan olla missään tekemisissä kanssasi!

• Anonyymi00032
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Jos olet hän joka on minua paljon nuorempi, niin sinun on pakko ruveta ymmärtämään se, etten halua koskaan olla missään tekemisissä kanssasi!

Tunne on molemminpuolinen.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00029 kirjoitti:

En minäkään moisen huutajan kanssa. Vanhemmiten varsinkin oppii arvostamaan rauhaa ja hiljaisuutta.

• Anonyymi00027

Sut voin jättää mutta muut on kyllä vielä ihan vapaata riistaa.

• Anonyymi00028

Kiitos hyvästä neuvosta. Jatkan siis kuten aina ennenkin. Työmiestä aina tarvitaan.

• Anonyymi00030

Kaivattuni on niin ihana, että minun pitää kyllä häntä rakastaa, kun ei hänelle kelpaa mitkään naistenmiehet, ainoastaan hänen oma kultamussukka (minä).

• Anonyymi00031

Sanotaanko että tämän enemmän en voi niitä rauhaan jättää. En edes puhu niiden kanssa muissa kuin työasioissa. No kohta loppuu työtkin niin jää se vähäkin pois.

• Anonyymi00033

Ehkä niitä lampaille haisevia olis vapaana

• Anonyymi00035

työ ja perheen perustaminen ovat molemmat tärkeitä asioita elämässä monen mielestä.

• Anonyymi00036

Vau, kyllä on Suomikin muuttunut. Yllättävän monen palstan kirjoittajan kaivattu on trans kun tässäkin aloituksessa on näin monta miesvastaajaa sen jälkeen, kun ap.hyvin suorasanaisesti kertoi olevansa " transu

• Anonyymi00037

Kyllä kai jokaiselle hyvälle ihmiselle voi löytyä oma kulta.

• Anonyymi00040

En ole hyvä naisten kans enkä ole kummoinen töissäkään. Olen syrjäytynyt kaappijuoppo viskin ja oluen juonnissa sekä oman surkeuden itkemisessä olen ihan ok.

• Anonyymi00042

Nainen, sinun käytöksestäsi on tullut läjäpäin valituksia ulkomailta asti

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      408
      3025
    2. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      68
      2352
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      78
      2009
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      117
      1727
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      141
      1590
    6. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      71
      1223
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      1039
    8. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      12
      1022
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      268
      1003
    10. 40
      874
    Aihe