Miltä näyttää

Anonyymi-ap

Kehtaisitko kulkea yhdessä?

22

373

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sun kanssako. Ei kait kukaan kehtaa. 🫩 Hänen kanssa joo.

• Anonyymi00002

Mikset kehtaisi?

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Mikset kehtaisi?

Oot jotenkin idiootti kysymystesi kanssa.

• Anonyymi00003

En kehtais!!

• Anonyymi00011

Sen olen tiennyt kauan! Ja minusta se on ihan ymmärrettävää, koska minäkään en kehtaisi kulkea oman lapseni ikäisen kanssa. Ja koska tykkään lenkkeillä yksin, en halua lenkkeillä edes ikäiseni miehen kanssa, enkä halua enää koskaan minkään ikäistä uutta ystävää. Ja lisään että näin olen ajatellut jo siitä lähtien kun erosin! Eli ne kysymykset olisi todella kannattanut kysyä jo ennen projektin aloitusta, niin olisitte ymmärtäneet sen, ettei projektia olisi pitänyt aloittaa ollenkaan ja olisin voinut tehdä töitä! Minulle rakkaat työkaverit tiesivät miten ajattelin, joten heiltä olisitte saaneet kaiken tarvittavan tiedon ja sen, että halusin vain tehdä töitä!

• Anonyymi00016
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Sen olen tiennyt kauan! Ja minusta se on ihan ymmärrettävää, koska minäkään en kehtaisi kulkea oman lapseni ikäisen kanssa. Ja koska tykkään lenkkeillä yksin, en halua lenkkeillä edes ikäiseni miehen kanssa, enkä halua enää koskaan minkään ikäistä uutta ystävää. Ja lisään että näin olen ajatellut jo siitä lähtien kun erosin! Eli ne kysymykset olisi todella kannattanut kysyä jo ennen projektin aloitusta, niin olisitte ymmärtäneet sen, ettei projektia olisi pitänyt aloittaa ollenkaan ja olisin voinut tehdä töitä! Minulle rakkaat työkaverit tiesivät miten ajattelin, joten heiltä olisitte saaneet kaiken tarvittavan tiedon ja sen, että halusin vain tehdä töitä!

Mistä projektista puhut?

• Anonyymi00005

Miksi ei muka kehtaisi?

• Anonyymi00006

Kehtaatko sinä kulkea tämmösen puppelin kanssa?

• Anonyymi00007

Molemmat olemme ihan katseenkestäviä.

• Anonyymi00008

🍟🍿🌭

• Anonyymi00009

Kyse ei ole minun kohdalla kehtaamisesta vaan siitä, etten halua, eikä minua kiinnosta tutustua keneenkään enää koskaan ja näin olen ajatellut jo todella kauan, eli siitä lähtien kun erosin! Ainoa mitä todella halusin oli saada tehdä itselle rakasta työtä! Se oli suuri unelma minulle!

• Anonyymi00018

Projektin aloittaminen vei minulta pois jotain äärimmäisen tärkeää ja ne eivät liity yhteenkään minulle vieraaseen ihmiseen, koska ainoa haave mikä minulla oli liittyi työn tekemiseen! Oli ällöttävää, kun niitä miehiä mainostettiin työpaikoilla ja työkaverit puhuivat paljon seksistä, jolla ei ollut minulle enää mitään merkitystä! Kaikki tuollainen olisi pitänyt selvittää kysymysten avulla jo ennen projekin aloitusta! Kenelläkään ei ollut mitään oikeutta ruveta sellaiseen, että minun elämääni ikään kuin käsiteltiin joka ikisessä työpaikassa ja minä halusin vain tehdä töitä! Ihmissuhteilla ei ole ollut enää mitään merkitystä minulle jo siitä lähtien kun erosin! Kukaan ei ymmärtänyt sitä etteivät kauan parisuhteessa olleet naiset halua enää välttämättä uutta parisuhdetta kenenkään kanssa! Ja siitä minulta ei kysytty koskaan! Kaikki se esitys mitä työpaikoilla tapahtui oli täysin väärin minun näkökulmasta, koska en ajatellut samoin kuin he! Siksi ne kysymykset olisi pitänyt kysyä ennen kuin mitään aloitettiin! Minä koin valtavaa vihaa kaikissa vieraissa työpaikoissa, joissa minua kidutettiin täysin turhalla esityksellä kahdeksan tunnin ajan! Kukaan ei välittänyt siitä miten huonosti voin! Melkein jo kävelin päin punaisia valoja päin! Teiltä jotka aloititte projektin puuttui täysin ymmärrys siitä, että työ on vain työtä ja vierailla työpaikoilla ei käsitellä yhdenkään ihmisen yksityiselämään liityviä asioita ilman lupaa ja sitä lupaa ei koskaan kysytty minulta! Koska minulle ei selitetty projektin tarkoitusta niin, että minä olisin sen ymmärtänyt! Minut heitettiin suoraan kuin karhun luolaan, että selviä miten vaan, se ei ole meidän muiden ongelma!Ja siksi projekti teki elämästäni helvettiä ihan joka ikinen päivä!

• Anonyymi00010

Kulkisin hymy korvissa ja katsoisin häntä onnellisena.

• Anonyymi00021

Ilkeäisikö hän kulkea kanssasi?

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ilkeäisikö hän kulkea kanssasi?

Toivottavasti. En tiedä hänen mielipidettään asiaan.

• Anonyymi00012

Kehtaan, mutten ilkee.

• Anonyymi00013

Kyllä tietenkin

• Anonyymi00014

Yököttää

• Anonyymi00017

Toi on vieläkin se sama mies

• Anonyymi00015

En kumarra ketään ja kuljen kenen kanssa haluan kysymättä muilta lupaa. Olenhan kuningatar enkä mikään selkärangaton vellihousu.

• Anonyymi00019

Helposti

• Anonyymi00020

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomessa on meneillään boomereiden kosto

1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä
      Maailman menoa
      53
      2483
    2. Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?

Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri
      Maailman menoa
      55
      1747
    3. IPCC romahtaa

Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl
      Ilmastonmuutos
      38
      1696
    4. Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle

Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t
      Koirat
      25
      1478
    5. Mitä ikävöit eniten

kaivatussasi? 🫶
      Ikävä
      89
      1442
    6. Miten voit vain

Olla kuin mitään ei olisi?
      Ikävä
      139
      1186
    7. Anabaptismin kirous

Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä
      Kaste
      417
      1092
    8. Pelolla pakottaminen

Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha
      Kaste
      624
      946
    9. Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet

Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa
      Sinkut
      243
      934
    10. kamera hakokylässä

kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!
      Hyrynsalmi
      17
      893
    Aihe