Huittisista onnittelut

Anonyymi-ap

ForestFinille .Juhannukseen mennessä mun vaimo arvuutteli sulla 100 , tuhatta tilaajaa paukkuu .Seurataan sun joka video .Millos Tainan kanssa kuntosali videoo ? .

8

166

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

https://youtu.be/5miPgw5Qkwg?is=7LWeL7Q42eHqNsbk

Nyt saa vauraan talon ylpeä ja korskea poika ansionsa mukaan köyhän talon vaatimattoman, hilpeän ja nöyrän pojan noustessa pienen maatilan kätköistä yli 50 000 kansainvälisen seuraajan suosikki pojaksi.

On vain ajan kysymys milloin 100 000 tilaajan raja possahtaa!
      Tuo jos mikä tulee olemaan uusi rauhan, rakkauden ja välittämisen aikakauden synty.
      Itsekkyys ja ahneus saa palkkansa, unohdus on sen hinta.

• Anonyymi00002

Oli todella surullista seurata kuinka köyhän maatilan perintö poika joutui ostamaan rakkaalleen halvan ja painavan moottorisahan.
      Siinä jos missä oli naiselle ristiä kannettavaksi.
      Silti nainen otti ristin kiitollisuudella vastaan kun ymmärsi ettei kevyempään kannettavaan varaa ole.
      Mutta rakkaus on se voima joka keventää taakkaa puolella.
      Ylpeällä vauraan talon pojalla on nyt kaksi kevyttä kannettavaa, mutta hän joutuu kantamaan kannettavansa yksin.

• Anonyymi00003

Ja rikkaan talon poika joutuu tyytymään rumaan lihavaan mummoon .Kun ei edes rahalla saa kaunista .Mätähampainen , likainen ukko ja epäsiisti .

• Anonyymi00008

Höpölöpö juttujasi taas!

• Anonyymi00004

Ja rikkaan pojan posteljooni isä on alkoholisti , tämä Otto on vain tuon pullosilmän isäpuoli .Koko kylähän sen tietää miten ne helmat nousi posteejoonille ja siitä pullosilmä sai alun .

• Anonyymi00005

On tulossa hyvän ja pahan välinen taistelu.
      Tyhvön keskellä ylpeä ja ahnas Goljat komeine kivilinkoineen ja mahtavine haarniskoineen, metsässä tyhjin käsin Davit, rakkain ihminen rinnallaan ja hänellä käsissään yli viisi kiloa painava uusi halpa moottorisaha.

• Anonyymi00007

Hei Das AUTO MERSU .

• Anonyymi00009

Höpölöpö juttujasi taas!

Kenelle sinä huudat?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      202
      2122
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      159
      1429
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1071
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      917
    5. 58
      908
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      831
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      823
    8. 93
      777
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      109
      687
    Aihe