Ei saa toivoa, että toinen saa paremman elämän kuin minä. Ei saa toivoa, että toinen löytää puolison ja saa paremman elämän kuin sinkkuna on. Saa paremman elämän.
Ei saa toivoa, että ystävä ei ole yksin?
Ei saisi ystävän kanssa jutella millainen on unelma puoliso ja unelma elämä?
Ei saisi ystävän kanssa jutella ihastuksesta?
Onko hyvä ja onko aineesta ihastuksen kohteesta tulla puolison, jonka kanssa muuttaa yhteen. Kihloihin ja avioon ja ehkä lapsia?
Vai onko huono tyyppi, joka ei ole luotettava ja hellä ja mukava ja turvallinen ja joka pettää, kun uuden löytää.
Ei kysyä ystävältä tunteeko ihmisen ja millainen se ihastukseni kohde oikeasti on?
Ystäväni on voinut tuntea hänet, johon minä ihastuin? Tietää millainen se on muitten seurassa. Onko pettäjä ja epäluotettava? Vai onko hyvä ja luotettava ja mukava ja turvallinen ja sellainen, jonka kanssa voisi loppu elämäni elää.
Puoliso, jos on se on ykkönen ja kaikista rakkain.
Ystävät kulkevat rinnalla sekä hyvinä, että huonoina aikoina. Ystävälle on silloin aikaa, kun se myös puolisolle sopii.
Ei saa toivoa
9
173
Vastaukset
- Anonyymi00001
https://youtu.be/1kFteN3u52Y
Hyithyi - Anonyymi00002
Miksi hyi? Jos haluaa, että ystäväni löytää puolison??
Miksi hyi?? Miks?
Miksi hyi? Kun sanon, että jos löytää puolison ja se on rakkaus ykkönen ja puoliso päättää milloin ystävällä on aikaa olla ystävän kanssa?
Miksi hyi? Kun ystävän kanssa juttelee millainen on unelma puoliso? Ja millainen on unelma elämä?
Miksi on hyi? Kun haluaa, että ystävä löytää puolison ja eikä tarvi olla yksin?- Anonyymi00003
Minä en halua uutta puolisoa enää koskaan, enkä halua olla missään tekemisissä enää koskaan yhdenkään minua paljon nuoremman henkilön kanssa! Tarvitsen paljon aikaa selvitäkseni elämäni ehdottomasti pahimmista vuosista!
- Anonyymi00004
Kaikkien elämänlaatu olis merkittävästi parempaa kokonaan ilman tota yhtä porukkaa
- Anonyymi00005
Miksi ei saa haluta, että ystäväni saa puolison???
Ja pääsee muuttamaan yhteen puolison kanssa ja menevät kihloihin ja avioon? Ja saavat lapsia, jos haluavat?
Miksi ystäväni pitäisi elää sinkkuna?
Sinkkuna elämä ei ole yhtä hyvää kuin he jotka ovat varattuja.
Miksi pitäisi haluta, että ystäväni elää yhtä kurjaa elämää kuin minä?
Miksei ystävän kanssa saisi jutella kehen olen ihastunut ja kysyä tunteeko ystäväni hänet? Onko ihastukseni kohde hyvä ja mukava ja turvallinen, joka ei petä kun löytää toisen? Jonka kanssa voisin elää loppu elämän?
Miksei ystävän kanssa saisi baarissa käydä?
Ystävä on ystävä eikä mitään muuta!!
Jos ystäväni löytää puolison tottahan toki puoliso on ykkönen ja kaikista rakkain ja kaikista tärkein!
Tottakai puoliso pitää ottaa huomioon ja kun hän antaa ystäväni nähdä minut eikä heillä ole tärkeämpää tekemistä tai menoa niin silloin ystävällä on aikaa ystävää nähdä.
Tottakai minun ystävänä pitää ottaa huomioon, jos on puoliso, että hänen kanssaan ystäväni viettää eniten aikaa ja puoliso päättää keitä ystävälläni on.
Miksi se on Hyi?
Jos haluan, että ystäväni löytää puolison ja pääsee kihloihin ja avioon??
Me ollaan ystäviä ei muuta!!
Tuleva ystäväni puoliso on kaikista rakkain ystävälleni ja eikä minulle kuulu kuka hänen puolisonsa on, kunhan on hyvä ja luotettava ja mukava ja turvallinen eikä petä minun ystävääni!! - Anonyymi00006
olen varjo entisestä joten toivon hänen saavan kaiken hyvän elämässään.. ilman mua..
- Anonyymi00007
Aivan älytöntä tekstiä olen saanut lukea.
Miksi haluaisin, että ystäväni joutuu elämään samassa kurjuudessa kuin minä sinkkuna?
Paremman elämän saisi, jos olisi puoliso.
Puoliso olisi lähellä, kun ystäväni on surullinen ja itkee. Puoliso lohduttaisi silloin. Puoliso antaisi halin.
Puolison kanssa ystäväni voisi tehdä asioita, joita ei tietenkään ikinä minun kanssani voi, koska ne eivät kuulu ystävyyteen millään tavoin.
Miksi haluaisin, että ystäväni menettäisi mahdollisuuden saada sellaisen elämän ja onnea mitä haluaa?
Miksen olisi onnellinen, jos löytää puolison ja muuttaa ja saa kihlat ja avioon pääsee?
Ei minulta ole se millään tavalla pois, jos ystäväni löytää rakkauden ja onnen ja puolison, jonka kanssa elää loppu elämää. - Anonyymi00008
Oletko vasemmistolainen
- Anonyymi00009
Miten muuten voi tietää onko ihastuksen kohde sellainen, jota kannattaa yrittää, jos ei ystävältä kysy jos tuntee kyseisen ihmisen? Millainen oikeasti on ihastuksen kohteeni?? Kenen kanssa siitä puhuu kuin ystävän?
Miksei ystävän kanssa saisi puhua? Millainen on unelma puoliso ja unelma elämä?
Miksei baarissa saisi ystävän kanssa käydä?
Millaisen puolison ystäväni haluaa ja millaisen minä ja yhdessä käydä baareissa ja muualla etsimässä puolisoita itsellemme?
Ei niitä puolisoita kotiin tule!
Ei kotoa käsin voi löytää puolisiota.
Ei kotona voi löytää rakkautta tai onnea tai tulevan puolison, jonka kanssa muuttaa yhteen ja pääsee kihloihin ja avioon ja saa tavallisen elämän kuten muillakin on. Eikä tarvitse olla sinkkuna, kun muut ovat varattuja ja heillä on perhe. Kun on puoliso on joku elämässä, jota rakastaa ja saa rakkautta ja voi rakkautta jakaa. Ja eikä tarvis selibaatissa elää kun on puoliso, jonka kanssa sitä tekee. Kun on puoliso ei tarvis illalla olla yksin kotona ja miettiä miksi on sinkku eikä ole varattu.
Miksi ihmeessä haluaisin tälläisen elämän ystävälle???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1532530- 1572321
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee551983Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1181927"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591374Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1931242Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää761036Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa198956Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.328944Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24694