Miksi naiset rupsahtavat vanhetessaan

Anonyymi-ap

Voiko kukaan nainen sanoa olevansa seksikäs enää yli 60-vuotiaana ja vetää nuorempaa miestä puoleeensa?

56

463

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miksi ihmeessä 60 vuotiaana pitäis viehättää nuorempia miehiä. Ei ne nuoremmat naisetkaa viehäty 60 ukoista.

• Anonyymi00004

No ei kai nyt kukaan ole aina vanhemman kanssa, ikiä on monelaisia!

• Anonyymi00006

Eli mielestäsi jokainen valitsee aina itseään vanhemman tai yhtä vanhan? Ei varmaan!

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Eli mielestäsi jokainen valitsee aina itseään vanhemman tai yhtä vanhan? Ei varmaan!

Ei valitse ei rakkaus ole valinta. Mut turha tuo ikäisenä kuvitella et nuorempi ulkonäköön ihastuun.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00004 kirjoitti:

No ei kai nyt kukaan ole aina vanhemman kanssa, ikiä on monelaisia!

Ei onneks luonnotonta sellainen peli.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ei valitse ei rakkaus ole valinta. Mut turha tuo ikäisenä kuvitella et nuorempi ulkonäköön ihastuun.

Mutta et kai väitä, että voi olla vain yhtä vanha?

Tuo rakkaus on täysin väärin ymmärretty asia, sitä nyt on turha korostaa koska se käsitetään väärin.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Mutta et kai väitä, että voi olla vain yhtä vanha?

Tuo rakkaus on täysin väärin ymmärretty asia, sitä nyt on turha korostaa koska se käsitetään väärin.

Kuka missään niin ole väittänytkään. Sekä mitä väliä sillä sulle on vaikka väottöosin. Äläkä tule mulle mitään opettamaan rakkaudesta.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ei kait kukaan sitä oletakkaan. Yleensä ne syyt mihin ihastuu on ihan jotain muuta kuin ulkoiset.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Nuorempien on turha luulla, että vanhemmat naiset kiinnostuvat omien lastensa ikäisistä tyypeistä.

• Anonyymi00002

En tiedä sanovatko he itse noin, mutta monta h.lvetin hyvännäköistä yli kuusikymppistä naista tiedän. Taatusti yhdelläkään heistä ei, niin halutessaan, olisi mitään vaikeutta pokata vaikka pientä armeijaa nuoria miehiä.

• Anonyymi00003

Ei kaikki halua vetää nuorempaansa.

• Anonyymi00005

Haluan oman ikäiseni. Sitten on kiva vanheta yhdessä.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Haluan oman ikäiseni. Sitten on kiva vanheta yhdessä.

Ainahan sitä voi haluta.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ainahan sitä voi haluta.

Et tunne minua. Saisin vaikka 10v nuoremman, mutta en halua. Ne on muut asiat jotka ratkaisee, ei miehen ulkonäkö tai ikä.

• Anonyymi00010

Tarviiko olla seksikäs?

• Anonyymi00013

Ei välttämättä mutta sekin on ok.

• Anonyymi00014

Sivusta mietin samaa.Eikö edes kuusikymppisenä voi olla juuri sellainen kuin on ja silti nauttia elämästä ja hyvästä seurasta.
        Annan nuorempien painia ulkonäkönsä kanssa vaikka eipä se näytä hyvää heille tekevän.

• Anonyymi00016

Yli 60vnainen tietää jo mitä itse haluaa,eikä sitä nuoremmat välttämättä edes kiinnosta...😉

• No juuri näin. Miksi pitäisi olla välttämättä olla niitä nuorempia. Itse en kuusikymppinen vielä ole mutta pikemminkin haluaisin sellaisia miehiä jotka ovat samalla aaltopituudella niin ettei kaikkea tarvitse aina alusta lähtien selittää vaan ymmärretään jo luontaisesti.

• Anonyymi00017

Olipa aloitus, huhhuh. Olen yli 60 ja erittäin seksikäs ja miehiä puoleeni vetävä. Olin ulkona yli 20 vuotta nuoremman ystäväni kanssa ja hän sanoi, että minulle pitää hankkia jonotuslippu, kun miehet olivat kimpussani ja viemässä minua milloin tanssimaan, drinkille jne. Ikä on eri kun biologinenikä. Miten elämänsä viettää, niin näkyy kasvoissa ja vartalossa vanhempana. Terveellinen, urheilullinen elämä ja ihon suojaaminen auringolta on oman nuorekkuuteni salaisuus. Myös eletty elämä näkyy kasvoista ja olemuksesta. Mikäli viihtyy ravintoloissa ja juo paljon sekä harrastaa irtosuheita, niin se jättää jälkensä naiseen, mutta myös miehen ulkonäköön.
      En tiedä miksi vedän puoleeni nuoria miehiä, mutta niitä on tarjolla ja paljon. Itse mieltyisin vanhemmasta seksuaalisesta, charmikkaasta ja hyvässä kunnossa olevasta miehestä, mutta loppupelissä en huoli ketään, ellei löydy riittävää seksuaalista vetovoimaa ja kiinnostusta. Uskon kuitenkin, että jossain päin maailmaa on vielä ihana , älykäs, seksuaalinen mies minua varten odottamassa kohtaamistani 🌞

• Anonyymi00019

Hyvä noin. Mutta jos ajattelee, että jossain odottaa yksi ja ainoa unelmien kumppani, pettyy joka tapauksessa. Parempi olla avoimella mielellä eikä asettaa ennalta kaikkia mahdollisia kriteerejä toiselle. Kerta toisensan jälkeen on nähty, että se ei takaa mitään.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Hyvä noin. Mutta jos ajattelee, että jossain odottaa yksi ja ainoa unelmien kumppani, pettyy joka tapauksessa. Parempi olla avoimella mielellä eikä asettaa ennalta kaikkia mahdollisia kriteerejä toiselle. Kerta toisensan jälkeen on nähty, että se ei takaa mitään.

En itse ota mitään laastaria, sijaiskärsijää, jos en löydä, juuri sitä mitä haluan. Mikäli selviää keskustelussa, ettei ikäistäni miestä esim. seksi kiinnosta, niin se on ohi ja seuraava. Yksin on parempi, kun valittaa laastari suhteessa. Kumppanista valittaminen on minusta aivan kamalan kuuloista. Kiitos mielipiteestäsi 🤗

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

En itse ota mitään laastaria, sijaiskärsijää, jos en löydä, juuri sitä mitä haluan. Mikäli selviää keskustelussa, ettei ikäistäni miestä esim. seksi kiinnosta, niin se on ohi ja seuraava. Yksin on parempi, kun valittaa laastari suhteessa. Kumppanista valittaminen on minusta aivan kamalan kuuloista. Kiitos mielipiteestäsi 🤗

Ei tietenkään ketä tahansa. Ihmiset kuitenkin helposti jumittuvat omiin, ennalta päätettyihin ehtoihin, jolloin saattaa mennä ohi monta hyvää ihmistä. Siis avoin mieli tärkeää.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Ei tietenkään ketä tahansa. Ihmiset kuitenkin helposti jumittuvat omiin, ennalta päätettyihin ehtoihin, jolloin saattaa mennä ohi monta hyvää ihmistä. Siis avoin mieli tärkeää.

Kiitos herätyksestä, voihan se olla, että rima on liian korkealla, täytyy pohtia asiaa. 🤗

• Anonyymi00045

Ravintoloissa viihtyminen ja irtosuhteetko vaikuttaisi ulkonäköön? Hah ja pah.

Minun mielestäni huonot yöunet, rasvainen ja sokerinen roskaruoka ja tupakointi on ne asiat jotka vaikuttaa ulkonäköön merkittävästi.

Mutta pahinta olisi elämätön elämä. Ettei tekisi mitään tai kävisi missään ja tuhlaisi elämänsä tylsyyteen.

• Anonyymi00018

Mitä vanhemmaksi naiset tulee, sitä vähemmän heitä kiinnostaa mikä miehiä viehättää.

• Anonyymi00024

Olen täysin samaa mieltä!

• Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä!

Olen ajatellut noin jo siitä lähtien kun aikoinaan erosin! Ikäiseni miehet ovat kyllä olleet kiinnostuneita minusta, mutta kun en enää halua mitään miehestä niin pakit olen antanut!

• Ehkä noinkin. Nuorempina naisille tuppaa validointi olemaan tärkeämpää, oli se sitten somen tai seurustelun kautta. Sitten kokemuksesta he alkavat ymmärtämään että validoinnissa on myös huomattavat varjopuolensa.

• Anonyymi00039

Omalla kohdallani tuo ei pidä paikkaansa. Kohtelen kumppaniani hyvin, hellin ja huolehdin, että hän tuntee olevansa tosi mies. Olen aina valmis vällyjen väliin, kun rakastun, siksi en mitään laastaria huolikkaan. On paljon nuoria, jotka eivät ole seksuaalisia. Seksuaalisuus on on lahja, jonka olen saanut ja olen siitä kiitollinen.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Omalla kohdallani tuo ei pidä paikkaansa. Kohtelen kumppaniani hyvin, hellin ja huolehdin, että hän tuntee olevansa tosi mies. Olen aina valmis vällyjen väliin, kun rakastun, siksi en mitään laastaria huolikkaan. On paljon nuoria, jotka eivät ole seksuaalisia. Seksuaalisuus on on lahja, jonka olen saanut ja olen siitä kiitollinen.

2026-05-03 18:55:18 viestin piti mennä viittenä olevan ajan alle.

• Anonyymi00020

Hyvä seksi vanhemman naisen kanssa odottaa toteutumista...

• Anonyymi00025

Toivottavasti järjestyy.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Toivottavasti järjestyy.

Ei niin tule tapahtumaan ainakaan minun kanssa! Olen lopettanut seksin harrastamisen jo 13 vuotta sitten!

• Anonyymi00037
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Toivottavasti järjestyy.

Hänen kanssa... Mikä saisi järjestymään?

• Anonyymi00021

Miksi pitäisi vetää puoleensa nuorempaa miestä?

Onko sinulla teinari oidipuskompleksi?

Uskotko todella, että 60-vuotias nainen kiinnostuu lapsilta vaikuttavista tyypeistä? Etkö saanut äidiltäsi riittävästi hellyyttä ja hakisit sitä nyt vanhemmista naisista. Vai eivätkö omanikäisesi jaksa seuraasi, koska olet nk heikkolahjainen?

• Anonyymi00022

Monet vanhemmat naiset eivät enää koe mitään tarvetta harrastaa seksiä yhdenkään miehen kanssa! Elämä on ihanaa, kun ei ole miestä joka vaatii ruokaa ja seksiä! Oma vapaus tehdä mitä haluaa ja lenkillä käyminen yksin on myös mukavaa!

• Anonyymi00031

Jos tuntuu siltä, voi olla seksiä silloin tällöin sopivan kanssa!

• Anonyymi00035

Vaatii seksiä...
        Pikemminkin sen kuuluisi olla
        Vuoroin annetaan saadaan...
        Ei ikä mikään este nautinnolle ole...

• Anonyymi00041
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Jos tuntuu siltä, voi olla seksiä silloin tällöin sopivan kanssa!

Minusta ei tunnu koskaan siltä, että haluaisin harrastaa seksiä!

• Anonyymi00046
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Minusta ei tunnu koskaan siltä, että haluaisin harrastaa seksiä!

Minustapa tuntuu.
        alle60vN

• Anonyymi00030

Katsele sinä vaan aikuisviihdettä ja niiden käsiteltyjä ankkahuulia. Parempi kun pysyt erossa oikeista ihmisistä.

• Anonyymi00033

Miksi pitäisi vetää nuorempaa miestä puoleensa🤷🏼‍♀️

• Anonyymi00034

Itse naisena tykkään matkustella joko yksin tai ystävien kanssa. Olemme kaikki kielitaitoisia, joten ulkomailla tutustuminen ihmisiin on helppoa. On mukavaa keskustella kulttuurista ja maailman tapahtumista eri kansallisuuksien kanssa ja vaihtaa mielipiteitä hyvän ruoan ja juoman kera.

• Anonyymi00036

Voi kuule. Tunnen monia +60 v. kaunottaria, jotka mennen tullen peittoaa nuoremmat niin älyn kuin fyysisen kunnonkin osalta.

• Anonyymi00043

Täytyykö tässä kuusikymppiseksi odotella? Hell no!

• Anonyymi00049

Tuossa on yksi syy, miksi en aavistksen yli 60 vuotiaana edes ajattele ottavani nuorta miestä. Suomi on täynnä kauniita nuoria naisia, ja kaikille ei vaan riitä ottajia. Minusta olisi todella väärin, että 60- vuotiaat naiset ottaisivat ne, joka kuuluvat ikäisilleen naisille. Eo sun todellakaan tarvitse odottaa kuu

• Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Tuossa on yksi syy, miksi en aavistksen yli 60 vuotiaana edes ajattele ottavani nuorta miestä. Suomi on täynnä kauniita nuoria naisia, ja kaikille ei vaan riitä ottajia. Minusta olisi todella väärin, että 60- vuotiaat naiset ottaisivat ne, joka kuuluvat ikäisilleen naisille. Eo sun todellakaan tarvitse odottaa kuu

.. jatketaan lähti ennen tarkoitusta. Ei sinun todellakaan tarvitse odottaa vanhenemista, nauti ja etsi rauhassa omasi ❤️

• Anonyymi00044

Miehet rupsauttelevat niin paljon, että kaikki ympärillä rupsahtaa.

• Anonyymi00047

Kyllä löyty seksikkäitä yli kuuskymppisiä naisia, se seksikkyys kun ei ole pelkästään sitä että on pyöreä timmi peppu ja terhakat rinnat vaan se on se kokonaisuus ja käytös ym.

• Anonyymi00051

Kyllä 60- vuotiaallakin voi olla terhakkaat rinnat ja pyöreä peppu, jos on ikänsä hoitannut itseään ja treenannut.
        Nyt tämä Rouva lähtee untenmaille.
        Hyvää yötä Kaikille 🤗

• Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Kyllä 60- vuotiaallakin voi olla terhakkaat rinnat ja pyöreä peppu, jos on ikänsä hoitannut itseään ja treenannut.
        Nyt tämä Rouva lähtee untenmaille.
        Hyvää yötä Kaikille 🤗

Niin voi!

• Anonyymi00048

Riippuu yksilöstä.

• Anonyymi00053

Oma teoria on että joidenkin miesten pitäis kuolla taistelukentällä ennen 40 ikävuotta. Itsellä ei ole ongelmaa tyydyttää lähes 60-vuotiasta

• Anonyymi00054

Että nuoret kollit pystyisivät keskittyä lisääntymisikäisiin?

• Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Että nuoret kollit pystyisivät keskittyä lisääntymisikäisiin?

Joo ehkä en tiedä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2252
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      222
      2127
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      119
      1441
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      17
      1196
    5. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1190
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      104
      1061
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      959
    8. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      949
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      899
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      875
    Aihe