Voiko kukaan nainen sanoa olevansa seksikäs enää yli 60-vuotiaana ja vetää nuorempaa miestä puoleeensa?
Miksi naiset rupsahtavat vanhetessaan
56
463
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi ihmeessä 60 vuotiaana pitäis viehättää nuorempia miehiä. Ei ne nuoremmat naisetkaa viehäty 60 ukoista.
- Anonyymi00004
No ei kai nyt kukaan ole aina vanhemman kanssa, ikiä on monelaisia!
- Anonyymi00006
Eli mielestäsi jokainen valitsee aina itseään vanhemman tai yhtä vanhan? Ei varmaan!
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eli mielestäsi jokainen valitsee aina itseään vanhemman tai yhtä vanhan? Ei varmaan!
Ei valitse ei rakkaus ole valinta. Mut turha tuo ikäisenä kuvitella et nuorempi ulkonäköön ihastuun.
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
No ei kai nyt kukaan ole aina vanhemman kanssa, ikiä on monelaisia!
Ei onneks luonnotonta sellainen peli.
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei valitse ei rakkaus ole valinta. Mut turha tuo ikäisenä kuvitella et nuorempi ulkonäköön ihastuun.
Mutta et kai väitä, että voi olla vain yhtä vanha?
Tuo rakkaus on täysin väärin ymmärretty asia, sitä nyt on turha korostaa koska se käsitetään väärin. - Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mutta et kai väitä, että voi olla vain yhtä vanha?
Tuo rakkaus on täysin väärin ymmärretty asia, sitä nyt on turha korostaa koska se käsitetään väärin.Kuka missään niin ole väittänytkään. Sekä mitä väliä sillä sulle on vaikka väottöosin. Äläkä tule mulle mitään opettamaan rakkaudesta.
- Anonyymi00023
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei kait kukaan sitä oletakkaan. Yleensä ne syyt mihin ihastuu on ihan jotain muuta kuin ulkoiset.
- Anonyymi00032
Anonyymi00008 kirjoitti:
Nuorempien on turha luulla, että vanhemmat naiset kiinnostuvat omien lastensa ikäisistä tyypeistä.
- Anonyymi00002
En tiedä sanovatko he itse noin, mutta monta h.lvetin hyvännäköistä yli kuusikymppistä naista tiedän. Taatusti yhdelläkään heistä ei, niin halutessaan, olisi mitään vaikeutta pokata vaikka pientä armeijaa nuoria miehiä.
- Anonyymi00003
Ei kaikki halua vetää nuorempaansa.
- Anonyymi00005
Haluan oman ikäiseni. Sitten on kiva vanheta yhdessä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Haluan oman ikäiseni. Sitten on kiva vanheta yhdessä.
Ainahan sitä voi haluta.
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ainahan sitä voi haluta.
Et tunne minua. Saisin vaikka 10v nuoremman, mutta en halua. Ne on muut asiat jotka ratkaisee, ei miehen ulkonäkö tai ikä.
- Anonyymi00010
Tarviiko olla seksikäs?
- Anonyymi00013
Ei välttämättä mutta sekin on ok.
- Anonyymi00014
Sivusta mietin samaa.Eikö edes kuusikymppisenä voi olla juuri sellainen kuin on ja silti nauttia elämästä ja hyvästä seurasta.
Annan nuorempien painia ulkonäkönsä kanssa vaikka eipä se näytä hyvää heille tekevän.
- Anonyymi00016
Yli 60vnainen tietää jo mitä itse haluaa,eikä sitä nuoremmat välttämättä edes kiinnosta...😉
No juuri näin. Miksi pitäisi olla välttämättä olla niitä nuorempia. Itse en kuusikymppinen vielä ole mutta pikemminkin haluaisin sellaisia miehiä jotka ovat samalla aaltopituudella niin ettei kaikkea tarvitse aina alusta lähtien selittää vaan ymmärretään jo luontaisesti.
- Anonyymi00017
Olipa aloitus, huhhuh. Olen yli 60 ja erittäin seksikäs ja miehiä puoleeni vetävä. Olin ulkona yli 20 vuotta nuoremman ystäväni kanssa ja hän sanoi, että minulle pitää hankkia jonotuslippu, kun miehet olivat kimpussani ja viemässä minua milloin tanssimaan, drinkille jne. Ikä on eri kun biologinenikä. Miten elämänsä viettää, niin näkyy kasvoissa ja vartalossa vanhempana. Terveellinen, urheilullinen elämä ja ihon suojaaminen auringolta on oman nuorekkuuteni salaisuus. Myös eletty elämä näkyy kasvoista ja olemuksesta. Mikäli viihtyy ravintoloissa ja juo paljon sekä harrastaa irtosuheita, niin se jättää jälkensä naiseen, mutta myös miehen ulkonäköön.
En tiedä miksi vedän puoleeni nuoria miehiä, mutta niitä on tarjolla ja paljon. Itse mieltyisin vanhemmasta seksuaalisesta, charmikkaasta ja hyvässä kunnossa olevasta miehestä, mutta loppupelissä en huoli ketään, ellei löydy riittävää seksuaalista vetovoimaa ja kiinnostusta. Uskon kuitenkin, että jossain päin maailmaa on vielä ihana , älykäs, seksuaalinen mies minua varten odottamassa kohtaamistani 🌞- Anonyymi00019
Hyvä noin. Mutta jos ajattelee, että jossain odottaa yksi ja ainoa unelmien kumppani, pettyy joka tapauksessa. Parempi olla avoimella mielellä eikä asettaa ennalta kaikkia mahdollisia kriteerejä toiselle. Kerta toisensan jälkeen on nähty, että se ei takaa mitään.
- Anonyymi00026
Anonyymi00019 kirjoitti:
Hyvä noin. Mutta jos ajattelee, että jossain odottaa yksi ja ainoa unelmien kumppani, pettyy joka tapauksessa. Parempi olla avoimella mielellä eikä asettaa ennalta kaikkia mahdollisia kriteerejä toiselle. Kerta toisensan jälkeen on nähty, että se ei takaa mitään.
En itse ota mitään laastaria, sijaiskärsijää, jos en löydä, juuri sitä mitä haluan. Mikäli selviää keskustelussa, ettei ikäistäni miestä esim. seksi kiinnosta, niin se on ohi ja seuraava. Yksin on parempi, kun valittaa laastari suhteessa. Kumppanista valittaminen on minusta aivan kamalan kuuloista. Kiitos mielipiteestäsi 🤗
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
En itse ota mitään laastaria, sijaiskärsijää, jos en löydä, juuri sitä mitä haluan. Mikäli selviää keskustelussa, ettei ikäistäni miestä esim. seksi kiinnosta, niin se on ohi ja seuraava. Yksin on parempi, kun valittaa laastari suhteessa. Kumppanista valittaminen on minusta aivan kamalan kuuloista. Kiitos mielipiteestäsi 🤗
Ei tietenkään ketä tahansa. Ihmiset kuitenkin helposti jumittuvat omiin, ennalta päätettyihin ehtoihin, jolloin saattaa mennä ohi monta hyvää ihmistä. Siis avoin mieli tärkeää.
- Anonyymi00042
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ei tietenkään ketä tahansa. Ihmiset kuitenkin helposti jumittuvat omiin, ennalta päätettyihin ehtoihin, jolloin saattaa mennä ohi monta hyvää ihmistä. Siis avoin mieli tärkeää.
Kiitos herätyksestä, voihan se olla, että rima on liian korkealla, täytyy pohtia asiaa. 🤗
- Anonyymi00045
Ravintoloissa viihtyminen ja irtosuhteetko vaikuttaisi ulkonäköön? Hah ja pah.
Minun mielestäni huonot yöunet, rasvainen ja sokerinen roskaruoka ja tupakointi on ne asiat jotka vaikuttaa ulkonäköön merkittävästi.
Mutta pahinta olisi elämätön elämä. Ettei tekisi mitään tai kävisi missään ja tuhlaisi elämänsä tylsyyteen.
- Anonyymi00018
Mitä vanhemmaksi naiset tulee, sitä vähemmän heitä kiinnostaa mikä miehiä viehättää.
- Anonyymi00024
Olen täysin samaa mieltä!
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä!
Olen ajatellut noin jo siitä lähtien kun aikoinaan erosin! Ikäiseni miehet ovat kyllä olleet kiinnostuneita minusta, mutta kun en enää halua mitään miehestä niin pakit olen antanut!
Ehkä noinkin. Nuorempina naisille tuppaa validointi olemaan tärkeämpää, oli se sitten somen tai seurustelun kautta. Sitten kokemuksesta he alkavat ymmärtämään että validoinnissa on myös huomattavat varjopuolensa.
- Anonyymi00039
Omalla kohdallani tuo ei pidä paikkaansa. Kohtelen kumppaniani hyvin, hellin ja huolehdin, että hän tuntee olevansa tosi mies. Olen aina valmis vällyjen väliin, kun rakastun, siksi en mitään laastaria huolikkaan. On paljon nuoria, jotka eivät ole seksuaalisia. Seksuaalisuus on on lahja, jonka olen saanut ja olen siitä kiitollinen.
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Omalla kohdallani tuo ei pidä paikkaansa. Kohtelen kumppaniani hyvin, hellin ja huolehdin, että hän tuntee olevansa tosi mies. Olen aina valmis vällyjen väliin, kun rakastun, siksi en mitään laastaria huolikkaan. On paljon nuoria, jotka eivät ole seksuaalisia. Seksuaalisuus on on lahja, jonka olen saanut ja olen siitä kiitollinen.
2026-05-03 18:55:18 viestin piti mennä viittenä olevan ajan alle.
- Anonyymi00020
Hyvä seksi vanhemman naisen kanssa odottaa toteutumista...
- Anonyymi00025
Toivottavasti järjestyy.
- Anonyymi00029
Anonyymi00025 kirjoitti:
Toivottavasti järjestyy.
Ei niin tule tapahtumaan ainakaan minun kanssa! Olen lopettanut seksin harrastamisen jo 13 vuotta sitten!
- Anonyymi00037
Anonyymi00025 kirjoitti:
Toivottavasti järjestyy.
Hänen kanssa... Mikä saisi järjestymään?
- Anonyymi00021
Miksi pitäisi vetää puoleensa nuorempaa miestä?
Onko sinulla teinari oidipuskompleksi?
Uskotko todella, että 60-vuotias nainen kiinnostuu lapsilta vaikuttavista tyypeistä? Etkö saanut äidiltäsi riittävästi hellyyttä ja hakisit sitä nyt vanhemmista naisista. Vai eivätkö omanikäisesi jaksa seuraasi, koska olet nk heikkolahjainen? - Anonyymi00022
Monet vanhemmat naiset eivät enää koe mitään tarvetta harrastaa seksiä yhdenkään miehen kanssa! Elämä on ihanaa, kun ei ole miestä joka vaatii ruokaa ja seksiä! Oma vapaus tehdä mitä haluaa ja lenkillä käyminen yksin on myös mukavaa!
- Anonyymi00031
Jos tuntuu siltä, voi olla seksiä silloin tällöin sopivan kanssa!
- Anonyymi00035
Vaatii seksiä...
Pikemminkin sen kuuluisi olla
Vuoroin annetaan saadaan...
Ei ikä mikään este nautinnolle ole... - Anonyymi00041
Anonyymi00031 kirjoitti:
Jos tuntuu siltä, voi olla seksiä silloin tällöin sopivan kanssa!
Minusta ei tunnu koskaan siltä, että haluaisin harrastaa seksiä!
- Anonyymi00046
Anonyymi00041 kirjoitti:
Minusta ei tunnu koskaan siltä, että haluaisin harrastaa seksiä!
Minustapa tuntuu.
alle60vN
- Anonyymi00030
Katsele sinä vaan aikuisviihdettä ja niiden käsiteltyjä ankkahuulia. Parempi kun pysyt erossa oikeista ihmisistä.
- Anonyymi00033
Miksi pitäisi vetää nuorempaa miestä puoleensa🤷🏼♀️
- Anonyymi00034
Itse naisena tykkään matkustella joko yksin tai ystävien kanssa. Olemme kaikki kielitaitoisia, joten ulkomailla tutustuminen ihmisiin on helppoa. On mukavaa keskustella kulttuurista ja maailman tapahtumista eri kansallisuuksien kanssa ja vaihtaa mielipiteitä hyvän ruoan ja juoman kera.
- Anonyymi00036
Voi kuule. Tunnen monia +60 v. kaunottaria, jotka mennen tullen peittoaa nuoremmat niin älyn kuin fyysisen kunnonkin osalta.
- Anonyymi00043
Täytyykö tässä kuusikymppiseksi odotella? Hell no!
- Anonyymi00049
Tuossa on yksi syy, miksi en aavistksen yli 60 vuotiaana edes ajattele ottavani nuorta miestä. Suomi on täynnä kauniita nuoria naisia, ja kaikille ei vaan riitä ottajia. Minusta olisi todella väärin, että 60- vuotiaat naiset ottaisivat ne, joka kuuluvat ikäisilleen naisille. Eo sun todellakaan tarvitse odottaa kuu
- Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Tuossa on yksi syy, miksi en aavistksen yli 60 vuotiaana edes ajattele ottavani nuorta miestä. Suomi on täynnä kauniita nuoria naisia, ja kaikille ei vaan riitä ottajia. Minusta olisi todella väärin, että 60- vuotiaat naiset ottaisivat ne, joka kuuluvat ikäisilleen naisille. Eo sun todellakaan tarvitse odottaa kuu
.. jatketaan lähti ennen tarkoitusta. Ei sinun todellakaan tarvitse odottaa vanhenemista, nauti ja etsi rauhassa omasi ❤️
- Anonyymi00044
Miehet rupsauttelevat niin paljon, että kaikki ympärillä rupsahtaa.
- Anonyymi00047
Kyllä löyty seksikkäitä yli kuuskymppisiä naisia, se seksikkyys kun ei ole pelkästään sitä että on pyöreä timmi peppu ja terhakat rinnat vaan se on se kokonaisuus ja käytös ym.
- Anonyymi00051
Kyllä 60- vuotiaallakin voi olla terhakkaat rinnat ja pyöreä peppu, jos on ikänsä hoitannut itseään ja treenannut.
Nyt tämä Rouva lähtee untenmaille.
Hyvää yötä Kaikille 🤗 - Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Kyllä 60- vuotiaallakin voi olla terhakkaat rinnat ja pyöreä peppu, jos on ikänsä hoitannut itseään ja treenannut.
Nyt tämä Rouva lähtee untenmaille.
Hyvää yötä Kaikille 🤗Niin voi!
- Anonyymi00048
Riippuu yksilöstä.
- Anonyymi00053
Oma teoria on että joidenkin miesten pitäis kuolla taistelukentällä ennen 40 ikävuotta. Itsellä ei ole ongelmaa tyydyttää lähes 60-vuotiasta
- Anonyymi00054
Että nuoret kollit pystyisivät keskittyä lisääntymisikäisiin?
- Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
Että nuoret kollit pystyisivät keskittyä lisääntymisikäisiin?
Joo ehkä en tiedä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875