Mitä ei voi rahalla ostaa, aitoa välittämistä ja rakkautta. Se on kyllä todella kumma juttu nainen, että tulet elämääni heti kun saat tietää minun olevan rahoissa mahdollisesti jo vuonna 2022 ja lähdet siitä pois heti kun tiedät, että olen persauki.
Valitsit myös sellaisen narsistisen typerän elättäjä miehen, joka ei ollut lähelläkään tasoasi, rottailet ilmeisesti miesten kustannuksella ja olet epätoivoinen, että saisit elää "high lifeä"
Minua ei kiinnosta tuollaiset vähäpätöisyydet ja turhamaisuudet. Jos raha ja rikkaudet olisivat unelmieni täyttymys, olisin jo saavuttanut ne. Mutta kun ei kiinnosta, niin vittuakaan! Haluan tehdä sitä mikä on intohimoni, seurata unelmiani ja elää minunlaista elämää.
Haluan tietää millaisilla psykologisilla ylilyönneillä perustelit suhteen niin ilkeäluonteisen ja inhottavan miehen kanssa. Hakisit apua ,terapiaa tai hoitoa, että saisit pääsi kuntoon ja tollaiset möhömaiset ukot ei höynättäisi sua. Kyllä se kovasti leveilee noilla IT-taidoillaan ja mikä salipökäle se on.
Mut se ei oo muuta, kuin paskantärkeä ja inhottava mies. Hyvä, että jätit sen kusipään.
Ehkä sinä rahan ja suosion perässä juokseva typerys, ymmärrät, että saisit kanssani jotain
23
511
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sinulta on mennyt yksi asia ohi. Naisista iso osa on samalla tavalla pinnallisia kuin miehistäkin. Miehillä pinnallisuus esiintyy niin että ovat ulkonäkökeskeisiä sen suhteen minkälaisista naisista pitävät. Mutta naisten pinnallisuus keskittyy miehen varakkuuteen, ja valtaan.
Tätä ei ole moni mies tajunnut. Se on samaa pinnallisuutta, ilmenee vain eri sektoreille naisilla historiallis-biologisista syistä. Tämän kun tajuat niin ymmärrät varmaan aika paljon muutenkin paremmin naisten käyttäytymistä. Ja opit erottamaan pinnalliset naiset niistä kenen kanssa kannattaa pariutua jos haluaa fiksumpia ja syvempiä naisia rinnalle.- Anonyymi00002
Tässä onkin hyvä testi molemmille sukupuolille, millä varmistaa onko oma puoliso pinnallisista syistä itsensä kanssa vai ei. Jos on kaunis nainen, niin antaa vähän itsensä rupsahtaa parisuhteessa. Jos mies alkaa vilkuilemaan muita, niin vaihtoon. Ja miehille. Ajaa itsensä konkurssiin, ja on muutenkin heikoilla. Jos nainen alkaa vilkuilemaan varakkaampia, tai vahvoilla olevia miehiä, niin vaihtoon.
- Anonyymi00008
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tässä onkin hyvä testi molemmille sukupuolille, millä varmistaa onko oma puoliso pinnallisista syistä itsensä kanssa vai ei. Jos on kaunis nainen, niin antaa vähän itsensä rupsahtaa parisuhteessa. Jos mies alkaa vilkuilemaan muita, niin vaihtoon. Ja miehille. Ajaa itsensä konkurssiin, ja on muutenkin heikoilla. Jos nainen alkaa vilkuilemaan varakkaampia, tai vahvoilla olevia miehiä, niin vaihtoon.
Siinä vain on se pulma, että asunto menee ja joutuu muuttamaan johonki läävään taloon, jossa naapurit eivät kunnioita yhteisiä omaisuutta lainkaan. Rikotaan paikkoja. Sotketaan paikkoja. Päihteitä käytetään väärin. Laittomia aineita käytetään. Poliisia käy vähä väliä. Metakoidaan ja kuunnellaan musiikkia täysillä hiljaisuus aikoina. Käydään toisten saunavuorossa ja saunasta pöllitään lasta, jolla lattia kuivaa. Pöllitään kuivaushuoneista muitten vaatteita. Potkitaan toisten oveen. Sammutaan hissiin tai rappukäytävään. Murtaudutaan häkkivarastoon. Murtaudutaan pyörävarastoon. Sotketaan pihaa. Pihan aitaa käytetään vessana. Oksennetaan pihalle ja rappukäytävään. Hukataan avaimet, jolloin ulko-oven lukko pitää vaihtaa, ettei kutsumattomat pääse hukatulla avaimella sisään??? Katsotaan nuoria tyttöjä ja poikia, sillä silmällä. Esittele itseään SITÄ rappukäytävällä tai pihalla.
Kukaan järkevä ihminen ei tuollaisessa talossa halua yhtään kauemmin asua, kun on pakko ja heti muuttaa pois, kun saa uuden vuokra-asunnon, vaikka olisi pieni, mutta omat tulot riittää!! Tai jos ei riitä niin yksinään on oikeutettu saamaan täyden asumistuen, kun toisen palkka ei vaikuta saako asumistukea vai ei!!
Tuollainen talo ei siellä asu muita kuin ongelma ihmiset.
Kukaan järkevä ei siihen taloon muuta ja, jos muuttaa niin ei kauan asu!
Mitä sellainen elämä on, jos öisin ei saa nukkua rauhassa ilman, että naapurit juhlivat?
Ei mitään!!
Siinä kärsii oma mielenterveys, kun pitää naapureita pelätä ja meteliä öisin kuunella!!!
En tiedä aloituksen tilanteesta mitään, mutta onko aloittaja miettinyt tätä näkökulmaa?
Asumistukea ei saa, jos yhteiser tulot ovat liian suuret, vaikka asuisi vuokra-asunnossa!!
Kukaan ei ole minulle niin rakas, että tuollaisia naapureita sietäisin mistään hinnasta!!
- Anonyymi00003
En tiedä kenestä puhut mutta et ainakaan minusta, sillä minua ei kiinnosta materia tai menestys, minua kiinnostaa ihmisyys ja inhimillisyys.
Marika - Anonyymi00004
En ole seurustellut tuollaisen miehen kanssa. Huijari on tainnut taas keksiä asioita päästään?
- Anonyymi00005
tule sinä tänne sanomaan miltä tuntuu lentää bursapaikasta pihalle
- Anonyymi00006
Melko ilkeää ja ylimielistä kielenkäyttöä. Oletko ihan varma että oma rakastettavuutesi riittää korvaamaan muuta mahdollista vajavaisuuttasi. Sitä on kuitenkin puoliensa summa kukin suhderintamallakin . Ja oikeus tarkistaa käsityksiään kuuluu olennaisesti tähän yhteen menemisen ruljanssiin.
- Anonyymi00007
Minä en ole ikinä ollut tuollaisen kanssa!!
Mutta miksi ihmeessä kukaan haluaa ihmistä, jonka kanssa ei saa kunnon kodin eikä jotain läävää vuokratalosta. Läävää asuntoa vuokratalosta, jossa käy poliisia vähä väliä ja kotirauhaa ei ole, kun naapurit ryyppää ja käyttävät kiellettyjä päihteitä ja metaakoivat ja musiikki soi täysillä?
Yöllä ei saa nukuttua, kun naapurit juhlivat ja välillä tappelevat ja poliisia käy talossa rauhoittamassa tilanteen?
Millainen elämä tuollainen on???
Voin sanoa, että vuosia sitten asuin sellaisessa talossa ja ei kiitos enää ikinä!!
Jos ei minun ja puolisoni rahat riitä asuntoon, jossa on järkevät naapurit, jotka kunnioittavat kun hiljaisuus aika alkaa. Niin parempi kummankin on asua omillaan vuokralla, kun saa täyden asumistuen eikä nössön puolison tulot vaikuta siihen mitenkään.
Mieluummin asun yksin! Kuin enää ikinä jossain läävässä.- Anonyymi00009
Ei tuollainen ole elämää!
- Anonyymi00010
Raha vaikuttaa voiko jompikumpi saada asumistukea vuokra-asuntoon!
- Anonyymi00011
Ja siihen että ei edes tarvitse tukia
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ja siihen että ei edes tarvitse tukia
Jotkut tarvitsee asumistukea, jotta on koti, jossa asua!!
- Anonyymi00014
Naiset osaa IT hommat paremmin.
- Anonyymi00015
Kyllä säkin heräät joku päivä siihen
Et takuut et asuminen ruoka ja elämä maksaa.
Mikään ei oo ilmaista
Eikä rakkaus ja pyhä henki riitä elävän ja terveenä pysymiseen .
Mut vielä elämä toistaiseksi säästänyt sut riittävän kovilta terveys ja rahauolita kun suhtaun niihin kun
Kokematon elämää vähättelevä pelle .
Varmas naiset maksanut sun elämän
Ja oot yksin pavkun ei oo tullu mieleenkään opetella mitään millä tekisit rahaa .
Sori tuommoisen mieslapsen olis parempi hankkia elämänkokemusta enesinnmyös vaikeuksista .
Sitte tiedät
Ettei ne naiset olleetkaan pinnallisia
Vaan niiden piti valita muut asiat
Ku tollasen oellen elämäänsä
Tuomaan lisä huolia !!!!
Raha on muillekin tärkeä juttu
Kun niille sun golddikkasjille ..
Se on olennainen resurssi jota ilman
Sä et elä ja tee yhtään mitään !!!!
Köyhä oikeasti
Äärirajoilla oleva nainen
Joka jaksaisi enää yhtään lisää mitää uutta talouteen liittyvää paskaa ...
Siinä epaljo luokittelut ja käsitykset auta
Kun oot koko ajan tressaantunut
Selviytymistilas ja kipeä jostakin päin
Hoitoihin ei oo rahaa ku syödäkki pitää !!!- Anonyymi00017
Sen murheen aika on sitten kun se tulee.
- Anonyymi00016
Ennemmin rikkautta ja suosiota, kuin tekopyhästi vaatimattomuuden ja köyhistelyn perään hymistelijöitä.
- Anonyymi00018
Sanoo nainen, ikää 50+ joka pääsi pois vasta nyt slummissa.Ymmärrän hyvin et raha merkkaa tuon köyhistely elämäs jälkeen.Se vaan on niin et ilmaisia aterioita ei ole pitemmän päälle.Hyväsyt sen niin voit nauttia yhden päivän kerrallaan.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sanoo nainen, ikää 50 joka pääsi pois vasta nyt slummissa.Ymmärrän hyvin et raha merkkaa tuon köyhistely elämäs jälkeen.Se vaan on niin et ilmaisia aterioita ei ole pitemmän päälle.Hyväsyt sen niin voit nauttia yhden päivän kerrallaan.
Nope. Ei ole viittäkymmentä vielä mittarissa ( onneksi). Enkä ole myöskään vapaaehtoisesti harjoittanut köyhäilyä.
Päivä kerrallaan ilman suunnitelmia elely on elämän tuhlaamista.
Slummeissa en ole viettänyt aikaa, eikä ole aikomustakaan.
- Anonyymi00019
Olet kova ja kylmä ja julma ja vihaat naisia.
Kukaan ei ole koskaan rakastanut sinua etkä sinä ole ketään.
Kukaan ei ole ollut rahoistasi sen enempää kuin sinustakaan kiinnostunut. Kerrot sen aloituksessa joka kertoo sinusta tarpeeksi. - Anonyymi00021
Kuulehan sinä. Olemme eri maailmasta kaikella tapaa ihmisinä.
Sinäkin olet ihminen vaikka kirjoituksesi kertoo sinusta vain ikäviä asioita!
Kuten toinen kirjoittaja ilmaisi mielipiteensä:
Olet kova, kylmä, ilkeä ja todella tyhmä mies.
Itselläni ei ole mitään tekemistä henkilökohtaisesti sinun rahojesi / oletetun omaisuutesi kanssa ollut ikä päivänä. On myös aivan turhaa väittää, että sinulla ja minulla olisi koskaan ollut minkäänlaista suhdetta. Et ole koskaan kiinnostanut tavalla, että se olisi suurten aplodien arvoinen tapaus. (Jos lähdetään siitä, että olet joku kummajainen kuka on hetken näytellyt jotain osaa menneisyydessä, osaa millä ei ole ollut koskaan suurta painoarvoa naisihmiselle) Kukaan ei ole koskaan rakastanut sinua, ei luvannut yhteistä elämää. Tässä syy miksi sinusta on tullut se kuka olet todellisessa elämässä.
Kaiken näet kun peilistä katsot kuvaasi silmät auki huoneessa jossa on valo:
Miehen jolla on naamio ihmisten lähellä, miehen kuka käyttäytyy poikkeavasti, miehen kuka odottaa naiselta paljon, miehen kuka kuvittelee että nainen on hänen omaisuuttaan/ vain hänelle kuuluva.
Narsistina et pysty ymmärtämään, että olet itse tuhonnut elämäsi kuvitelmilla ja tekemättömyydellä ihmisten välisissä vuorovaikutusessa.
En ole suhteessa kanssasi, mikäli palstalla kommentoin pääosin typeriä itsekeskeisiä kirjoituksiasi. Pelkkä kirjoitustesi lukeminen puistattaa normaalia ihmistä.
Koska olet jääkalikkaa kylmempi ja typerämpi mies.
Jos siis luulet, että sinusta kukaan pystyisi kiinnostumaan!
Jokainen sitä paitsi itse päättää /määrää elämästänsä ja myös siitä, että jakaako sen jonkun, toisen ihmisen kanssa vai elääkö elämän ilman toista ihmistä.
PS: Älä koskaan enää kirjoita näin törkeää syytöstä tänne julkiselle palstalle kohdistaen kirjoitustasi ihmiseen / ihmisiin keihin mikään ei liity mitenkään. - Anonyymi00022
Olipa tyhmä juttu. Suosion perässä juokseva näillä bensahinnoilla vielä.
- Anonyymi00023
joo kyllä mulle riitti tämäkin saitti heihei
- Anonyymi00024
AP...
Kirjoitat katkeruudesta..
No oletko jotain saavuttanut elämässä..oletan et oot mies..
Joku voi istua koko elämänsä nojatuolis.
Ajatella et olen onnellinen..
Yhteiskunta elättää...Ja kuvitella et olen onnellinen..Siihen pitäis löytää toinen ihminen..
Taas kuvitella et se toinen ihminen olis siin kanssa onnellinen..No pystytkö elättämään myös hänet..
Entä lapset..
ELÄMÄ ON...TODELLISUUTTA..EI HAAVEITA..
UNELMIA SAA OLLA..NIITÄ KOHTI VOI MENNÄ..
En ymmärrä sinun ajatus maailmaa..
Et elä todellisuudessa...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343976
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631364Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951296Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681185Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51031- 47941
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333914Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26901En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39892