Onneni täyttymys, ideaali ihannenaisen perikuva. Sittemmin teit pesäeron minuun ja jäin rannalle ruikuttamaan. Olen kokenut kurjuuden huipentumana.
Adios Muhos, senjorita! 😥😓😪😰🥺
Olit elämäni suurin unelma
15
464
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi tein niin?
- Anonyymi00007
ldioottimainen kysymys.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
ldioottimainen kysymys.
On vain idioottimaisia vastauksia.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
On vain idioottimaisia vastauksia.
Pitää aikuisen naisen tietää itse miksi teki jotain. Jos on niin typerä että kuvittelee aloituksen olevan itselleen.
- Anonyymi00002
No niin mä vähän arvelinkin, että siellä sun Muhonksen reissulla oli se. Huomasitko muuten, että ääneen sanoit sillon kevättalvella miten et enää koskaan halua naista joka alkaa pakittelemaan. Niin ja tämä sillon kun sulla ei pitänyt olla ketään muuta. Kerran kun kävit luonani niin kännykän mainoksiin alkoi tulla espanjankielen oppimis appeja. Kun puhuimme siitä miten huomaan aina kaiken liittyen näihin asioihin niin nämä olivat vain murto-osa havainnoistani. Syy miksi kerron tämän on se, että lopulta vain avoimuus ja rehellisyys kannattaa.
- Anonyymi00003
Ohi. Kirkkaasti ohi.
- Anonyymi00004
Armi Kuusela on Muhoksen tyttöjä. -sivu
- Anonyymi00005
joskus pitää mennä kauas jotta voi nähdä lähelle. syvästi kadun tapahtumia
tosin en ollut oma itseni
hän ansaitsee kaiken - Anonyymi00006
Suurin unelma jäi palstan varaan.
- Anonyymi00008
Naulan kantaan, kyin kynällä paperiin.
- Anonyymi00009
Kannattiko valehella, tai niin noh..
- Anonyymi00011
Liian vähän, liian myöhään? Nainen katoaa samalla kuin toivokin.
- Anonyymi00013
Sinua odotellessa,
Kahvikin kylmenee,
Enkä kaunistu.
Joutsenet jäätyy kiinni jaloistaan
Ja
Nousee musta aurinko.
Siihen asti
Arrivederci - Anonyymi00014
Ehkä ymmärrän jotenkin aloittajaa, vaikka itse en varmasti ole kenenkään unelmien täyttymys ollut.
Olen tuntenut kuitenkin samoin eräästä ja se on ollut valtavan rikas tunnekokemus kaikella tapaa. Hän oli myös unelmieni täyttymys. Ajattelin hänestä todellakin niin, vaikken olisi saanut…
naiselta - Anonyymi00015
Ehkä asiat meni kuten niiden piti mennä.
Otetaan oppina, muru!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746