Rakastanut ja kaivannut...
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Tämä sopii hyvin toisin päin.
Niin monta vuotta on yksi nainen ollut mun päässä koko ajan.- Anonyymi00002
Nyt alko naurattamaan,ja kunnolla... miten pieni se nainen on kun se sun päässä on ollut..?
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Nyt alko naurattamaan,ja kunnolla... miten pieni se nainen on kun se sun päässä on ollut..?
Niin ajattelit asian olevan👍
Niin monta vuotta olen kaivannut ja rakastanut ♥️
Voitte kysyä lisää kun kumminkin koska mietitte että miksi noin monta vuotta. - Anonyymi00006
Pieni pää. Molemmat päät.
- Anonyymi00012
Minun päässäni ei ole ollut ketään enää sen jälkeen, kun erosin lähes 20 vuotta sitten! Viihdyn erinomaisesti yksin, enkä halua enää koskaan yhtäkään miestä elämääni! Miehet ovat kuin passattavia lapsia! Eikä minulla ole ollut minkäänlaista kiinnostusta yhtäkään miestä kohtaan!
- Anonyymi00005
Miksi noin monta vuotts?
- Anonyymi00007
onko sekin liikaa sitten pyydetty? minusta naistaan olisi hyvä kunnioittaa ihan sen verran
- Anonyymi00008
Mä oon kaivannut miestä jo 18 vuotta
- Anonyymi00009
Mä yli 10 vuotta
- Anonyymi00010
Wanhusnaisten täällä toitottama palstatotuus on että: Nainen kyllä aina saa miehen jos haluaa.
- Anonyymi00013
Juuri noinhan se on! Mutta kun yksi kauan kestänyt parisuhde takana, eikä ole sen jälkeen ollut minkäänlaista mielenkiintoa etsiä elämääni enää minkään ikäistä uutta passattavaa ja halut loppuneet jo kauan sitten, joten en tarvitse miestä mihinkään. Ainoat ihmiset joita voin passata, ovat omat lapseni! Tykkään lenkkeillä yksin, tai oman lapseni kanssa. Eikä minua kiinnosta tippaakaan yhdenkään minulle vieraan ihmisen tapa ajatella ja elää!
- Anonyymi00011
Vai niin kiinnostaa, kuin kilo pa..aa!
- Anonyymi00014
Tuskin olet hän... vaikka vuodet täsmäävät kun viimeksi nähtiin aina iltaisin. Ei päästy sen pidemmälle. Asui silloin joskus ison urheilukentän lähistöllä.
- Anonyymi00015
No lähetä teksti viesti niin tulee ainakin jonkinlainen vastaus kaipaukseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941855
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo127902En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset210704- 135656
- 60655
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21624Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568