puoliso tärkein

Anonyymi-ap

Tottakai tuleva puolisoni saa päättää kenen ystävä olen ja kenen en.

Jos ei hyväksy jotain kaveria niin en voi enää olla tekemisissä. Kaverin takia en ole valmis menettämään rakkautta ja onnea!

Tuleva puolisoni on kaikista rakkain. Muut tulevat perässä.

33

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tuollainen on todella epäterve suhde.

• Anonyymi00028

No älä palstasedän hevon puppuun vastaaja ihmeessä🥱 T naiselta alentuville puupäille

• Anonyymi00002

Kaverin takia en ole valmis siihen, että minut jätetään yksin. Kaverin kanssa ei voi asua yhdessä eikä saada rakkautta ja onnea ja päästä elämässä eteenpäin.

• Anonyymi00010

Kaveri ei halunnut seurustella kanssani ja saada minut. Joten hänen aika saattaa olla ohi elämässäni. Ei huolinut minua. Ei antanut rakkautta ja onnea. Ei mitään muuta vaikka olisi voinut tarjota samaa kuin puolisoni!!

Jos näen kahdestaan kaverini se on pettämistä!!

Hyi!! Mitä hän enää tekee elämässä, kun olen varattu?

• Anonyymi00003

Sairasta jos puoliso päättää ystävistä. En ikinä antais kellekään sellaista valtaa.

• Anonyymi00016

Katsoisitko sinä, että puolisolla olisi samaa sukupuolta olevan ystävä tai kaveri kuin sinä?? Ilman, että kysyt sinulta käykö se ystävyys tai kaveruus sinulle?

• Anonyymi00027
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Katsoisitko sinä, että puolisolla olisi samaa sukupuolta olevan ystävä tai kaveri kuin sinä?? Ilman, että kysyt sinulta käykö se ystävyys tai kaveruus sinulle?

Varmaan jos joku uusi tuttavuus ilmaintuisi niin ottaisin selvää mikä nainen. Mut mun kiellot mitään vaikuta jos toinen haluaisi pettää.

• Anonyymi00034

Voimaannuitko naisolettu kun rinnastit tällä tavalla jotain skenaariota kun vastasit hyvin alentuvalla tavalla naista larppaavan speden aloitukseen? I call out female misogyny too. T

• Anonyymi00004

Minä en enää ikinä tee tota virhettä

• Anonyymi00005

Eli olet läheisriippuvainen.
      Maksoi mitä maksoi sinä roikut miehessä kuin hukkuva ja luovutat oman elämäsi hänen käsiinsä.
      En usko että yksikään rakkaus on sen arvoinen että uhraa itsensä jonkun itsekkään ihmisen takia.
      Ilmeisesti tuollaisia puolisoita löytyy sitten enimmäkseen sieltä kiven sisästä sieltähän kaikki läheisriippuvaiset naiset viimeistään miehen löytää jos ei mistään muualta.
      Ja lyhyt ja tuskainen loppuelämäsi on taattu! 🪦

• Anonyymi00018

Kaverin on päättänyt ettei minua halua!

Miksi hän olisi enää tekemisessä, jos puolisoni ei hyväksy???

Miksi ei ottanut silloin omaksi, kun olin sinkku.?

Aika meni jo!! Varattuna ei ole sopivaa ilman puolison lupaa jatkaa kaveruutta kun sehän on pettämistä, jos kaveria näkee salaa!!

• Anonyymi00006

Minä en antaisi. Enpä tosin kyllä alunperinkään huolisi ketään, jolla olisi tuollaisia tarpeita.

• Anonyymi00007

Yleensä tuo enteilee eristämistä. Lopulta olet täysin yksin. Siinä vaiheessa sinulla ei ole enää ketään jolta pyytää apua kun se myllytys alkaa kunnolla.

• Anonyymi00023

Mitä kahdella tekee?? Toisen tunteita kuitenkin loukkattaisin puolisoni tai kaverini? Vai toinen voi saada. Kaverini aika meni jo. Miksi ei hanki oma? Mitä se enää minun kaverini on? Mitä ei antanut minulle rakkautta ja onnea? Ei pelkällä kaverilla parempaa elämää saa eikä onnea eikä rakkautta eikä mitään!! Mitä minä pelkällä kaverilla teen joka on luuseri, kun ei minut halua.

• Anonyymi00033

Vai enpä olisi töpö pystössä kirjoittava aloittajaäijä arvannnut tällaista ”käännettä” tässä vmmaisessa mielikuva-aloituksessa tai siis että tällaista sfääriä tavoittelit. T naiselta

• Anonyymi00008

Ei ole läheisriippuvainen vaan! Tottakai puolisolla on oikeus siihen päättää, että hyväksyykö hän että kaveri on samaa sukupuolta kuin hän!

Tuleeko toimeen ja voivat jutella niitä näitä vai pitääkö pelätä, että petän häntä kaverini kanssa! Puoliso on rakkain muut tulee perässä.

Mitäs kaverini ei jo ottanut minut omaksi. Silloin kun olin vapaa. Mitä minå sellaisella teen? Minä olen varattu ja ei puolisoni hyväksy. Niin ymmärrän. En minäkään katsois hyvällä, jos hänen kaverinsa on samaa sukupuolta kuin minä!

• Anonyymi00011

Ystävä ja kaveri ovat ka

• Anonyymi00012

Ystävät ja kaverit on kaksi eri asia. Toiselle voi puhua elämästä kaikkea ja toiselle näkee useimmiten harrastuksessa ja eikä puhu syvällisesti toisen kanssa.

• Anonyymi00013

Entäs lapset? Perässä vai vierellä?

• Anonyymi00015

Hyi! Tekisipä tuleva puoliso niin, että ilman minun lupaa olisi saman sukupuolen kaveri ja ystävä kuin minä olen ja näkisi sitä vain kahdestaan!! Niin jättäisin samantien. Mihin hän toista tarvitse? Hyi!! Pettämistä se on , jos ilman lupaa näkee kaveria, joka on samaa sukupuolta kuin puoliso on!!

• Anonyymi00032

Meillä pohjoisessa pantiin aapeepalstaäijälle sutkauttelija kairalle kesäksi kulkemaan kun päivähoitojärjestelmä ei niin pelannu sesonkiaikoina. T naiselta

• Anonyymi00014

Mies ja nainen eivät voi olla kaverit koska mies haluaa aina naida kaikkia naisia, myös kavereita. Nainen tarjoaa kaverikorttia ja mieskaverista tulee katkera. Vielä joku päivä ajattelee kuitenki!

• Anonyymi00017

No älä ole kaveri sitten naisten kanssa jos hiertää sun egoasi noin pahasti.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ei tuollaisessa tilanteessa naisen kannatakaan olla miehen kaveri, jos mies ei pysty pelkästään kaveeraamaan naisen kanssa! Vanhempana naisena etsin suunnilleen samaa ikäluokkaa olevaa miestä kaveriksi, joka ei enää pysty jostain syystä harrastamaan seksiä!

• Anonyymi00024
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Hyväksyykö sinun puoliso että sinulla on sekä naisia että miehiä kavereina ja ystävänä? Mihin tarvitsee toista samaa sukupuolta kuin puoliso on? Miksi pitäisi puolisoa kiusata asialla?

• Anonyymi00026
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ei tuollaisessa tilanteessa naisen kannatakaan olla miehen kaveri, jos mies ei pysty pelkästään kaveeraamaan naisen kanssa! Vanhempana naisena etsin suunnilleen samaa ikäluokkaa olevaa miestä kaveriksi, joka ei enää pysty jostain syystä harrastamaan seksiä!

Oletko sekasii,puhut täyttä höpöä!

• Anonyymi00019

Sellainen kaveri on syytä ainakin hylätä, joka kateuttaan haluaa tuhota samaa sukupuolta olevan, tulevan puolison.

• Anonyymi00030

Just, että tällainenkin lisärönsy Suomi-neidon hameenhelmassa naisia taukeille esittävä apäijä. T naiselta

• Anonyymi00020

Kaverini on luuseri, jos enää haluaa olla kaverini kun olen varattu ja jos puolisoni ei hyväksy sitä vaan pitää pettämisenä, että samaa sukupuolta kuin hän on että näkisin sitä ilman että puolisoni hyväksyy !!

• Anonyymi00022

Kuka on sun tuleva puoliso

• Anonyymi00025

En minä etsi puolisoa itselleni, minä etsin ikäistäni uutta ystävää harrastuskaveriksi.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00025 kirjoitti:

En minä etsi puolisoa itselleni, minä etsin ikäistäni uutta ystävää harrastuskaveriksi.

Niin niin aloittajaäijä platonisia lenkkiseuraa vsi miten tämä puupääkerronta menikään? Tuo synkkä seksistinen kaiken ””tiedon” perään kyselevä äijä varmaan hyötyy tiedosta tai siis ei, mutta kuitenkin kjäh kjäh. T

• Anonyymi00031

periaatteessa ei keltään saisi kieltää ihmissuhteita mutta poikkeuksia löytyy, itse ainakin vihaan niin tiettyjä henkilöitä että joutuisi puoliso valitsemaan puolensa. voi valita nekin joita vihaan. silloin ei olisi oikea minulle. näin Sinkkuna helppo kirjoittaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomessa on meneillään boomereiden kosto

1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä
      Maailman menoa
      106
      2991
    2. Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?

Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri
      Maailman menoa
      154
      2106
    3. IPCC romahtaa

Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl
      Ilmastonmuutos
      63
      2082
    4. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      38
      1759
    5. Miten voit vain

Olla kuin mitään ei olisi?
      Ikävä
      146
      1440
    6. Pelolla pakottaminen

Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha
      Kaste
      624
      996
    7. Niin siinä kävi. :D

oisit halunnu seurustella :D jäit ilman :D
      Ikävä
      99
      880
    8. Ketä T mies kaipaa?

Kaikki T miehet saavat vastata omansa. Aloitan: T kaipaa J naista.
      Ikävä
      50
      754
    9. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      77
      733
    10. Nähdäänköhän me enää

Lähiaikoina tai koskaan
      Ikävä
      55