pitää ymmärtää, etten olisi koskaan halunnut osallistua projektiin, jos olisin tiennyt mitä tuleman pitää. Neljän ensimmäisen vuoden aikana en ymmärtänyt mitään siitä mitä minulle esitettiin kaikkialla niin töissä, kuin muuallakin! Siksi olin jo heti valmiiksi todella turhautunut, koska kaikki mitä näin meni yli hilseen! Ne vuodet ratkaisivat sen, ettei mistään tullut mitään! Ainoa mitä nyt haluan on ne korvaukset ja vasta sitten kun voin selvästi paremmin, jaksan ruveta tututustumaan ikäiseeni mieheen ystävyyden merkeissä! Ovesta ulos lähteminen on työn ja tuskan takana ja se jo kertoo siitä kuinka huonosti voin! Tuntuu että elimistöni menee täysin lukkoon sen jälkeen kun olen lähtenyt ovesta ulos. Sisälläni on paljon pelkoa kaikesta siitä mitä olen joutunut kokemaan liian kauan!
Tämä ihan kaikkien
3
114
Vastaukset
- Anonyymi00001
Valintasi ovat olleet omia, alitajuisella tasolla olet tiennyt missä mennään. Olet sulkenut kaiken vaan pois mielestäsi, ja leikit uhria ettet ole tajunnut mistä on kyse koska olet sortunut oman edun tavoitteluun. Korvauksia ei tule, mutta rehellisyydellä voit saada vielä teidän välit kuntoon.
- Anonyymi00003
En todellakaan ole sellainen joka leikkii uhria. On ihan totta etten ymmäränyt neljään ensimmäiseen vuoteen mitään siitä, mitä minulle rakkaat työkaverit yrittivät kertoa ja ehkä juuri sen takia, minun ei annettu jatkaa siinä työpaikassa! Olen jollain tavalla autismin kirjolla ja juuri sen takia ymmäryksessä oli kauan ongelmia! Siksi en olisi koskaan halunnut osallistua projektiin! Jos korvauksia ei tule, niin sitten en halua olla missään tekemisissä oman lapseni ikäisen kanssa! Olen kokenut että minua on kohdeltu todella huonosti, eikä minun annettu jatkaa minulle tärkeässä työpaikassa edes sillloin, kun siihen olisi ollut mahdollisuus muutama vuosi sitten! Olen aina ollut rehellinen ihminen ja sinä, joka et tunne minua ollenkaan syytät minua uhriutumisesta olet täysin väärässä! Olin todella kauhuissani monen vuoden ajan sen takia, että joka kerta ovesta ulos lähtiessäni jouduin sen neljän vuoden ajan liikkumaan ymmärtämättä keneen se kaikki esitys liittyi. Kyllä projektin suunnittelijoiden olisi ollut syytä kertoa enemmän tietoa siitä keneen se esitys liittyi! Kerroin silloin rakkaille työkavereillekin, että minusta tuntui, kuin olisin asunut minulle täysin vieraassa maasaa, jonka kieltä en ymmärtänyt ollenkaan!
- Anonyymi00002
🔥💀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1702610- 1612412
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182037Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee552013Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."11695"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591404Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1961311Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2161074Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää781061Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.347996